Helsinki City Marathon 2003

  • 2 956
  • 27

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Väsynyt , mutta onnellinen

Maaliin pääsin! Aika ei mikään hirveän hyvä... about 4.45 Läksin kuitenkin varman päälle koska kyseessä oli eka maraton ja en halunnut keskeyttää. Sää oli melkoisen lämmin ja se myöskin pikkuisen rauhoitteli vauhtia. Jälkimmäisellä puoliskolla sain paremman ajan!

Nyt on jalat pikkuisen kipeät ja ihan heti ei tee mieli juoksemaan. Olen kuitenkin selaillut tänään 2004 Tukholman maratonin mainoslehtistä... Onkohan tää jo vakavaa? Voiko tähän jäädä koukkuun?
 

HIFK1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, muut narrienkaatajajoukkueet
LOISTAVA FIILIS!

Suosittelen lämpimästi kaikille, aivan sensaatiomainen tunne koko matkan ajan (eka maraton minulle) aika oli 4.11.
Ainut mikä jäi hitusen vaivaamaan oli toi 4h ylitys-kympin testi (44,50) kun ois luvannut puolisen tuntia paremman tuloksen.
Ensi vuonna juoksen varmasti alle 4 tunnin.
Olo jälkeenpäin ihan ok.Palautuminen sujuu näköjään nopeasti.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Väsynyt , mutta onnellinen

Viestin lähetti HABS #11
Nyt on jalat pikkuisen kipeät ja ihan heti ei tee mieli juoksemaan. Olen kuitenkin selaillut tänään 2004 Tukholman maratonin mainoslehtistä... Onkohan tää jo vakavaa? Voiko tähän jäädä koukkuun?

Olin tänä vuonna Tukholman marathonissa ja suosittelen sitä lämpimästi. Tapahtuma oli kuin jokin karnevaali, missä eri bändejä soitti matkan varrella musiikkia kannustamiseksi ja erilaisia tanssiryhmiä sai myös ihailla parissa kohtaa. Ihmiset jaksavat kannustaa myös toisella kierroksella ja ei ainakaan tarvi juosta yksin sillä muut 14999 juoksijaa takaa sen. Huvittavinta oli kun ruotsalaiset kannustivat suomalaisia huutamalla 'hyvä suomi!'

Rahaa kylläkin paloi tohon reissuun kyllä enimmäkseen matkoihin, mutta kyllä se kannattaa ihan vaikka sen takia että Tukholman marathon on rankattu maailman parhaaksi marathoniksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös