HIFK:lla palaa puolimilliä- milli jälkihyvitteisiin pelaamattomista playoffeista ja viimekausien katsojakeskiarvoon peilaten puolitoista-kaksi milliä jää lipputuloja saamatta jos vedetään 60% rajoituksella 30 kotiottelua. Raskasta on. Kahden-kolmen millin lovi lipputuloihin joista seura on tulorakenteensa vuoksi äärimmäisen riippuvainen.
HIFK:lla palaa puolimilliä- milli jälkihyvitteisiin pelaamattomista playoffeista ja viimekausien katsojakeskiarvoon peilaten puolitoista-kaksi milliä jää lipputuloja saamatta jos vedetään 60% rajoituksella 30 kotiottelua. Raskasta on. Kahden-kolmen millin lovi lipputuloihin joista seura on tulorakenteensa vuoksi äärimmäisen riippuvainen.
Tämä on kyllä mahtava idea. Antaisivat vielä fanien ”ladata” haluavansa naaman näyttöön. Leeds fanit muistaakseni Englannissa latasivat yhteen Osama Bin-Ladenin. Kyllä siinä itse ainakin herkistyisin, kun olisi parinkymmenen näytön suora, joissa kaikissa olisi Sir. Penan naama.Ja tohon vois kehitellä jonkun jutun noille tyhjille paikoille. Joku näyttö ja oma kamera + naama näytössä, niinku isossa maailmassa oli jossain. Tai sit niitä realdolleja niille mestoille IFK-paidat päällä niinku Japanissako se oli.
Kyllä siinä itse ainakin herkistyisin, kun olisi parinkymmenen näytön suora, joissa kaikissa olisi Sir. Penan naama.
Minusta tuo ei ole turhamaisuutta. Mulla on kohtuu edulliset kortit ja en edes halua ängetä tuplat kortistaan maksavien paikoille.En tiedä olenko turhamainen, ehkä olen, mutta toiveissa olisi näiden tarvittavien erityisjärjestelyiden kausikorttilaisten kanssa olevan hoidettu sillä tavalla, että pääsisi ”lähes” omille paikoilleen istumaan? Ajatus ryysispaikoista vituttaa jo valmiiksi ja ei mahdu oikeustajuuni, että joutuisin jonnekin alariville, kun maksan preemiota omista paikoista. No, kohta ollaan varmaan fiksumpia, kun IFK lähestyy meitä tsetin omistajia.
Väliin myös muutamat yrmyt Frankit ja Kifet, niin kyllä peli vapautuisi.
Voishan sitä ostaa kyl sen kausarin. Ihan vaa tukimielessä.
Futiksen puolella on toimitettu jokaiseen matsiin kausikortin korvaava irtolippu. Pääsääntöisesti kai samaan katsomoon mihin virallinen paikkakin on, mutta Klackenissa on jouduttu tekemään poikkeuksia. Oma paikka (ei Klackenissa) on ollut useimmissa peleissä vain pari penkkiä oikeasta sivussa.En tiedä olenko turhamainen, ehkä olen, mutta toiveissa olisi näiden tarvittavien erityisjärjestelyiden kausikorttilaisten kanssa olevan hoidettu sillä tavalla, että pääsisi ”lähes” omille paikoilleen istumaan? Ajatus ryysispaikoista vituttaa jo valmiiksi ja ei mahdu oikeustajuuni, että joutuisin jonnekin alariville, kun maksan preemiota omista paikoista. No, kohta ollaan varmaan fiksumpia, kun IFK lähestyy meitä tsetin omistajia.
Koko alakerta on pois myynnistä(pl. pari lohkoa HIFK:n maalin takaa). Samoin fanilohko F1 ja ristikkäisestä yläkulmasta se lohko mihin vierasfaniryhmät menevät.Irtoliput tuli tänään myyntiin. Oletin että olisivat olleet kalliimpia mutta hinnat taisi olla ihan samat kuin viime kaudella jos en väärin muista. Oli näköjään vain poistunut mahdollisuus ostaa lasten lippu mutta ihan mielelläni toki tässä tilanteessa ostan lapselle aikuisen lipun. Joka toinen paikka oli myynnissä ja aika iso osa katsomon lohkoja oli poissa myynnistä. Johtuisikohan kausikortti- ja yritysvarauksista..?
Koronasta ainoastaan 60 % kapasiteetista käytössä
En tiedä olenko turhamainen, ehkä olen, mutta toiveissa olisi näiden tarvittavien erityisjärjestelyiden kausikorttilaisten kanssa olevan hoidettu sillä tavalla, että pääsisi ”lähes” omille paikoilleen istumaan? Ajatus ryysispaikoista vituttaa jo valmiiksi ja ei mahdu oikeustajuuni, että joutuisin jonnekin alariville, kun maksan preemiota omista paikoista. No, kohta ollaan varmaan fiksumpia, kun IFK lähestyy meitä tsetin omistajia.
Mansessa halli on jaettu 8 eri lohkoon johon otetaan 500 / lohko. Aitiot on omana lohkonaan.
Kausaripaikkoja on muuteltu, oma vaihtui pikkusen.
Postissa tuli "väliaikainen" lippu jolla pääsee halliin.
Mulle ei ainakaan ole tullut mitään tietoa että oma paikkani olisi vaihtunut, ehkäpä riippuu missä istuu...