Herätys Palloseura... herätyys!

  • 81 054
  • 372

Jet-Ace

Jäsen
Iceberg kirjoitti:
Miksi joukkue pelaa haluttomasti kuin etanat liimassa? Miksei Jortsu saa porukkaa kuriin?

Kysymyksen voisi asettaa myös niin, että tarvitseeko TPS Jortikkaa? Narvanmaa on ristiinnaulittu ja jättämässä seuran, mutta pitäisikö TPS:n olla edes ilman tammikuun vahvistuksia taistelemassa säälipleijaripaikasta? Jortikka on jätetty kauden aikana vaille kritiikkiä, mutta nyt on aika lopettaa hyssyttely.

Jos ei kauden aikana jo olisi vaihdettu puheenjohtaja ja toimitusjohtaja lähdössä, niin ehdottaisin tässä ja nyt valmentajan erottamista. Nyt kuitenkin katsoisin kauden loppuun, mutta mikäli ei edes säälipleijaripaikkaa irtoa, niin mielestäni herra Jortikka saisi mennä. Kuinka hyvä materiaali herralle pitää antaa, että ollaan edellä sarjataulukossa edes JYPpiä, SaiPaa, Ilvestä ja Ässiä? Unohdetaann nyt Jokerit (joka teki sen itse) ja diplomifloppaaja Blues, joilla kyllä on paperilla ihan kilpailukykyiset rosterit.

Jokainen voi itse katsoa liigan rostereita ja miettiä, montako parempaa siellä on. Ja vaikka sitäkin, kuinka suurta vahinkoa aiheutti pelkästään Joni Puurulan, nollien nollan hankinta joukkueeseen.

Miksi ennalta hyvät hankinat, Widing ja Jämtin floppasivat, miksi mikään jääkiekon perusasiakaan, kuten ylivoimapeli ei toimi? Miksi mikään Jortikan joukkueisiin liitetty perusasiakaan ei toimi? Jos olisi edes siedettävä yv-prosentti, niin mitään pohdintaa pudotuspelipaikasta ei edes käytäisi. Jortikka on tällä kaudella ollut valmentajana ehkä liigan huonoin valmentaja.

Miettikääpä sitä...
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Turun Palloseuran taistelu viimeisestä pudotuspelipaikasta kiihtyy kiihtymistään."

Näin kertoo Turun Sanomat. Muille se vain näyttää hiipuvan hiipumistaan.

Tammikuussa tuli nippu pelaajia, jotka ovat kyllä vahvistuksia mutta ei ne märät unet (muutos heti ylöspäin) toteutuneet.

Nyt kun katselee taaksepäin, niin ihan Nenän ajoista ollaan oltu SM-liigan keskikastia. Nyt jopa sen alapuolella.

Tällä kaudella kuitataan kaikkien aikojen surkein runkosarjasijoitus, eikö? Silloin Aurinkokuninkaan aikana kun ei päästy pleijareihin, oli sijoitus jotain ihan muuta kuin nyt.

Se, että Jokerit häviää samaan tahtiin kuin me ei riitä. Itse asiassa Jokereiden tarkkailu on aivan turhaa - pitää tarkkailla nyt vain omia. Jotta olisi edes mitään mieltä minnekään säälipleijareihin, pitäisi saada sellainen kunnon voittoputki (n. 5 matsia) että olisi edes mahdollisuuksia jatkossa. Eli olisi vielä tuollaiset 4 peliä aikaa saada touhu uomiinsa. Mutta kun se ei ole ollut uomissaan 46:een otteluun, miksi se nyt yht'äkkiä muuttuisi? No, ihmeitä on tapahtunut mutta ei kannata pidätellä henkeään. Tällä touhulla säälipleijareista ei tule kuin lisävitutusta meille. Mielummin jäädään sen ulkopuolelle ja aletaan keskittymään ensi kauteen.

Jos Tepsin valmentaja vaihtuu ensi kaudeksi, niin uskallan kaikkien haukkujenkin uhalla tässä nyt sanoa, että minä ottaisin sen Aurinkokuninkaan penkin taakse. Hänessä ainakin näkyy yritys ja koko matsin ajan antaa ohjeita pelaajille ja herättelee heitä. Tuntuu, että Jortsuun on tullut sellaisia nenämäisiä piirteitä - seistään joukkueen takana kädet ristissä ja vain katsotaan vihaisesti töpeksijöitä.

En tiedä. Olen juuri herännyt ja tuli jotain joristua. Taidan mennä tekemään aamupuuron, että heräisi.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siihen se vähäinen lapsen usko mitä vielä oli jäljellä Tepsin suhteen loppui sitten itseltänikin. Pelataan kauden tärkeimpiä pelejä ja joukkue on kuin nippu velttoja kyrpiä - ei saatana!

Tänään sitten vielä Kalpalle kolme pistettä - niin se on siiinä sitten. Pitäkää vittu tunkkinne...
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Jet-Ace kirjoitti:
Kysymyksen voisi asettaa myös niin, että tarvitseeko TPS Jortikkaa?

En tiedä, mutta se on ainakin pomminvarmaa, että tästä kyseenalaistamisesta kannattaa nyt pitää nassu ummessa fanien puolelta. Joukkue ja Jortikka ei todellakaan kaipaa tällä hetkellä puukkoa kylkiluidensa väliin.

Jortikka on osansa tehnyt TPS:n suosta kaivamiseen tällä kaudella, ja nyt on kannattajien vuoro tarttua lapioon.
 

Jet-Ace

Jäsen
Karzan kirjoitti:
En tiedä, mutta se on ainakin pomminvarmaa, että tästä kyseenalaistamisesta kannattaa nyt pitää nassu ummessa fanien puolelta. Joukkue ja Jortikka ei todellakaan kaipaa tällä hetkellä puukkoa kylkiluidensa väliin.

Puhu vain omasta puolestasi. Minä ainakin kirjoitan täsmälleen sen, mitä haluan. Joten hoida siis omat asiasi ja äläkä puutu muiden kirjoituksiin.
 

Vesimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsi
Jet-Ace kirjoitti:
miksi mikään jääkiekon perusasiakaan, kuten ylivoimapeli ei toimi? Miksi mikään Jortikan joukkueisiin liitetty perusasiakaan ei toimi?
Olen Jet-Acen kanssa samoilla linjoilla. Jortikan ajatukset taisi olla kesällä ja syksyllä ihan muualla, kuin itse joukkueessa ja pelissä. Tuntui, että mies keskittyi enemmän oranisaation sisäiseen riitelyyn, kuin itse joukkueeseen. Vielä kun Hantalla on osittain maajoukkuehommelit mielessä, niin tässä ollaan. Eli kauteen valmistauduttaessa mentiin jo pahasti pieleen. Nyt sitten kelkan kääntäminen ei ole helppoa, kun joukkue ui liian syvissä vesissä. Todennäköisesti jos Tepsiä valmentaisi joku "ulkopuolinen" valmentaja, niin ovea olisi näytetty jo syksyllä. Itselleni on jo ihan se ja sama, pääseekö joukkue sääläreihin vai ei. Ehkäpä niistä ulosjääminen toimisi viimeisenä herätyskellona organisaatiolle, että mestaruusvuosien metodeilla ei enää pärjätä, vaan uudistuksia tarvitaan.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Jet-Ace kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi. Minä ainakin kirjoitan täsmälleen sen, mitä haluan. Joten hoida siis omat asiasi ja äläkä puutu muiden kirjoituksiin.

No huhhuh. On taittu nousta väärällä koivella sängystä ylös, kun noin helposti mene herralla herne nenään. Otahan nyt vaan ihan lunkisti. Ei tämä ole niin vakavaa.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Morgoth kirjoitti:
Entä koska on pelaajien vuoro?

Eiköhän siellä yritetä laittaa parasta koko ajan.

Minä olen jo luovuttanut tämän kauden osalta ja todella pettynyt joukkueeseen. Silti nyt on perin hölmöä jatkaa samaa ajojahtia, jota on viimeiset 5 kautta harrastettu. Jortikka teki tammikuussa miehen työn, ja varmasti yrittää parhaansa, joten eikö nyt voisi antaa jo hieman sitä tukea enemmänkin?

