Helsingin jäähalli

  • 404 060
  • 1 803

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se nyt vähän eri tason hommia, kun 10 vahvaa kundia kolaa lunta kuin pari kevyttä taitoluistelijaa vetää pienen alueen suurin piirtein lasten lumilapiolla. Tämän asian voisi HIFK laittaa ihan itse kuntoon asap. Kustannus minimaalinen hyötyyn nähden. Toimisto hereillä!
Tätä pystyy myös jatkotyöstämään laittamalla esim. Bulin kaukaloon kolan kanssa, ja Buli voi "vahingossa" kolata kaverin veskarin pystyyn samalla.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Onhan se nyt vähän eri tason hommia, kun 10 vahvaa kundia kolaa lunta kuin pari kevyttä taitoluistelijaa vetää pienen alueen suurin piirtein lasten lumilapiolla. Tämän asian voisi HIFK laittaa ihan itse kuntoon asap. Kustannus minimaalinen hyötyyn nähden. Toimisto hereillä!
"Liigan mainoskatko, jään putsaa GoWash-kundit".

Ja tytöt tykkää.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
"Liigan mainoskatko, jään putsaa GoWash-kundit".

Ja tytöt tykkää.
Oishan tää ihan tälleen tasa-arvon nimissä hyvä juttu, sen verran paljon naisia on nykyään katsomossa.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Oishan tää ihan tälleen tasa-arvon nimissä hyvä juttu, sen verran paljon naisia on nykyään katsomossa.
Vai "gowashin porukka" kaikille jotakin. Nyt tuo kolmen ballerinan pyörähtely on pelkkä sponssimainen juttu ilman hyötyä itse pelille.

Kaksi kertaa erään sellainen rivi esim 10 ihmistä lapiomaan snögeä edes takaisin. Voisin ajatella, että tämä onnistuisi kauden mittaan kierrättää jollain junioriporukoilla HIFK pelipaidat päällä. Eikö tämä olisi sitä kuuluisaa yhteisöllisyyttä, koko ison HIFK-perheen juttuja?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Liigan mainoskatko, jään putsaa GoWash-kundit".

Ja tytöt tykkää.

”Naiset tykkää”, sanoisi Putouksen Matti McC. Mikä on varmasti totta. Vielä enemmän tykkäisivät pelaajat. Ja joukkueiden lääkärit ja fyssarit. Erityisesti omamme.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se nyt vähän eri tason hommia, kun 10 vahvaa kundia kolaa lunta kuin pari kevyttä taitoluistelijaa vetää pienen alueen suurin piirtein lasten lumilapiolla. Tämän asian voisi HIFK laittaa ihan itse kuntoon asap. Kustannus minimaalinen hyötyyn nähden. Toimisto hereillä!

Tosin objektiiviseen tarkasteluun kuuluu aina asian tarkastelu eri kanteilta ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että jäätytöissä on myös katsojan kannalta plussansa, kuten Don Cherry asian aikoinaan totesi:


 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jos Muuli ei ole pelaavassa, niin hän voisi kolata vastustaja vaihtoaition edestä.
Ja eikös median mukaan Lehterällä ole jonkin sortin kokemusta noista kola-hommista myös.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Onhan se nyt vähän eri tason hommia, kun 10 vahvaa kundia kolaa lunta kuin pari kevyttä taitoluistelijaa vetää pienen alueen suurin piirtein lasten lumilapiolla. Tämän asian voisi HIFK laittaa ihan itse kuntoon asap. Kustannus minimaalinen hyötyyn nähden. Toimisto hereillä!

Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta Mestiksessä pelaavalla naapurillanne jään putsauksen hoitaa seuran omat junnut. Voisi kuvitella, että HIFK:ssakin tämä onnistuisi aika helposti?
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Morjensta, kiinnostaisiko jotakuta tänään lähteä matsiin mun lipuilla? Olen itse estynyt valitettavasti pääsemästä matsiin.

Kaksi lippua, E2 rivi 6 paikat 35 & 36

Maksoin itse noista 31.50€/kpl, niin sovitaan että ̶s̶i̶l̶l̶ä̶ ̶h̶i̶n̶n̶a̶l̶l̶a̶ ̶s̶a̶a̶ ̶m̶o̶l̶e̶m̶m̶a̶t̶.̶ Liput PDF- muodossa.

EDIT: 14€/kappale, menkäähän joku matsiin!
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Morjensta, kiinnostaisiko jotakuta tänään lähteä matsiin mun lipuilla? Olen itse estynyt valitettavasti pääsemästä matsiin.

Kaksi lippua, E2 rivi 6 paikat 35 & 36

Maksoin itse noista 31.50€/kpl, niin sovitaan että sillä hinnalla saa molemmat. Liput PDF- muodossa.
Jos joku HIFK-kannattaja harkitsee näitä, hyvä muistaa että on vieraskatsomo.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Jos joku HIFK-kannattaja harkitsee näitä, hyvä muistaa että on vieraskatsomo.
Joo olet oikeassa, teidän näkövinkkelistä "väärä" pääty. Tärkeintä itselle vaan, että joku matsiin haluava pääsee paikalle ja itse saan edes vähän omista takaisin!
 

Liitteet

  • ba3d27255f43ca8cb52dc262b4b8a881.png
    ba3d27255f43ca8cb52dc262b4b8a881.png
    94,3 KB · kertaa luettu: 74

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai "gowashin porukka" kaikille jotakin. Nyt tuo kolmen ballerinan pyörähtely on pelkkä sponssimainen juttu ilman hyötyä itse pelille.

Kaksi kertaa erään sellainen rivi esim 10 ihmistä lapiomaan snögeä edes takaisin. Voisin ajatella, että tämä onnistuisi kauden mittaan kierrättää jollain junioriporukoilla HIFK pelipaidat päällä. Eikö tämä olisi sitä kuuluisaa yhteisöllisyyttä, koko ison HIFK-perheen juttuja?
Niin kuten itse alussa totesit "kolmen ballerinan pyörähtely on pelkkä sponssimainen juttu" joten go wash maksaa siis rahaa saadakseen ne ballerinat sinne pyörimään. Jos siellä pyörisivät junnut niin saadakseen saman rahan pitäisi ilmeisesti lippujen hintoja nostaa (ne kun ovat vielä tosi halvat)
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Niin kuten itse alussa totesit "kolmen ballerinan pyörähtely on pelkkä sponssimainen juttu" joten go wash maksaa siis rahaa saadakseen ne ballerinat sinne pyörimään. Jos siellä pyörisivät junnut niin saadakseen saman rahan pitäisi ilmeisesti lippujen hintoja nostaa (ne kun ovat vielä tosi halvat)
Järjestely kysymys. Varmasti voisivat jatkossakin luistella siellä ja junnut kolaisi. Tuskin tapahtumassa, kivempi vain kitistä, kun asialle ei mitään voida.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hankala tilanne, kun halli odottaa kuolemantuomiota (ainakin Liiga-lätkän pelipaikkana) ja jään laadun parantaminen kenties edellyttäisi merkittävän arvoista remppaa ja panostusta uuteen laitteistoon. IFK on ison budjetin jengi, joka kaiketi pyrkii sijoittamaan rahaa taitaviin pelaajiin. Taitavista pelaajista jäänee maksimaalinen hyöty ottamatta irti pelillisesti, jos pelialusta on siinä kunnossa, että se vaikuttaa merkittävästi kiekon kuljettamiseen, syöttöjen laatuun, syöttöjen vastaanottamiseen jne.. Liigassa on ylipäätään niin isolla osalla pelaajista ongelmia pysyä kiekollisilta taidoiltaan pelin vauhdissa mukana, niin kaikki sitä entisestään vaikeuttavat olosuhdetekijät pitäisi kyllä pyrkiä minimoimaan seurojen toimesta.

No, pelaajat kärsii, tuote kärsii ja lopulta kuluttajat kärsivät, mutta minkäs teet. Tosin edelleenkin miettisin IFK:n puolella ainakin sitä Kekäläisen vinkkiä, että jäälle laitettaisiin tauoilla useampi tyyppi kolan/lapion tms. kanssa poistamaan jäälle kertynyttä lunta. Tuskin maksaisi maltaita.

Luulisi, että tuossa voisi kierrättää joukkueen junnujakin vuorotellen. Voisi vaikka harkita sellaista Shellin käyäntöä, että siellä olisi mahdollisuus tiputella jotakin ropoja "jengin kassaan", joka sitten menisi kulloisellekin junnuorganisaatiolle. Vaihtoehtoja varmastikin keksii, kun vähän viitsiis miettiä asiaa.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai "gowashin porukka" kaikille jotakin. Nyt tuo kolmen ballerinan pyörähtely on pelkkä sponssimainen juttu ilman hyötyä itse pelille.

Kaksi kertaa erään sellainen rivi esim 10 ihmistä lapiomaan snögeä edes takaisin. Voisin ajatella, että tämä onnistuisi kauden mittaan kierrättää jollain junioriporukoilla HIFK pelipaidat päällä. Eikö tämä olisi sitä kuuluisaa yhteisöllisyyttä, koko ison HIFK-perheen juttuja?
Ehditkin ensin tekemään saman ehdotuksen. Juurikin näin.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan bissen hintaa nostettu?
Näytin kaverille miten linecut apilla voi tilata tauolle juomaa (ja muuta). Ehdotti tuopin hinnaksi 9,40.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tämä tulee nyt varmaan liian myöhään, mutta olisi kaksi kausikorttia vapaana F4-katsomoon. Pystyn jakamaan sähköisesti lainaksi, jos joku haluaa mennä. Siinä tapauksessa minulle YV.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tämä tulee nyt varmaan liian myöhään, mutta olisi kaksi kausikorttia vapaana F4-katsomoon. Pystyn jakamaan sähköisesti lainaksi, jos joku haluaa mennä. Siinä tapauksessa minulle YV.

Eli nyt loppui usko.
Sori, ihan huumoriksi tarkoitettu.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Eli nyt loppui usko.
Sori, ihan huumoriksi tarkoitettu.
Usko on loppunut jo ajat sitten :).

Mutta joo, mä vastaan meidän firman kahdesta kausikortista. Itseäni ei nappaa mennä katsomaan tänään, eikä ole muitakaan halukkaita ilmaantunut. En ole kyllä muistanut aktiviisesti kaupitellakaan. Maanantaina paikalla onkin sitten meidän firman pelsufani. Joka on kyllä kaikesta huolimatta hyvä tyyppi.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännittävää jatkossa pohtia että mikä on Helsingin Jäähalli. Jos tosiaan kaupunki aikoo ”Hartwallin” ostaa niin mikä on IFK:n rooli Nordiksella tai Pasilassa?
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännittävää jatkossa pohtia että mikä on Helsingin Jäähalli. Jos tosiaan kaupunki aikoo ”Hartwallin” ostaa niin mikä on IFK:n rooli Nordiksella tai Pasilassa?

Oli mikä oli, mutta kyllä IFK:n pitäisi pelata ihan ehdottomasti Nordiksella myös tulevaisuudessa, vaikka se jaffa-arena käytössä taas olisikin. Kyllä mä ainakin itse oon aina pitänyt sitä Hartwall-arenaa nimenomaan narrien kotiluolana ja mulle se edustaa juuri niitä narreja, KHL:lää, itänaapuria ja diktaattori Putinia.

Eli en kyllä haluaisi ikimaailmassa IFK:n tonne jaffalaan siirtyvän.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Jännittävää jatkossa pohtia että mikä on Helsingin Jäähalli. Jos tosiaan kaupunki aikoo ”Hartwallin” ostaa niin mikä on IFK:n rooli Nordiksella tai Pasilassa?
Ei mikään. Kaupunki ostaa Hartwallhallin vaan myydäkseen sen laukkunarrien sijoittajaryhmälle. En usko tuon Helsinki-hallin nimenkään jäävän voimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös