Joo, kaikki ihan normaalisti, ei mitään nähtävää.
No ei siinä määrin mitä taas uutiset toitottaa. Läntiselle Välimerelle menijät saavat ottaa pitkähihaisen mukaan että tarkenee.
Joo, kaikki ihan normaalisti, ei mitään nähtävää.
Tokihan siellä ei luvata mitään, vaan se on tämänhetkinen ennustus. Tässä on viikko vielä aikaa, eli ennustukset ehtii muuttua vielä montakin kertaa.Spontaani naurahdus tuli kun vilkaisin juhannuksen sääennustetta Varsinais-Suomeen. Perjantaille lupaa sadetta koko päiväksi (43mm), ja lauantaina sitten jo selvästi parempaa eli vain 31mm (toki koko päivä silloinkin). Tällainen vaikuttaisi jo supertriplaankin.
Onko todella näin? Itse olen ymmärtänyt että menee nimenomaan toisinpäin, Foreca lupaa sään ja Jeesus Kristus ja isänsä sitten järjestävät säätilan sen mukaan.Tokihan siellä ei luvata mitään, vaan se on tämänhetkinen ennustus. Tässä on viikko vielä aikaa, eli ennustukset ehtii muuttua vielä montakin kertaa.
No ei siinä määrin mitä taas uutiset toitottaa. Läntiselle Välimerelle menijät saavat ottaa pitkähihaisen mukaan että tarkenee.
Äsken posahti Pohjanmaalla niin, että kissakin tuli kainaloon.Ukkossateita pitäisi pommittaa tänään ja huomenna täällä Satakunnassa. Katsotaan, mitä tuleman pitää.
Luin eka, että "kattoon". Miksei se karvaturri voi kattoonkin hypätä. :)Äsken posahti Pohjanmaalla niin, että kissakin tuli kainaloon.
Etätöissä ja mutsin seurana ollut mökillä Laviassa viikon. Sais jo riittää jyske ja sateet. En muista myöskään milloin olen joutunut viimeksi pitämään patterin päällä saunamökissä kesäkuun tässä vaiheessa.Ukkossateita pitäisi pommittaa tänään ja huomenna täällä Satakunnassa. Katsotaan, mitä tuleman pitää.
Luin, että Latviassa ja mietin, että aika siistiä, että sulla on Latviassa mökki.Etätöissä ja mutsin seurana ollut mökillä Laviassa viikon. Sais jo riittää jyske ja sateet. En muista myöskään milloin olen joutunut viimeksi pitämään patterin päällä saunamökissä kesäkuun tässä vaiheessa.
Samma här...Luin, että Latviassa
Tuntuvat nämä suursäätilat olevan melko dominoivia nykyään. Toukokuussa oli pitkähkö sateeton hellejakso, ja nyt kesäkuu ollut pian kolmatta viikkoa epävakaista, viileää eikä sadekuuroista näytä nyt tulevan loppua millään. Kuukausi sitä ja toinen mokoma tätä.
Eli pääosin täydellistä kesäsäätä. Mahtava juttu.
Kostean nihkeä ilma ainakin täällä Stadissa, joten sen perusteella odotettavissa lienee jonkinlainen myräkkä. Sadetutkan mukaan jonkinlaista pilvimuodostelmaa on matkalla tänne päin, mutta saas nähdä, tuleeko tänne myös ukkosta.