Vai annetaanko sitä tukea taas sitten vasta, kun ollaan kahden parhaan sakissa? Eikait me mitään gloryhunterjokerifaneja olla 90-luvulta?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Morgoth kirjoitti:
Entä koska on pelaajien vuoro?
Jotenkin minulle tulee sellainen mielikuva että ongelma on juurikin se valmentajina on entisiä pelikavereita. "Kehtaako sitä nyt Kissalle sanoa että luit peliä taas päin seiniä ja sen takia tuli maali". Sitten kun osaa kohdellaan silkkihansikkain ei siinä paljon muitakaan huvita, tuntuu että HJ:takin peluutettiin loppujen lopuksi vittuiluna Tuomolle. Virta hyssyttelee ja "tsemppaa" ja Jore huutaa pää punaisena. Tulee mieleen vanhemmat joista toinen kieltää lasta ja toinen antaa luvan. Ei siitä mitään tule. Varmaan ensi kaudella valmennusrinkiin liittyy vielä joku entinen suuruus tyyliin Eronen, siinä sitä onkin ihmettelemistä.

Tiedä sitten onko Jortikka tahallaan vetämässä tätä lekkeriksi, varmaankin aika moni peluri tietää jo ettei pelaa Turussa ensi kaudella, mahtaa motivoida sellainen tilanne. Vittuillaan ja huudetaan pelaajille koko loppukausi ja kattellaan sitten ensi kaudella josko saat jatkaa "suuressa TPS:ssa".

Ja on se nyt kumma kun ei yhden kauden aikana saa noita puolustuspäänvirheitä karsittua, nyt sitten kaikki pelit järjestään ratkeaa harhasyöttöön ja muuhun mokaan. Vai onko tässä nyt sitten se tilanne että kahdessa Koivun roiskimiskiekon vuodessa on unohdettu kokonaan se mitä on harjoiteteltu junnuista asti. Eniten tässä kummaksuttaa se miten ihmeessä näitä virheitä tulee niin päljon näille kokeneille kavereille (pl. Kipru, Lesi) ihan niinkuin siellä pelattaisiin kunnon paniikissa. Puolustus ei todellakaan ole sillä tasolla että se tukisi hyökkäyksiä varsinkaan nyt kun Kipru ja Lesi on sivussa. Ei edes valmennuksellisesti.

Valmennuksen puolustus on se että pelaajamateriaali on ehdottomasti liian vanhaa ratkaisupelaajien kohdalta. Pari kokeneempaa peluria olisi hyvä määrä mutta meillä kun on niitä ainakin kuusi. Luojan kiitos noista ainakin muutama suuntaa pois ensi kaudeksi.
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Karzan kirjoitti:
Vai annetaanko sitä tukea taas sitten vasta, kun ollaan kahden parhaan sakissa? Eikait me mitään gloryhunterjokerifaneja olla 90-luvulta?
Hä? Jos oltaisiin gloorihunttereita, niin oltaisiin ajat sitten menty jo kärppäleiriin (pthyi!). Pitäisikö tässä aina olla innoissaan hallilla iloisena taputtamassa karvaisia käsiään, makkara toisessa poskessa ja limppari toisessa, kun joukkue pelaa susipaskasti? Sitähän MIB haluaa, mutta kun se ei toimi niin.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Turha Jortikkaa on alkaa tässä vaiheessa osoittaa sormella. Mies hankki lähes yksin tänne monta pelaajaa ja passitti paskoja pois. Hän yrittää varmasti tosissaan nostaa Tepsin pelin tasoa parempiin uomiin. Ennen eilistä Lukko-ottelua oli moni toiveikas joukkuueen heräilystä, vaikka Hifkiltä otettiinkin turpaan. Pilekettä paremmasta oli. Katsotaan nyt muutama kierros ja jos vielä perseillään, niin voidaan alkaa hermostua. Toki tämä kausi on ollut kauhea Via dolorosa ja ei Jortikalle mitään kultiaista patsasta pidä pystyttää. Jore on tehnyt tällä kaudella virheitä, mutta niin on kaikki muutkin Tepsissä. Tänään KalPa kumoon ja kohti seuraavaa matsia. Jos tuo rosteri mikä on käytössä saadaa puhaltamaan sata prosenttisesti yhteen hiileen ja pelisysteemi kaikkien jakeluun on Tepsillä mahdollisuuksia. Katsellaan vielä hetki ja tuomitaan vasta sitten jos on aihetta.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Andy_McCoy kirjoitti:
Pitäisikö tässä aina olla innoissaan hallilla iloisena taputtamassa karvaisia käsiään, makkara toisessa poskessa ja limppari toisessa, kun joukkue pelaa susipaskasti?

Jaa. Mitäköhän sitä andy vielä tekisi, että saisi jengin pelaamaan paremmin? Joukkueessa on pyöröovi heilunut kuin stockan hulluilla päivillä, Aalto on kaukalossa ja narvanmaa siirtyy muualle.

Mitä saatanaa sitä pitää vielä tapahtua, etttä TPS-fani on tyytyväinen? Nousu kolmen sakkiin tietenkin ja finaalipaikka. Sehän on selvä. Silti. Rajansa kaikella ruikuttamisellakin. Nyt on vasta työ aloitettu ensikautta ajatellen.

Edit,

Juippi puhuu järjen äänellä.
 

Veijari

Jäsen
Itse annan armon aikaa vielä olympiatauon verran, sen jälkeen jos peli ei oleellisesti parane, on kirves heitettävä kaivoon tämän kauden osalta. Täytyy nyt vain toivoa, että joukkue saisi harjoitella tämän viimeisen jakson ennen tärkeimpiä pelejä terveenä ja se takatukkakin palaisi ruotuun mahd pian. Potentiaalia joukkueessa on, mutta miten sen saa näkymään kentällä, siinä onkin visaisempi kysymys.

yv. ja puolustuspelaaminen vain kuntoon niin kevätkausi on pelastettu, ei sen enempää vaadita. ;)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Karzan kirjoitti:
Mitä saatanaa sitä pitää vielä tapahtua, etttä TPS-fani on tyytyväinen?

No siellä jäällä pitäisi myös tapahtua jotain. En minä ainakaan ole työntämässä Jortikan syliin sitä paskaa, mitä pelaajat esittävät kaukalossa. Kyllä sitä nyt jumalauta luulisi pelaajlllakin olevan jonkinlaista selkärankaa pelata pelejä niin kuin niitä tässä tilanteessa kuuluu pelata. Jos joku Tepsin kannattaja nyt sitten on tyytyväinen siihen, että pelaajia vaihdetaan kesken kauden niin hyvä niin, itselleni se ei riitä. Vetelia paskoja on katseltu koko kausi ja samanlaisena homma näyttää jatkuvan karvaaseen loppuun asti, sillä pelit loppuvat yksinkertaisesti kesken. Turun Sanomat juhlii Jokereiden tappiota Tapparalle. Olisi kai jokaisen syytä muistaa se, että Jokereille riittää huomattavasti helpompien vastusten kuin Tapparan kaataminen pysyäkseen Tepsin edellä, sillä Tepsi ei pysty jumalauta voittamaan edes SM-liigan tämän hetken toiseksi paskinta seuraa. Tuskin tuolla eilisen kaltaisella esityksellä kaatuu edes se paskin.


Ensi kautta ajatellen saattaisi olla paras vaihtoehto, jos kaikki Tepsin nykyiset pelaajat heitettäisiin hiuksista vittuun...
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Ohmi kirjoitti:
No siellä jäällä pitäisi myös tapahtua jotain.
Kyllä, mutta Jortikan niskaan tätä kaikkea on nyt ihan turha lähteä kaatamaan kun kaksi muutakin valmentajaa sai joukkueen puhaltelemaan muniin.

Jortikka on sentään saanut melkoisen työn tehtyä jo tulevan kauden nousua ajatellen. Ollaan nyt perkeles edes siihen tyytyväinen, että ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen jotain edes kuliseissa tapahtuu. Jos ollaan tänne asti kituutettu, eikait nyt ole paikka antaa periksi, kun kaksi vuotta on Jorella sopparista jäljellä ja latu auki?

