Viestin lähetti Pronger
Mita tulee tahan ketjun hermokontrolli aiheeseen nain yleisesti niin taitaa olla vaan niin ettei Lehkonen nauti sellaista arvostusta pelaajien silmissa etta saataisiin hermot kuriin saatika motivaatiota itse peliin.
Mahtaako saada Lehkonen enää pelaajilta minkänlaista arvostusta?
Eilisen vaihtovirheen kuula vieritti lehdistötilaisuudessa pelaajien syyksi:
"- Minuutti ennen loppua otetaan jäähy väärästä vaihdosta. Ei näin saisi käydä missään tapauksessa. Kaikki pelaajat on ammattilaisia, eivät mitään marionetteja joita on joku koko ajan vetämässä naruista. Kyllä se on jokaisen itse pidettävä huolta kuka sinne kentälle menee. Olisi eri asia jos pojat pelaisivat ensimmäistä vuottaan jääkiekkoa. Käsittämätön virhe tuohon paikkaan, Lehkonen tilitti SaiPa:n voittomaaliin johtanutta jäähyä."
Vaan miettiikö Ismo yhtään, että onhan se "pikkasen" valmentajankin asia päättää, varsinkin aivan pelin lopussa ja ismon ketjunsekoitustaidolla,keitä pelaajia pelutetaan ja milloin?
Välillä tuntuu, kun ismoa siellä vaihtoaitiossa katsoo ja mies on kuin patsas, että hän miettisi vaan, mitä nerokasta sanoisi lehdistötilaisuudessa.
Kohta ei varmaan yksikään plaaja uskalla enää kentälle mennä, kun ei tiedä millaista sankiota kaljupäinen ystävämme antaa.
Minä en mikään ismo-fani ole koskaan ollut, mutta jotenkin olen miehen toilailuja koittanut kestää, kauaa ei enää jaksa.
Ja ei ehkä olisi kuulunut tähän ketjuun, vitutusketju olisi ollut parempi paikka...