Ei pitäisi olla hyvässä joukkueessa Heinollakaan.
Turhaa jauhamista. Ei poista sitä, että Heino oli tänään paras Ässähyökkääjä.
Ei pitäisi olla hyvässä joukkueessa Heinollakaan.
Ei poista sitä, että muu joukkue on mätä ja paska vaikka parempaan olisi potentiaalia.Turhaa jauhamista. Ei poista sitä, että Heino oli tänään paras Ässähyökkääjä.
Jos vaan on mahdollista niin ehdottomasti, kaveri ei turhaan valita vaan pelaa ja yrittää illasta toiseen,Heino on ollut kyllä mainio, viime keväästä alkoi tuo nousu ja jatkuu edelleen. Jatkosopparia kouraan!
Heino ja Heinon laituri Hupi, siinä ässien syyskauden parhaat pelaajat.Minun mielestäni Henri Heino on ollut Ässien syyskauden paras pelaaja.
Heino ja Heinon laituri Hupi, siinä ässien syyskauden parhaat pelaajat.
Minun mielestäni Henri Heino on ollut Ässien syyskauden paras pelaaja.
Jos minä saisin päättää niin koittaisin väsätä kolmen vuoden jatkoa Heinolle ja tarjoaisin kapteenin natsat kylkiäisenä. Jos jostain voi iloita niin se juurikin Heino.
Jos minä saisin päättää niin koittaisin väsätä kolmen vuoden jatkoa Heinolle ja tarjoaisin kapteenin natsat kylkiäisenä. Jos jostain voi iloita niin se juurikin Heino.
Pelicans-pahvi takataskussa kuumottelee?Nyt on kyllä pakko kritisoida jo Heinoakin. Viimeiset pelit kaveri on kyllä ollut aivan yössä. Onko jotain vammaa vai mistä johtuu ettei enää edes mene tilanteisiin kunnolla vaan tyytyy vähän sorkkimaan taustalla?
Nyt on kyllä pakko kritisoida jo Heinoakin. Viimeiset pelit kaveri on kyllä ollut aivan yössä. Onko jotain vammaa vai mistä johtuu ettei enää edes mene tilanteisiin kunnolla vaan tyytyy vähän sorkkimaan taustalla?
Pelicans-pahvi takataskussa kuumottelee?
Heino nostaa tasoaan, kun Huhtanen ja Hansen palaa. Siinä on hyvä ketju.