Sokea katsonta ehkä, mutta minun silmissäni TPS saa hakea vaikka divarista vauhtia, ennen kuin hylkään Jortikan. Niin paljosta olen sille miehelle kiiitollinen.
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Karzan kirjoitti:
Jaa. Mitäköhän sitä andy vielä tekisi, että saisi jengin pelaamaan paremmin?

Meidän kannattajien on nyt sitten tartuttava lapioon kun mitään muutosta ei kentällä ole tapahtunut? Mehän mennään sinne vapaaehtoisesti. Me maksamme vapaaehtoisesti. Jos tuntuu siltä, että hallilta ei saa vastinetta rahoilleen, ei ole siinä mitään väärää että jättää menemättä. Ja TPS yrityksenä haluaa tietenkin mahdollisimman hyvän tuoton, eli he toimivat juuri meitä, potentiaalisia maksajia varten. Jos eivät kykene tuottamaan tarpeeksi hyvää tuotetta, käy niin että hallit ovat tyhjiä.

Jengi pelaisi paremmin jos heiltä löytyisi niinkin yksinkertainen ominaisuus kuin ammattiylpeys. Noilla palkoilla sitä pitäisi löytyä, eikä sitä fanit - en minä etkä sinä rakkahin karzan - voi sellaista antaa.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Andy_McCoy kirjoitti:
Noilla palkoilla sitä pitäisi löytyä, eikä sitä fanit - en minä etkä sinä rakkahin karzan - voi sellaista antaa.

Oletkos kuullut sellaista sanaa, kuin kannustus?

Ymmärrän toki. Tuntematon sana turkulaisille. Valitetaan valitetaan. Möykätään sitten, kun on juhlittavaa. Tuttua eikö?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Karzan kirjoitti:
Oletkos kuullut sellaista sanaa, kuin kannustus?

Eikös tämä kuitenkin ole vuorovaikutteinen asia. Jos yleisö on koko kauden katsellut näiden vetelien paskojen menoa, joiden ainoa tehtävä on nostaa vitunmoista palkkaa, niin mikä helvetin velvollisuus yleisöllä on edes tulla paikalle kannustamisesta nyt puhumattakaan. Pelaajien pitäisi kai kaiken järjen mukaan olla ammattilaisia. Vai tarkoitatko, että sinäkin saat työpaikkallasi olla kuin veltto kyrpä, jos joku ei ole koko ajan tsemppaamassa ja kannustamassa?
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Karzan kirjoitti:
Oletkos kuullut sellaista sanaa, kuin kannustus?

Ymmärrän toki. Tuntematon sana turkulaisille. Valitetaan valitetaan. Möykätään sitten, kun on juhlittavaa. Tuttua eikö?

Turha tulla noilla jutuilla jeesustelemaan minun eteeni. Kyllä minä kannustan ääneni käheäksi, kuten viime TPS-HIFK -matsissakin.

TPS on muutenkin luonut oivat edellytykset yleisön sytyttämiseen :
- valot päällä joukkue jäälle kaikessa hiljaisuudessa
- urkuri
- heikot esitykset kaukalossa

Näistähän jokaisen Matin ja Mervin housut kostuu. Kyllä Tepsin rämpimisen on pakko olla fanien syy. Näin on, piste.

Ja minä päätän tämän keskustelun tähän, koska se on aivan turha.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Andy_McCoy kirjoitti:
Näistähän jokaisen Matin ja Mervin housut kostuu. Kyllä Tepsin rämpimisen on pakko olla fanien syy. Näin on, piste..
Eiköhän tämä ole tullut jokaiselle kannattajalle selväksi jo viimeisen 5 vuoden aikana. Kyykitään pusikossa paskalla ja niin edelleen. Nyt on kuitenkin menty eteenpäin paljon ja yritys asioiden parantamiseen on koko ajan käynnissä. Ei suuri laiva käänny yhtä nopeasti, kuin soutuvene.

Andy_McCoy kirjoitti:
Ja minä päätän tämän keskustelun tähän, koska se on aivan turha.
No nyt puhut järkeviä.

Aivan turha rutista tässä vaiheessa. Ollaan tyytyväisiä toistaiseksi siihen mitä Jortikan tulo on sanut aikaan ja toivotaan että peli paranee. Kotiin jäämällä ei ainakaan joukkue saa mitään tukea.
 

Morgoth

Jäsen
Karzan kirjoitti:
Eiköhän siellä yritetä laittaa parasta koko ajan.

Jos tuo on parasta mihin nuo pelaajat pystyvät niin johan on maailman kirjat sekaisin! Tosin ehkä tuo on todellakin parasta mihin nuo löysät lerppakullit nykyään enää pystyvät. Suurin stondis otteista on kadonnut jo 5 vuotta sitten, kun juhlittiin triplaa. Nyt rosteri on täynä äijiä, jotka ovat rakentaneet jo eläketalon itselleen Turun seudulle, katselevat josko pelaajauran jälkeen olisi mahdollista päästä valmentajaksi tai johonkun muuhun tehtävään TPSään. Nostetaan hyvää liksaa, käydään treeneissä ja jutellaan kivoja pelikavereiden kanssa ja valmentajankin kanssa tullaan jo juttuun. Sytytään ehkä kerran kaudessa johonkin yhteen HIFK-peliin ja sitten taas palataan tutulle zombie-moodille "mä oon vaan töissä täällä! vittu vielä 59.23 työaikaa jäljellä tänään. toi vitun mulkku pomokin vaan huutaa koko ajan. onneksi päästään pian työkavereiden kanssa bisselle. huomenna voiskin pitää krapalu-päivän treeneistä".

Lisäksi osa pelaajista on niin kädettömiä, että ovat ihan väärällä sarjatasolla ja pieni osa yrittää ja ovat ihan posiitivisia, mutta hukkuvat tuohon kaikkeen muuhun paskaan.

Tosin joku vastuu Jortikallakin on motivoida pelaajia ja tuosta materiaalista kaikesta huolimatta pitäisi saada enemmän irit, kun joku vitun 11. sija. Varsinkin kun tammikuussa äijää tuli ja meni ja mies jopa saanut itse olla heittämässä äijiä ulos ja hankkimassa uusia tilalle, mutta tulos silti samaa tuubaa.
 
Viimeksi muokattu:

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Ohmi kirjoitti:
Eikös tämä kuitenkin ole vuorovaikutteinen asia.
'

Tämä selvä. Ei riitä joukkueen tammikuinen siirtorumba, uudet pelurit, pari hyvää prospektia, Aalto, narvan ulosmarssi ja organisaation herääminen jatkuvaan laskuun.
Jortikka ulos. Itkumuuri turkuun.Punainen matto faneille ja Anja apuun. Peli menetetty. Voi kyynel.

Jos ei joukkue ole herännyt tammikuun toimilla, niin millähän se heräisi.. Ammattiylpeys on hukassa se on selvä, mutta edes miettiminen Jortikan ulostamisesta on järjetöntä puhetta, kun tietää mikä sota ja valtataistelu on olllut häiriötekijänä.

Ihan sama. Minulle tammikuu korvaa jo ison kasan paskaa muistilokeroista ja olen siirtänyt odotukset jo ensikauteen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Karzan kirjoitti:
Jos ei joukkue ole herännyt tammikuun toimilla, niin millähän se heräisi.. Ammattiylpeys on hukassa se on selvä, mutta edes miettiminen Jortikan ulostamisesta on järjetöntä puhetta, kun tietää mikä sota ja valtataistelu on olllut häiriötekijänä.

Luetaan niitä viestejä. Minä en ole Jortikkaa ollut ulostamassa missään vaiheessa, vaan odotan PELAAJILTA vittu jonkinlaista moraalia, vastuunkantoa ja ammattiylpeyttä.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Ohmi kirjoitti:
Luetaan niitä viestejä. Minä en ole Jortikkaa ollut ulostamassa missään vaiheessa,


Kuin myös. Minä olen puhunut Jortikasta ensimmäisestä viestistä lähtien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös