Jokainenhan voi toimia niinkuin itse parhaaksi näkee. Itse koin tärkeäksi kysyä kysymäni asiat. Nauhoituksen ulkopuolella kysyin kyl muitakin kysymyksiä, mut ne jätettiin nauhoittamatta yhteisymmärryksessä.
Suotta kysyä turhaan kysymyksiä, mihin ei tule saamaan vastausta.
Harmi jos en pysty tuomaan sitä tulosta teille podcastin muodossa mitä toivotte.
Ja vaikka seuraa tukevaa viestintää ja viihdettä teille koitetaan tarjoilla niin seuran podcast se ei ole.
Vastaus ei siis ollut tarkoitettu mitenkään kritiikinomaisesti. Ideana lähinnä se että seura voisi myös podin kautta tuoda enemmän asioita julki, myös niitä huonompia. Kaikki sen ymmärtää että noihin ylempiin kysymyksiin ei kukaan saa organisaatiolta vastausta, ja kaikki tietää miksi.
Heittomerkit seuran omassa podcastissa oli tarkoituksella siellä omistajapohjasta johtuen, Heimonuotio ei tietenkään voi olla samankaltainen kuin esimerkiksi Petopodi missä voidaan antaa rapaa ja kritiikkiä aiheesta kun sen tarve ja aika on. Pitäisikö sitten olla niin minun mielestä ehdottomasti kyllä, mutta taas palataan muutama lause taaksepäin miksi ei pysty.
Halutut kysymykset toin ilmi myös suoraan organisaatiota varten koska samaa foorumia myös he lukevat, kukaan ei varmasti voi väittää että osakeanti ja sen viestintä olisi mennyt nappiin. Kritiikki mitä tahansa kautta saa toteuttavan osapuolen myös aina ajattelemaan asioita eri kantilta ja jopa mahdollisesti kehittämään toimintaa myös sitä kautta.
Sinun toiminta ja tulo podiin on ehdottomasti parasta mitä loimutukselle on tapahtunut ja ehdottomasti jatka samaan malliin. Älä tosiaan ota kommentointia henkilökohtaisesti tai harmistu siitä jos koet että et ole pystynyt tuomaan tuota tulosta mitä ylempänä mainitsit. Seuranhan noista tulisi viestiä suoraan, eikä mennä kuoppaan piiloon ja antaa tomun laskeutua, podi olisi ollut yksi vaihtoehto siihen missä asiat olisi käyty läpi ja loka pesty pois.
Nyt toiminnan ylle jää harmaa varjo kun asioita ei käsitellä ja hoideta loppuun saakka. Tämäkin keissi tietenkin unohtuu ajansaatossa ja siihenhän organisaatiot yleensä luottavat näissä tilanteissa. Se että onko tälläinen käytös taas niiden arvojen ja avoimuuksien mukaista niin jokainen voi miettiä itse. Juontaja taisi olla muuten ainut kuka kyseenalaisti esimerkiksi nykyisen katsojakeskiarvon mitä lähdetään hakemaan, propsit siitä. Siinäkin olisi ollut hyviä jatkokysymyksen paikkoja että miten tähän maagiseen 3000 keskiarvoon sitten päästään jos siihen kovasti uskotaan, josta päästään taas muutama kappale ylempänä olevaan omistuspohjaan. Korporaatioiden ja saunanlauteiden kiemuroissa monien kädet ovat sidotut ja suut puoliksi teipatut.
Keep up the good work ehdottomasti!