Heinolan Peliitat 2012–2013

  • 139 740
  • 335

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Hyökkäyspää näyttää oikein hyvältä, etenkin jos nämä nuoret lupaukset vielä onnistuvat. Peräpuoli kaipaisi kyllä täytettä. Lahdesta lienee täytettä luvassa. Maalivahtipuoli on kyllä täysi mysteeri. Vahvasti haiskahtaa siltä, että Lahdesta olisi ainakin yksi räpyläkäsi tulossa. Olen hieman epäileväinen Rasmus Nallen kykyihin ottaa ykkösvahdin paikka. Toivottavasti olen kuitenkin pahasti väärässä. Mielenkiintoisia heppuja kuitenkin kaiken kaikkiaan ringissä mukana ja mielenkiintoista nähdä miten kukakin harjoitustaistoissa edukseen esiintyy.
 

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Kyllähän se vielä ohut on, kentällisen verran vielä kaipaisi...

Nimenomaan, ohut. Kuten jo totesin, hyökkäys kaipaa vielä 2-3 täsmähankintaa, puolustus yhtä tai kahta. Try-outeista veikkaisin solmittavan kolme tai neljä sopparia. Maalivahdit puuttuvat edelleen, Lahden suuntaan ei kannata tässä asiassa katsella, heilläkään ei ole kuin kolme sopimusvahtia, Myllyniemi, Kuusela ja Juvonen.

Nurminen-Väkeväinen
Saittakari-Mattila
Hofer-Forsström

Holappa-Keinänen-XXX
Ritamäki/Sopanen-XXX-Ekström
Manninen-Sompi- Ritamäki/Sopanen
Järveläinen-Kainulainen-Rairama

XXX
Rämö/Rinne
 

Oksemanden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se, joka säilytti Mestis-paikkansa pelaamalla
Joku täällä toivoi vuonna miekka ja kivi mobiiliversiota saitistamme - teinpä siis tylsyyttäni pienen kokeiluversion eräällä ohjelmistolla ja tulos on nähtävissä täällä. Made in Scotland joten ääkköset ei välttämättä toimi. Mitä mieltä?
 

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Pikavilkasulla vaikutti ihan toimivalta, mutta pitäs omassa luurissa testailla eikä tuon saitin "pseudo"luurilla :)

Nykysellään tosin noi selaimet puhelimissa alkaa olemaan kohtuullisen hyviä, kunhan vain kuvien datamäärät pysyy aisoissa että hitaammallakin yhteydellä kuvat latautuvat kohtuu nopeasti.
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Peliitat on kiinnittänyt try outilla olleet Rasmus Rinteen ja Matias Kuusiston. Linkki uutiseen tässä

Erittäin hienoa että näitten herrojen kanssa saatiin sopimukset tehtyä. Rinne on erittäin perus varma kassari, joka tulee varmasti pelaamaan tulevalla kaudella pelaamaan n. 20 ottelua. Kuusisto tuo taas puolustukseen kokoa ja pelotetta! Hyvä juttu, ja Itä-Hämeen uutisessa myös kerrottiin että verkot ovat edelleen vesillä pelaajamarkkinoilla.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
No nyt on sitten ainakin yksi maalivahti. Hyvin on Rinne pelaamissaan otteluissa esiintynyt. Toivon mukaan pystyy samanlaiseen myös sarjapeleissä. Kuusiston jotenkin uumoilinkin sopimuksen saavan. Vierumäen juniorikokelaista Tomi Stylmania ei ole taidettu vielä tositoimissa nähdä? Saman nuorisojengin maalitykki Jesse Peltonen on jo päässyt osaamistaan näyttelemään ja onnistut ainakin pisteiden valossa loistavasti. Varmaankin kovimmat vahvistukset ja maalitykit selviävät lähempänä sarjan alkua, kun liigajoukkueetkin saavat poppoonsa nimettyä. Mielenkiinnolla odotamma kuinka ja miten yhteispeli liigan suuntaan tänä vuonna toimii ja pelittää...
 

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Hyvät sopimukset saatiin tänään, onneksi ymmärtivät kiinnittää Rinteen maalivahtiosastolle, pelasi ainakin Sokolia vastaan huikean pelin. Eleetön ja peittävä kaveri, jolla on myös hyvät refleksit.

Kuusiston sopimuksesta on vähän kaksijakoiset fiilikset. Pelaa sellaista perusvarmaa peliä, paineettomassa tilanteessa. Jos taas vastustajat yhtään yrittävät karvata tai häiritä Kuusistoa, niin kaverille iskee kauhea paniikki ja kiekko alkaa polttaa lavassa. Kokoa tosiaan on upeat 200cm. Matiaksesta saadaan hyvä pakki alivoimalle tuuppimaan vastustajat pois maskista.

Mielenkiinnolla odotellaan, millaisia pelaajia Heinolaan tippuu lähempänä sarjakauden alkua!
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Jaaha. Lahti-Heinola välinen pelaajajunailu näyttää sitten virallisesti jatkuvan. Tarkoittanee sitä, että toinen maalivahti tulee Lahdesta..? Joku pussileuka voisi valoittaa, ketä pelaajia lahtelaisjoukkueesta olisi Heinolaan tällä haavaa tyrkyllä?
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jaaha. Lahti-Heinola välinen pelaajajunailu näyttää sitten virallisesti jatkuvan. Tarkoittanee sitä, että toinen maalivahti tulee Lahdesta..? Joku pussileuka voisi valoittaa, ketä pelaajia lahtelaisjoukkueesta olisi Heinolaan tällä haavaa tyrkyllä?

Hankala vielä tässä vaiheessa on sanoa, koska Pelicansin omaa kokoonpanoakaan ei ole vielä lukkoon lyöty. Paljon riippuu tämän hetkisten potilaiden kuntoutuksesta ja siitä, mikä on näinden Tallbergien ja Mustosten lopullinen kohtalo.

Eiköhän sieltä ainakin punaisissa Peliitta-hanskoissa viilettävä Ritamäki palaa kauden kynnyksellä Heinolaan. Ritamäki on muuten esiintynyt edukseen harjoituksissa ja peleissä, joten ihan huoletta kaverin voisi pistää kentälle myös liiga peleissä. Luulen kuitenkin, että Peliitat kutsuu vielä kauden alussa.

Pakistosta Antti Jaatinen vaikuttaa tällä hetkellä heikoimmalta lenkiltä ja voi hyvinkin olla, että Jaatinen lähtee Heinolaan ottamaan pelituntumaa. Tosin pakisto on täällä vielä suhteellisen kapea joten voi olla, että Jaatinen jää Lahteen pyörimään rotaatioon.

Kimi Koivisto ja Antti Iivari saattavat nuoremmasta kaartista olla Heinolaan lähtijöitä. Koivisto tosin on sen verran pirteä ilmestys, että saattaa hyvinkin napata pelipaikan Lahdesta alkukaudesta. Joka tapauksessa luulen, että molempien pelipaikat tulevat olemaan ennemmin Heinolassa, kuin A-junnuissa.

Juvosen veikkaisin aloittavan Peliittojen ykkösveskarina, sillä nuoren miehen olisi syytä saada kovia pelejä mahdollisimman paljon kehittyäkseen.
 

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Jaa-a? Olikos Vilkmanin Samu nyt niin huono että piti lähteä Hyvinkäälle pelailemaan ? Luulisi että käyttöä olisi ollut muullakin tasolla kuin II-divarissa? Liekkö opiskeluilla/työllä sitten jotain osuutta asiaan?

Noh kohtahan se sarjakin alkaa, joten pian nähdään millainen joukkue alkaa olemaan kasassa.
 

Fast Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Samu Vilkman

Ymmärtääkseni kyseessä perheellinen mies, joten siirron "ala-sarjoihin" ymmärtää. Mestiksessä harva kumminkaan palkoillaan perhettään elättää.
 

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Noh kohtahan se sarjakin alkaa, joten pian nähdään millainen joukkue alkaa olemaan kasassa.

Eiköhän tuohon kööriin hankita vielä vahvistuksia ennen sarjakauden alkua, tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Try-outeista saatavilla pelaajasopimuksilla saadaan rosteriin laajuutta, mutta muutamaa täsmähankintaa joukkue vielä kaipaa. Hyökkäys on osoittanut sarjapeleissä terävyytensä, mutta puolustuspeli on näyttänyt aika ajoin hirveältä. Kopparit ovat jääneet monesti liian yksin, joista vastustaja on sitten pystynyt maaleja tekemään.
 

Tanhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, Ilves
Sosialistinen media kielii, että tänään Peliitoilla olisi kaksi uutta miestä mukana ja että tiedotetta asiasta olisi tulossa.
 

Tanhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, Ilves
Tänään Savonlinnassa pelattavassa harjoitusottelussa Peliittojen paitaan pukeutuu kaksi uutta pelaajaa. Puolustaja Ville-Veikko Eerola (20) on solminut Peliittojen kanssa yksivuotisen sopimuksen. Heinolaan Eerola saapuu Hämeenlinnasta, jossa hän pelasi viime kaudella HPK:n A-junioreissa. Eerola toimi myös joukkueen varakapteenina.

Helsingin IFK:n sopimuspelaaja, puolustaja Christian Silfver (21) saapuu Heinolaan toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Viime kaudella Silfver pelasi HIFK:n A-junioreissa, mutta myös muutaman ottelun SM-liigaa HIFK:ssa, sekä Mestistä Kiekko-Vantaan riveissä.

Samalla ilmoitetaan että try-out sopimuksin Peliittojen kanssa pelanneet Ville Pakarinen (P) ja Moses Mustonen (H) eivät jatka enää Peliittojen mukana.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Puolustus sai täytettä kahdesta nuoresta lupauksesta. Puolustus näyttää tällä hetkellä varsin nuorelta Heinolan pappojen ja V-V Väkeväisen jälkeen. Eerolasta jäänyt positiivinen kuva ja Silfver oletettavasti hyvä tulevaisuuden lupaus hänkin. Toivottavasti saavat ja pystyvät ottamaan tulevalla kaudella vastuuta.
 

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Mikähän on ollut taustalla, kun Moses Mustonen ei jatka Peliitoissa? Olisi lukeutunut "vahvistukset" kategoriaan.
 

Sepedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Peliitat
Jopas säpsähdin, kun luin jatkoajan etusivulta otsikon "Eerola ja Silfver Peliittoihin"
Välittömästi tuli mieleeni, että ei kai vain tämä legendaarinen samettikäsi tee paluuta Heinolaan...

Kiima osoittautui kuitenkin aiheettomaksi luettuani koko uutisen. Tästäkin huolimatta ilmeisesti ihan kelvollisia pelaajia saatiin taas rinkiin lisää. Viime vuosina vaivannut puolustajapula tuskin vaivannee tällä kaudella enää.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Mikähän on ollut taustalla, kun Moses Mustonen ei jatka Peliitoissa? Olisi lukeutunut "vahvistukset" kategoriaan.

Tahtoisin myös tietää syyn. Oliko palkkapyyntö liian kova, estikö jokin vamma sopimuksen rustaamisen, oliko sitoutumisessa jotain vai halutaanko satsata vielä isompaan kalaan... Päällepäin Moses vaikutti kovalta vahvistukselta, joten tuskin syy on ainakaan siinä ettei olisi joukkueeseen taitojensas puolesta mahtunut.
 

Rud1us

Jäsen
Suosikkijoukkue
HeKi
Mahtaakohan Peliittojen nettisivut muuttua ennen kauden alkua? Eikös täällä jatkoajassakin ollut joku käyttäjä, joka ilmoitti päivittävänsä sivuja "pikkuhiljaa"? En ole itse ainakaan mitään muutoksia huomannut, joten pientä tilanneraporttia mahdollisesta uudesta ulkoasusta kaivataan.
 

Oksemanden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se, joka säilytti Mestis-paikkansa pelaamalla
Mahtaakohan Peliittojen nettisivut muuttua ennen kauden alkua? Eikös täällä jatkoajassakin ollut joku käyttäjä, joka ilmoitti päivittävänsä sivuja "pikkuhiljaa"? En ole itse ainakaan mitään muutoksia huomannut, joten pientä tilanneraporttia mahdollisesta uudesta ulkoasusta kaivataan.

Juuh elikkäs se olin minä. Sain kenkää Arvelan kanssa käydyn henkilökohtaisen kärhämän takia vaikken minkäänlaista virallista syytä/selitystä oo vielä saanut. Tein Ossin tietämättä lipunmyynnissä vap.eht. hommia kauden parissa ekassa höntsäpelissä ja olin menossa SaiPa-Kloteniin mutten päässy sisään koska lippukassaa käskettiin heittämään mut pihalle - mitä ilmeisimmin Arvela kaikessa viisaudessaan oli lukenut meikäläisen illan suunnitelmista Twitterissä ja näppäillyt viestin Haikarin Ramille.

TL;DR: Kehityshommat on siis toistaiseksi jäissä mutta koitan setviä asiaa kaiken aikaa. En aatellut mennä tässä henkilökohtaisuuksiin tai pureutua yksityiskohtiin liikaa mutta kerrottakoon vielä sellanen juttu ettei Ossi vastaa meikäläisen puheluihin, sähköposteihin ja julkisilla paikoillakin lähtee karkuun. Se kertoo jo jotain.
 

Rud1us

Jäsen
Suosikkijoukkue
HeKi
Juuh elikkäs se olin minä. Sain kenkää Arvelan kanssa käydyn henkilökohtaisen kärhämän takia vaikken minkäänlaista virallista syytä/selitystä oo vielä saanut. Tein Ossin tietämättä lipunmyynnissä vap.eht. hommia kauden parissa ekassa höntsäpelissä ja olin menossa SaiPa-Kloteniin mutten päässy sisään koska lippukassaa käskettiin heittämään mut pihalle - mitä ilmeisimmin Arvela kaikessa viisaudessaan oli lukenut meikäläisen illan suunnitelmista Twitterissä ja näppäillyt viestin Haikarin Ramille.

TL;DR: Kehityshommat on siis toistaiseksi jäissä mutta koitan setviä asiaa kaiken aikaa. En aatellut mennä tässä henkilökohtaisuuksiin tai pureutua yksityiskohtiin liikaa mutta kerrottakoon vielä sellanen juttu ettei Ossi vastaa meikäläisen puheluihin, sähköposteihin ja julkisilla paikoillakin lähtee karkuun. Se kertoo jo jotain.

No jopas oli tarina. Itse en tuohon osaa sanoa mitään, koska olen asiassa täysin ulkopuolinen. Näin kannattajana täytyy toivoa, että Peliittojen sivuja tosiaan päivitettäisiin.
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Juuh elikkäs se olin minä. Sain kenkää Arvelan kanssa käydyn henkilökohtaisen kärhämän takia vaikken minkäänlaista virallista syytä/selitystä oo vielä saanut. Tein Ossin tietämättä lipunmyynnissä vap.eht. hommia kauden parissa ekassa höntsäpelissä ja olin menossa SaiPa-Kloteniin mutten päässy sisään koska lippukassaa käskettiin heittämään mut pihalle - mitä ilmeisimmin Arvela kaikessa viisaudessaan oli lukenut meikäläisen illan suunnitelmista Twitterissä ja näppäillyt viestin Haikarin Ramille.

TL;DR: Kehityshommat on siis toistaiseksi jäissä mutta koitan setviä asiaa kaiken aikaa. En aatellut mennä tässä henkilökohtaisuuksiin tai pureutua yksityiskohtiin liikaa mutta kerrottakoon vielä sellanen juttu ettei Ossi vastaa meikäläisen puheluihin, sähköposteihin ja julkisilla paikoillakin lähtee karkuun. Se kertoo jo jotain.

Nyt täytyy kyllä ottaa tähän asiaan kantaa, ei helkatti milläs ihmeen "oikeudella" tuut julkisesti haukkumaan Peliittojen toimihenkilöitä? Itse satun tietämään paljonkin sinun potkujen syistä, enkä yhtään ihmettelekkään miksei kyseinen henkilö ole vastannu yhteydenottoihisi... Aivan käsittämättömän lapsellista touhua tulla tänne avautumaan ja provosoimaan nimillä eri henkilöitten "vääryyksiä"... Kannattaisi selvittää ne faktat ensin ennen kuin tulet tänne tai mihinkään muuhun palveluun haukkumaan nimillä.

Varsinkaan tämän episodin jälkeen, veikkaan että pisteesi laski entisestään, että älä ihmettele miksi lipunmyyjät eivät laske sinua ilmaiseksi sisälle...
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyläseuran tunnistaa aina siitä, että toimihenkilöt riitelevät keskustelupalstalla nimimerkkien takaa. Eikö nämäkin voisi hoitaa paikallislehden tekstaripalstalla?
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Kyläseuran tunnistaa aina siitä, että toimihenkilöt riitelevät keskustelupalstalla nimimerkkien takaa. Eikö nämäkin voisi hoitaa paikallislehden tekstaripalstalla?

Niin en tiedä keitä väität toimihenkilöiksi, mutta itse olen puhdasverinen fani, joka vain sattuu seuraamaan tämän kylän joukkueen tapahtumia suhteellisen aktiivisesti :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös