Kylmyyden ystävät ja talvi-ihmiset ainakin nauttinevat, kun vielä kerran pääsee koko maassa väsäämään lumiukkoa.
Ite en jaksaisi enää myöskään näitä "Finnish Spring"-meemivideoita, mitä algoritmi on viime viikot laittanut.
Kaiketi kuitenkin löytyy "Martti Mielikäiset", ketkä nauttivat tilanteessa kuin tilanteessa alle +5-keleistä.
Kulunut syys-huhtikuu on kuitenkin ollut talvi-ihmisille yhtä juhlaa, joten nauttikaa.
Vastakkainasettelu kesä-ihmisten ja talvi-ihmisten välillä ei johda mihinkään, mutta pitää se kuitenkin sanoa lämpimiä kesäpäiviä vierastaville, että nauttikaa nyt kun vielä ehtii.
No jotkut tykkäävät...
"Ihanaa, et näin huhtikuustakin saadaan vielä nauttia talvimaisemista"-jengille onnittelut.
Ainakin "Mummot tykkäävät"... Voi olla, että olen väärässä, mutta olen kuitenkin olettanut, että nimenomaan ikäihmiset nauttivat lokakuisista lumisateista, siinä missä huhtikuun takatalven puhurista.
Tuleeko kalaa?
Kuten olen joskus aiemmin sanonut, 1.4. jälkeen annan itselleni luvan vittuuntua talvisista säistä. Täällä Oulun suunnalla alkoi kevät huhtikuun toisella viikolla, joka ei ole sinänsä paha, mutta nyt katkesi ikävästi nopea ja kivuton siirtymä talvesta alkukesään. Jospa tuo vapun jälkeen lämpenisi.