Helsingin jäähalli

  • 495 090
  • 2 382

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän naurattaa tuo että naapuri on pyrkivinään niin kovasti Venäjä-leimastaan eroon. Se että raahaat toveri Kurrin, suomalaisesta kiekkoväestä kaikkein pahiten sielunsa Venäjälle ruplia vastaan myyneen hyödyllisen idiootin, paitojen kattoon nostamis tilaisuuteen paikalle…kertoo kaiken.

Puheet on puheita ja teot tekoja.

Häh? Oikeasti? Muistavatkohan kaikki Yarin alimpaan helvettiin kironneet Yokerifanit nyt sitten buuata kunnolla?
 
Viimeksi muokattu:

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi meillä on oltu aina sen verran viisaita, ettei tarvitse miettiä mitään vastaavia Venäjä-kytköksiä naapurin tapaan. On aihetta olla ylpeitä historiastamme toisin kuin pelleosastolla.

Kyllä. Itse asiassa IFK:n varhaishistoriassa on hieno episodi, kun IFK:n jalkapallojoukkue edusti Suomea Tukholman Olympialaisissa 1912, jolloin Suomi oli edelleen osa Venäjää. Saattoi siinä joukkueessa jokunen muukin olla mukana, mutta IFK:n pelipaidoissa pelasivat kisoissa. Jokereiden edeltäjän Töölön Vesan historiassa on täysin päinvastainen episodi, kun itsenäistymisen jälkeen osa Vesan urheilijoista osallistuivat Moskovassa Spartakiadeihin, aikana jolloin Neuvostoliitto ei osallistunut Olympialaisiin. Siellä kommarit keskenään ottivat mittaa toisistaan, myös Töölön Vesan kommarit.
 
Viimeksi muokattu:

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Tämäkin provosointiviesti on johtanut pelikieltoon.
Joku hallilla oleva, onko Nordiksella kuinka paha paskan käry vai onko saatu siistittyä? Eikö siellä eilen Venäjältä & Keravalta tuttu muovinen paskasakki pelannut divarihöntsää?
Vaikea kuvitella, että olisivat saaneet siivottua, mutta propsit firmalle ketkä ikinä siivouksesta vastaavatkaan jos asiat ovat hyvällä mallilla!

- Moderaattorit ovat huomanneet tämän viestin ja nostaneet sen kurinpitokäsittelyyn. Kaikki muut voivat siis jättää tällaiset typeryydet noteeraamatta -
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Joku hallilla oleva, onko Nordiksella kuinka paha paskan käry vai onko saatu siistittyä? Eikö siellä eilen Venäjältä & Keravalta tuttu muovinen paskasakki pelannut divarihöntsää?
Vaikea kuvitella, että olisivat saaneet siivottua, mutta propsit firmalle ketkä ikinä siivouksesta vastaavatkaan jos asiat ovat hyvällä mallilla!
Haju lievä, mutta vessoja koristeltu ainakin A-puolella Venäjä-propagandalla huolella. Eiköhän nekin sotkut saada siistittyä.
 

Hokipohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool
Joku hallilla oleva, onko Nordiksella kuinka paha paskan käry vai onko saatu siistittyä? Eikö siellä eilen Venäjältä & Keravalta tuttu muovinen paskasakki pelannut divarihöntsää?
Vaikea kuvitella, että olisivat saaneet siivottua, mutta propsit firmalle ketkä ikinä siivouksesta vastaavatkaan jos asiat ovat hyvällä mallilla!
Pikkusen lapsellinen kommentti vai pitäisikö sanoa niin kuin Stadissa, snadisti lapsellinen.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi meillä on oltu aina sen verran viisaita, ettei tarvitse miettiä mitään vastaavia Venäjä-kytköksiä naapurin tapaan. On aihetta olla ylpeitä historiastamme toisin kuin pelleosastolla.

Just näin. Onneksi meillä ei ole näitä kytköksiä tonne itänaapuriin missään vaiheessa ollutkaan, niin ei tarvitse olla jälkiviisaana ja jossitella jälkeenpäin, että mitä tuli aikoinaan tehtyä.
 

FunkyPopcorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just näin. Onneksi meillä ei ole näitä kytköksiä tonne itänaapuriin missään vaiheessa ollutkaan, niin ei tarvitse olla jälkiviisaana ja jossitella jälkeenpäin, että mitä tuli aikoinaan tehtyä.
Olihan meillä muistini mukaan 2012 kun Garden julkistettiin Rotenberg vaihtoehtona mutta jotenkin hän valitsi toisin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taas on jäähallin tilastomiehet Helsingissä unohtaneet tulla töihin, tai sitten siellä on vielä iltapuhteina menossa niiden ruutuvihkoon piirrettyjen tukkimiehen kirjanpitoviivojen siirtäminen faksin kautta Mobiraan ja sieltä toimiston sikarinhajuiseen ATK-laitteeseen. Ei oo illan pelistä laukauksia, torjuntoja eikä luistelumääriä sen sellaista. Mielestäni tämä ei ole ihan eka kerta kun nimenomaan Hifkin kotipelissä jää nää tilastot tulematta.

Eikö sinne voisi vaikka jonkun tämmösen nuorisoidoli-tubettajan tai muuten vaan kadulla notkuvan influensserin ottaa vaikka pariksi viikoksi vähän opettamaan dinojen selänpesijöille ATK-taitoja, jotta saataisiin tämmöset perusjutut toimimaan? Siellä Helsingissä pitäisi tämmösiä epeleitä kyllä luuhata vähän joka nurkan takana, sieltä nyt rohkeesti vaan lähestymään näitä kummajaisia ja älkää pelästykö vaikka jollain niistä on eläinmaski ja/tai häntä, ne ei oo tamperelaisia, ne on jotain therenejä tai mitälie eläinlarppaajia joita nykyisin pitää opetella suvaitsemaan. Mutta kyllä nekin nää ATK-jutut hallitsee, antakaa niille mahdollisuus.

Hartain tilastopäivitystoiveterveisin,
Liigapörssi
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko viesti
Liigan tilastointihan on yksinoikeudella Wisehockeyn, eli tuttavallisemmin älykiekon vastuulla. Älykiekko kerää kaiken data ja tilaston, ei siellä taida olla enää käytännössä yhtään manuaalista tilastojenlaskijaa. Ainoastaan sitten muutamat opiskelijat kelailee videoita ja korjaa älykiekon virheitä.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieläkö tänään Nordiksella loisti ne ärsyttävän kirkkaat valot suoraan silmiin? Piti laittaa toimistolle niistä palautetta menemään, mutta en ole vielä muistanut sitä tehdä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vieläkö tänään Nordiksella loisti ne ärsyttävän kirkkaat valot suoraan silmiin? Piti laittaa toimistolle niistä palautetta menemään, mutta en ole vielä muistanut sitä tehdä.
Olin käymässä matsissa pojan kanssa ja tsekkaamassa löytyisikö kiinnostusta vai pitäisinkö välikauden.

Aivan helvetin ärsyttävät nuo valot. Laitoin toimistolle palautetta ja vitutti kyllä niin paljon että mietin jopa haluanko niiden takia mennä matsiin jatkossakaan. En tajua, miksi tuollaiset valot pitää olla, nostaako ne jonkun fiilis kun hallissa valot päällä ja sitten vielä pitää valojen kiertää. Vähän väliä jos et suojaa silmiä, näet tähtiä ja menee hetki että pystyy taas katsomaan matsia.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin käymässä matsissa pojan kanssa ja tsekkaamassa löytyisikö kiinnostusta vai pitäisinkö välikauden.

Aivan helvetin ärsyttävät nuo valot. Laitoin toimistolle palautetta ja vitutti kyllä niin paljon että mietin jopa haluanko niiden takia mennä matsiin jatkossakaan. En tajua, miksi tuollaiset valot pitää olla, nostaako ne jonkun fiilis kun hallissa valot päällä ja sitten vielä pitää valojen kiertää. Vähän väliä jos et suojaa silmiä, näet tähtiä ja menee hetki että pystyy taas katsomaan matsia.


Voi saatana sentään, eli vieläkin noi valot on siellä siis riesana, ilman että niistä tuskin on edes yhtään mitään hyötyä yhtään kellekään. Oli jo viime matsissa noi valot jo muutenkin niin kovin inhottavat ja sitten kun vielä tuli silmätulehdus, niin siitä kärsiessä ei kestäisi ollenkaan noita valoja katsella.
 

FunkyPopcorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, etenkin ottelun alussa B-päädyssä meinaa saada epilepsiakohtauksen, vaikkei kyseistä sairausta sairastaisikaan.
Musiikki taas saisi olla iloisempaa, menevämpää ja rokkaavaa! Itse tykkäsin eniten niistä valoista jotka olivat aina 2013 asti. Viimeiset kymmenen vuotta on ero pimeän ja kirkkaan välillä ollut liian suuri.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Musiikki taas saisi olla iloisempaa, menevämpää ja rokkaavaa! Itse tykkäsin eniten niistä valoista jotka olivat aina 2013 asti. Viimeiset kymmenen vuotta on ero pimeän ja kirkkaan välillä ollut liian suuri.

Totta musa on muuttunut myös, mutta olen ajatellut että se on väistämätöntä. Nykynuorten juttuja kato ;)
Mistä tulikin mieleen että mielestäni eilen hallissa oli poikkeuksellisen paljon nuoria, tosin pohdittiin frendin kanssa että kertooko se vain siitä et meistä on tullut vanhoja
 

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
- - Mistä tulikin mieleen että mielestäni eilen hallissa oli poikkeuksellisen paljon nuoria, tosin pohdittiin frendin kanssa että kertooko se vain siitä et meistä on tullut vanhoja
Huomasin saman asian eilen ja myös viime kaudella! Itse olen muutaman kertaa päässyt hallilla juttusille ulkomaalaistaustaisen, ison ja iloisen opiskelijaporukan kanssa (kerran jo matkalla hallille ryhdyin paikallisoppaaksi). Olen käyttänyt näitä hetkiä hyväkseni ja kunnon markkinointipuheella agitoinut nuoria käymään IFK:n peleissä. Ainakin eilisen maali-iloittelun jälkeen voivat helposti tulla toistekin.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Olin avauspelissä b-päädyssä enkä havainnut mitään silmiin tulevia valoja. Silmät oli auki enkä ollut kännissä myöskään. Täytyy keskittyä lauantain SaiPa-klassikossa hallin valoihin.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Olin avauspelissä b-päädyssä enkä havainnut mitään silmiin tulevia valoja. Silmät oli auki enkä ollut kännissä myöskään. Täytyy keskittyä lauantain SaiPa-klassikossa hallin valoihin.

Luonnollinen selitys olisi tähän se ettei valo osu samalla tapaa jokaiseen kohtaan. Vierasjengin tultua jäälle, se välke on pahimmillaan.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin avauspelissä b-päädyssä enkä havainnut mitään silmiin tulevia valoja. Silmät oli auki enkä ollut kännissä myöskään. Täytyy keskittyä lauantain SaiPa-klassikossa hallin valoihin.


Riippuu varmaan kai myös siitä, että missä katsomossa sattuu istumaan. Mutta ainakin tonne omaan katsomonosaan, eli E9 ne valot kyllä häikäisevät todella ilkeästi kaiken aikaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Musiikki taas saisi olla iloisempaa, menevämpää ja rokkaavaa! Itse tykkäsin eniten niistä valoista jotka olivat aina 2013 asti. Viimeiset kymmenen vuotta on ero pimeän ja kirkkaan välillä ollut liian suuri.
Lämmittelyn aikana soinut yökerho-jynkytys oli DJ BlowJobin selektoima soittolista. Se luki siinä mediakuution alarinkulassa.
 

red#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idrottsföreningen Kamraterna, Helsingfors
Mä en huomannut C1:ssä myöskään näitä kummassakaan matsissa.
Ongelma on ja ei ole sama aikalailla kaikissa katsomoissa, mutta riippuvainen siitä kuinka linjassa on valojen kanssa. Eli valot ovat muistaakseni valotaulun yläreunan tasolla, joten jos olet alakatsomon yläriveillä tai yläkatsomon alariveillä saat nauttia vaakasuoraan naamaasi päin osoitetuista valoista. Jos olet alempana ongelma on luultavasti pienempi sillä valo ei tule suoraan silmiin vaan enemmän yläviistosta.

Tosiaan en itse myöskään ymmärrä mitä iloa noista valoista on, erityisesti erien aikana. Hallin ollessa muuten pimeä ymmärrän, että noi tuo edes visuaalisesti jotain vaikka silloinkaan en itse koe mitään lisäarvoa niistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös