pude kirjoitti:Voisitko ystävällisesti kertoa mitä keskiviikon tilaisuudessa on valehdeltu ja minkälaista paskaa syötetty ? En päässyt työesteiden takia valitettavasti paikalle.
Lue yksityisviestisi.
pude kirjoitti:Voisitko ystävällisesti kertoa mitä keskiviikon tilaisuudessa on valehdeltu ja minkälaista paskaa syötetty ? En päässyt työesteiden takia valitettavasti paikalle.
make60 kirjoitti:nimeä en tässä kuitenkaan mainitse.
Moody kirjoitti:Stomper tuot jälleen hyvin esille kuinka haluaisit kuopata H2:sen toiminnan. Turha sinun on sitä kiistää.
Moody kirjoitti:Itse en vaan jaksa ymmärtää kuinka HT palvelee juniori toimintaa. En sitä aikanaankaan ymmärtänyt, kun kokkolassa jollain muotoa vaikutin. Lupauksia voi antaa, kauniitakin, mutta ne on helppo unohtaa.
Moody kirjoitti:Itse uskon myös että eiköhän näillekin palstoille kirjoittele niin, seurojen vaikuttajia, pelaajia kuin myös media henkilöitä ;) (joidenkin vaan kannattaisi tarkkaan miettiä mitä kirjoittaa). Eiköhän tuo tietokone ja nettiyhteys ala jo lähes kaikilla olemaan, joten varmasti omiaan puolustetaan. Uskoisin tämän olevan nykypäivää jopa sm-liiga tasollakin.
Moody kirjoitti:Kuinkahan stomper juniori hermes tulisi kärsimään, jos H2 pelaisi suomi-sarjassa.
Moody kirjoitti:Tässä vaan on nyt käynyt sillä tavalla, että HT on itse ryssinyt hommansa. Ymmärrän kannattajien tuskan, mutta kyllä sitä on turhaa alkaa syyllisiä muualta etsimään. Tai muita jatkossa syyttämään. Eikös asia kuitenkin ole näin.
Stomper kirjoitti:Jos viittaat jotenkin minuun, niin luuletko, etten ole tarkkaan miettinyt mitä kirjoitan? Olen mielestäni perustellut näkemykseni sillä tavoin, että sen pitäisi jokaisen tätä palstaa lukevan huomata.
Luulisin näin että tukijat haluavat samaa näkyvyyttä kuin viime kaudellakin ja niinkuin Ht:n markkinointipäällikkö Tommi Gröhn tilaisuudessa sanoi että nykyiset HT:n yhteistyökumppanit ovat ilmaisseet jatkavansa HT:n tukemista ja kuuleman mukaan muutama uusikin tukija on ollut kiinnostunut. Miksikö HT:a eikä H2:sta?Moody kirjoitti:Tuli yön tunteina vielä tällainen asia mieleen. Miten sponsorit kokkolassa tulevat suhtautumaan kahteen ss joukkueeseen. Lähinnä siinä suhteessa, että HT tulee varmaankin pelaamaan n. 10 kokkolalais pelaajan voimin + muut muualta, H2 taas täysin kokkolalais voimin. Sarjatason ollessa saman, luulisi tässä tulevan moraalin kyseeseen aika voimakkaasti. Tukeako puoli kokkolalais joukkuetta vai täysin kokkolalaista. Kaupungilla ei varmaan luulisi olevan vaikeuksia päättää, siitähän syntyisi melkoinen haloo jos H2 jäisi ilman rahoja. Luulisi firmojen ajattelevan samalla lailla. Itse tein päätöksen hyvin pitkälti samalla perusteella.
kakes kirjoitti:Jos Kaikilla Juniori- Hermeksen joukkueilla olisi yhteinen talous ja yksi tili niin voisi sanoa H2 tukijoille että tukieurot menevät myös juniori työn tukemiseen. Joka olisi erinomainen myyntivaltti. Nyt tuota myyntivalttia ei ole. Hemmetin hienoa juniorityötä kuitenkin, kaikella kunnioituksella.
Börje kirjoitti:Eikös Hermes-HT:nkin kasvatteja on juniori-Hermeksen yhtä lailla sitten on/kun/jos H-2 siirtyy ihan omaan organisaatioon. Jos näin käy niin H-2:sen puuhamiehillä on pirumoinen tehtävä edessä, ammattitaitoa ei ole yhtä paljon kun HT:n taustahenkilöillä ja töitä ei enää paiskita talkoilla. En ainakaan henk.koht. itse jaksaisi perheen ja siviilityön ohella vielä tehdä toiset 4-6 tuntia päivässä talkoopalkalla hommia.
SuperPantso kirjoitti:Tukirahoista jos puhutaan niin Hermes II vei HT:lta viime kaudella huimat 10000 euroa, joka on suunnilleen heidän yhden pääsponsorin panostus joukkueeseen. Toki olisihan silläkin rahalla voinut hommata jonkun "pelimiehen" etelästä...Eiköstä vaan kakes :) ??
kakes kirjoitti:Jep, juuri sen Uskin tasoisen kovan pelimiehen jonka avuilla tällaista soppaa ei olisi syntynytkään mikä nyt on kiehumassa. :P
Moody kirjoitti:Ei kai HT rahaa tarvi sopimuksien tekoon? Ajattelin vaan kun on noita vanhojakin maksamatta.
Moody kirjoitti:Ei kai HT rahaa tarvi sopimuksien tekoon? Ajattelin vaan kun on noita vanhojakin maksamatta.
Börje kirjoitti:Ymmäretään että olet katkera ex-pelaaja joka ei saanut aikoinaan peliaikaa/paikkaa Hermeksessä.
kakes kirjoitti:Jep, juuri sen Uskin tasoisen kovan pelimiehen jonka avuilla tällaista soppaa ei olisi syntynytkään mikä nyt on kiehumassa. :P
No nythän se ratkaisu tuli ja kova se oli. HT jatkaa suomi-sarjassa ja H2 lopettaa toiminnan. Juniori-Hermes perusteli ratkaisuaan lehdessä ettei se uskalla vaarantaa junioreiden taloudellista puolta tai jotain sellaista. Kova päätös silti lopettaa täysin Hermes2. Ei edes 2divisioonaan.Moody kirjoitti:Yhteistyön merkitys olisi tärkeä, mutten ainakaan itse keksi miten se olisi mahdollista noin erilaisista tulevaisuuden näkemyksistä ja tavoitteista.
nollanolla kirjoitti:Mun puolesta H2 voi pelata Suomisarjaa kun ovat pelaamalla sinne päässeet.MUTTA sitä panen viimeiseen asti vastaan että se ei ole missään tekemisissä Juniori Hermeksen kanssa.