Jos jostain löytyy Henri Heino fanclub niin meikä on heti messissä. Tykkäsin jätkästä niin helvetisti jo pelsuaikoina ja jollain tapaa olin varma että jätkä jossain vaiheessa löytyy Jokereista. Etiäinen kävi toteen, nyt Henkka on meillä ja olen rakastanut joka sekuntia mitä jätkä on kentällä viettänyt. Omasta puolesta loppu-uran soppari Heinolle, en ole paskaa vaihtoa jätkältä nähnyt varmaan ikinä. Paras luonnehdinta oli jossain kaudenalusaviisissa, Heino seuraa vastustajan tähtipelaajaa vaikka vessaan asti, ehkä osuvin luonnehdinta ikinä kun muistelee vaikkapa Jokerit-Pelicans playoff-sarjaa.
Heinon itsensä kannalta tietty kannattaisi ehkä kokeilla muualla isompaa roolia sopparinsa jälkeen mutta toisaalta miksi olla paska kolmossentteri jos voi olla Suomen paras nelossentteri, etenkin kun Jokereissa nelosketju ei ole enää jämäpelaajien haistapaska-hautausmaa. Muutenkin tällä kaudella neloskenttä on ollut oikea neloskenttä ja parhaimmillaan ollut jengin parasta täsmäosaamista, täydellisen pyyteetöntä ja vahvan vittumaista pelaamista. Mä rakastan meidän neloskenttää, joka jätkää erikseen mutta Heino mahdollistaa tuon kolmikon mahtavuuden. Roolipelaajista tykkäävä Jalonen ei voi ensi kaudella ohittaa Heinoa kokonaan, ainakaan EHT peleissä.