Helsingin jäähalli

• 532 094
  • 2 509

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, olet jäljillä. Tulot pienetää tappioita. Sama juttu jaffalan kanssa. Kuka keikoilla kävi, pienensi hartsun tappioita. Syyllisiä kaikki tästä näkökulmasta. Toivottavasti et itse syyllistynyt "rikoksiin".
Justhan täällä meitä ilmoittautui valtava määrä, jotka eivät olleet koskaan käyneet Hartwallilla tai kuten minä, 2 kertaa työn puolesta enkä nauttinut yhtään mitään, en edes kahvikuppia. Ei siellä käynyt HIFK:n kannattajia edes maajoukkueen lätkämatseissa, saati sitten kurkkimassa Katy Perryn pikkuhousuja hameen alta.

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Justhan täällä meitä ilmoittautui valtava määrä, jotka eivät olleet koskaan käyneet Hartwallilla tai kuten minä, 2 kertaa työn puolesta enkä nauttinut yhtään mitään, en edes kahvikuppia. Ei siellä käynyt HIFK:n kannattajia edes maajoukkueen lätkämatseissa, saati sitten kurkkimassa Katy Perryn pikkuhousuja hameen alta.
Eipä teillä käy porukkaa juuri muissakaan halleissa, että Hartsu ei tee tässä poikkeusta. Toki kun asian oikealla tavalla spinnaa niin senkin saa näyttämään omistautumiselta kannattamalleen seuralle. Ja edelleenkin se Helsingin jäähalli ei ole teidän, te olette siellä vuokralla kuten Jokeritkin.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tunnustan käyneeni Hartwallilla, mutta viimeisin visiitti on kevään 2011 pudotuspeleistä. Maajoukkueen peleissä en ole ikinä käynyt ja kutsuttuna olen kerran ollut Jokerit-Kärpät finaaliottelussa, jonka Kärpät onneksi voitti.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Näyttää pahasti siltä, että tänä kesänä jos puhuu omalla mökkilaiturillakaan narreista, niin sieltä hyppää laiturin alta korsolaiset perusteluineen esiin.
Varo ettet puhu niistä unissasi, tulevat sinnekin.

ilu

Jäsen
Niin, kyllähän Jokereiden osallistuminen Venäjän ja Putinin propagandatoimintaan on suomalaisen urheilun ja kulttuurin suurin häpeätahra vähintään tällä vuosituhannella, mahdollisesti ikinä. Sitä taustaa vasten vähän ihmetyttää että osa kirjoittajista niin aktiivisesti tälle puolelle pyrkii purkamaan pahaa oloaan, kun Venäjän perinneseuralle on ihan omakin turvallinen tila täällä varattu, missä voi sitten keskenään yrittää pestä mustaa valkoiseksi ihan rauhassa.

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, kyllähän Jokereiden osallistuminen Venäjän ja Putinin propagandatoimintaan on suomalaisen urheilun ja kulttuurin suurin häpeätahra vähintään tällä vuosituhannella, mahdollisesti ikinä. Sitä taustaa vasten vähän ihmetyttää että osa kirjoittajista niin aktiivisesti tälle puolelle pyrkii purkamaan pahaa oloaan, kun Venäjän perinneseuralle on ihan omakin turvallinen tila täällä varattu, missä voi sitten keskenään yrittää pestä mustaa valkoiseksi ihan rauhassa.
Urheilugaalan pitäisi saada riman alituspalkinto.... Pesis 90-luvulla, Lahti 2001... Helsingin SKA olisi ollut nyt aika vahva ehdokas...
Ja jotta keskitytään aiheeseen niin Gardeniin on aikaa vielä se 5 vuotta optimistisesti ja tunnelma pitää palauttaa keinolla millä hyvänsä. yrittänyt visioida kaikenlaista täällä aikaisemmin, mutta kaupungin pitää laittaa jää kuntoon ensimmäisenä.
Sitten villinä ideana siirtää istuma fanikatsomoa päätyyn, mutta kausarin hintoja nostaa hieman kompensoimaan ja jättää nykyinen kulma täysin seisomafanikatsomoksi...

ilu

Jäsen
Urheilugaalan pitäisi saada riman alituspalkinto.... Pesis 90-luvulla, Lahti 2001... Helsingin SKA olisi ollut nyt aika vahva ehdokas...

Joku pesiksen sopupeli ja Lahden doping-skandaali olivat toki lajeille kovia iskuja, mutta aika kaukana ollaan vielä Jokeri-leirissä nähdystä aktiivisesta Venäjän ja Putinin propaganda-joukoissa marssimisesta. Lähinnä mietin laajemmin kulttuurin puolelta että viime vuosituhannelta voisi jotain verrannollista löytyä, mutta ei silloinkaan ihan yhtä sinisilmäistä massahysteriaa nähty.

Ymmärrän kyllä että tehtyä ei saa tekemättömäksi, eikä tiikeri raidoistaan pääse, mutta ainakin itseäni hävettäisi sen verran että yrittäisin pitää mahdollisimman pientä profiilia. Ja taitaa tätä samaa porukkaa olla Jatkoajan "toimituksessa" ja "moderointi"-tiimissäkin edelleen. Nolo juttu.

Itse ketjusta sen verran että ainakin Nordiksen ilma puhdistuu lähiaikoina. Vähän positiivistakin siis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy