Ensin olin, et mitä vattua, mutta kun tätä ketjua olen lukenut niin vaikuttaa sittenkin varsin hyvältä täsmähankinnalta!
Niinpä, Keklun tultua kaikki hankintanne ovat täältä lukien olleet joko täsmähankintoja tai vähintään hyviä hakuja.
Ensin olin, et mitä vattua, mutta kun tätä ketjua olen lukenut niin vaikuttaa sittenkin varsin hyvältä täsmähankinnalta!
Niinpä, Keklun tultua kaikki hankintanne ovat täältä lukien olleet joko täsmähankintoja tai vähintään hyviä hakuja.
Kohtuuhintainen ja roolissaan hyvä. Jokerifäneille ei kelpaa mikään? Keklu&Erkka selvästi rakentaa erinäköistä jengiä ensi kautta varten.
No ehkä et pahemmin ole sattunut viime kevään pleijareita katsomaan ja tajunnut että ainakin HPK:ssa Hämäläinen oli puolustuspesialisti.. En tiedä Jokereista.. Että ei UL tässä asiassa ole ihan WC-paperia..
Eiköhän tuo ole selvää, että Heino on "puolustusspesialisti" Hämäläisen edellä marssijärjestyksessä. Kun Pirnes palaa, siirtyy Heino neloseen ja Hämäläinen laitaan tai poppariosastolle.Nelosketjun sentteri onkin sitten kolmosketjun keskellä tänään. Taidettu luvata kiekollisempaa roolia ainakin alkuun ja pääsee nyt kokeilemaan Hentusen ja Mäen keskellä. Itse odotin tämän ketjun kirjoitusten perusteella Heinoa neloseen ja Hämäläistä kolmoseen.
Eiköhän tuo ole selvää, että Heino on "puolustusspesialisti" Hämäläisen edellä marssijärjestyksessä. Kun Pirnes palaa, siirtyy Heino neloseen ja Hämäläinen laitaan tai poppariosastolle.
Forrest, Lasak, Pihlman, Nokelainen, Heino ja Eaves. Ainoastaan Pihlman oli pelaaja joka ei tullut paikkaamaan selkeää puutetta, ja hänkin on viime aikoina alkanut nousemaan peli peliltä lähemmäs sitä vanhaa tasoaa, joten kevättä kohden nähdään varmasti vielä hyvää Pileä. Eaves nyt tuli niin hämmentävien vaiheiden jälkeen, etten häntä ala sen enempää tässä käymään läpi.
Mitä valittamista sinulla on näistä hankinnoista?
Mutta rehellisesti sanoen, vähän vaan huvittaa tämän reagoinnin ero Virmasen hankintoihin, vaikka muutama noista sinunkin luettelemistasi on ihan vastaavia mitä Virmanen teki.
Hienoa, Heinoa onkin tullut diggailtua Pelsuissa jo pidempään ja jostain syystä olen ollut koko ajan 100% varma että jossain vaiheessa uraansa mies meille päätyy...
Mutta rehellisesti sanoen, vähän vaan huvittaa tämän reagoinnin ero Virmasen hankintoihin, vaikka muutama noista sinunkin luettelemistasi on ihan vastaavia mitä Virmanen teki.