Näin juuri ja hienoa, että me joiden on pakko olla poissa hallilta, saimme videon näin nopeasti. Kiitos YLE! Alku selvästi Ust, sitten kääntyy ja Hele vie lopun selvästi tuomarien estäessä hyvin todennäköisen pudotuksen. Itse laskisin tasuriksi, mutta lopun vuoksi moni varmasti Helgelle.
Videon perusteella todella tasainen tappelu, mutta Ustrnulin osumatarkkuus on parempi Helgen osuessa lähinnä kypärään/olkapäihin. Ainakin yksi isku tuntui menevän hyvin perille kun Sami hetkeksi häkeltyi.
Aika tasan mutta kannattaa seurata mihin Heleniuksen iskut meni, kypärään ja muutaman kerran olkapäihin
En voi ymmärtää miten katsot tota matsia. Eihän se Helge osu Ustrnulin naamaan ollenkaan. Halaamisestako vai mistä se voitto muka Helgelle kuuluu?
Hifkin kaverille paremmat tuomariäänet tuosta matsista. Hyvä matsi kyllä ja iso käsi linjureille kun eivät menneet kesken kaiken väliin.
Emmä tiedä millä helvetin ihmeellä joku tuon helgellä laittaa... Tasuri sanon minä tai pieni edge Ustrnulille.
Näin juuri ja hienoa, että me joiden on pakko olla poissa hallilta, saimme videon näin nopeasti. Kiitos YLE! Alku selvästi Ust, sitten kääntyy ja Hele vie lopun selvästi tuomarien estäessä hyvin todennäköisen pudotuksen. Itse laskisin tasuriksi, mutta lopun vuoksi moni varmasti Helgelle.
Kypäriin taisi osua suurin osa iskuista. Se huono puoli spontaaneissa välienselvittelyissä on, ettei sankareille jää aikaa keventää varusteitaan.
En voi ymmärtää miten katsot tota matsia. Eihän se Helge osu Ustrnulin naamaan ollenkaan. Halaamisestako vai mistä se voitto muka Helgelle kuuluu?