filmirulla
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Rebel kirjoitti:Mä en oikein usko tähän. Eihän limuakaan nyt jokaisen niskassa ole, vaikka sitä hallissa saa juodakin. Eikä ole pakko myydä tuoppeja, vaan esim. pieniä mukillisia olutta, kuten esim. NHL-halleissa on mahdollista.
Heh! Pienistä mukeista ei sitten varmasti läiky sitä sisälmystä?
Toisaalta mulle kävis vallan mainiosti, että katsomossa saisi juoda olutta mutta toisaalta taas olen oikeesti hyvin tyytyväinen, että katsomoissa ei nektaria hörpitä. Olin katsomassa vuonna 2000 Pietarissa jääkiekon MM-kisoja ja siellä sai juoda katsomossa olutta ja kyllä me pojat sitä sitten juotiinkin ihan kiitettävästi niin pelien aikana kuin tauoillakin. Asian huono puoli on vaan se, että katsomot on niin ahtaita joten olut pitää olla koko ajan kädessä ja sit, kun sielläkin on näitä jatkuvasti myöhässä tulevia katsovia + alvariinsa kusella ramppaavat katsojat niin se riski, että sen juoman kaataa vahingossa juuri sen minkkiturkkia pitävän hienohelman niskaan on lähes saletti. Itsellä ei käynyt Pietarissa oman mukin kautta vahinkoa mutta takana istuvilta vinosilmiltä tuli kyllä juomaa niskaan ja täytyy sanoa, että kyrsi. Tosin Pietarissa oli melko tyly linja varsinkin suomalaisille katsojille (ainakin siinä katsomossa jossa istuin). Nimittäin jos mukista juoma läikkyi väärän ihmisen päälle niin miliisi oli nato rakettiakin nopeammin paikalla ja ei muuta,kun käsistä kiinni ja sit vedettiin pitkin jäähallin rappusia ensin ylöspäin ja sitten alaspäin oviaukosta käytävälle, sitä mitä tapahtui käytävällä ei ole mitään hajua.
Mulle siis käy hyvin, että nautitaan ne oluet siellä erätauolla mutta on se kumma, että sitä erätaukomyyntiä ei voi jotenkin tehostaa. Juomia voisi varmasti hiukan laskea ennakkoon niin kuin Jyväskylässä tehdään ja näin se juoma liikkuu ihan kiitettävästi. Toinen näppärä tapa voisi ollaa itsepalvelu hanat! Palvelu toimisi siten, että lataat kortille x määrän tuoppeja / rahaa ja lyöt korti koneeseen ja valutat itselle raikkaan tuopin. Näitä itsepalvelupisteitä pitäisi sitten olla vaan hiukan enemmän kuin yksi jotta se toimisi jäähallin tapaisessa systeemissä.