Heimonuotio – palaako liekki polttavana vai savuttaako?

  • 27 126
  • 99
Itse laitan uudesta kakkosjaksosta muutaman huomion:
-menneiden pelien yksittäiset pelitilanteet käytiin ehkä liiankin yksityiskohtaisesti läpi
-Laaksoa olisin enemmän haastanut lukemien osalta esim. mitä 10-20% yritysmyynnin kasvu euroissa ja käytännössä tarkoittaa ja mistä tullut. Nyt meni vähän selkääntaputteluksi.
-yleisömäärien pohdinta asiallista ja myös sopivan kriittistä
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Hyvää tarinointia pojilta. Laakson turinoita olisi mielellään kuullut enemmän, aika ympäripyöreästi uskalsi vastailla ilman mitään konkretiaa, mutta toisaalta kuulija ymmärtää myös sen miksi ei vaikeista asioista lähdetä haastamaan. Esimerkkinä ottelutapahtumasta käyty keskustelu - mentiin remontin taakse. Mikä remontti, milloin valmis, mitä sitten pystytään tekemään lisää vai pelkästään videohaastattelut, jos tj itse jo tietää että aftergame tapahtumassa ei ole ketään - mitä tälle asialle tehdään jne. Pikku kysymyksiä lisää niin saadaan asiaa avattua.

Äänenlaatu mielestäni parempi viime kerrasta. Hyvä kokonaisrunko ja asiat etenee jouhevasti. Ei kun vaan Kurosmaiset-tukat kasvatukseen ja kohta videokuvan kanssa podcastia maailmalle. Tätä kuuntelee mielellään.
 

viikinkikissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit IFK
Hyvää pohdintaa katsojista ja yleisömääristä. Itse olen myös sitä mieltä et yritys vierailut ehkä se paras paikka uusille katsojille. Siihen pientä kisaa ja koko porukka seuravaan matsiin viihtymään. Satunaiskatsojille ja miksei kausarikatsojalle tarinoita kotiin vietäväksi. Niitähän saa esimerkiksi, arpajaisista, haastatteluun "joutumisella", oma naama screenillä, kilpailun voittajana tai sponsorin lahjoituksella. Itse ainakin tarjoisin kilpailun voittona viikinkiravintolaan ruuat seuraavaan matsiin jne. Ja olen sitä mieltä, että suurin osa yleisöstä on itsekin kilpailu henkistä ja tätä pitäisi hyödyntää ehdottomasti. Voin sanoa et jos lyötäis hallille esimerkiksi ennen matsia miinus - 50 % lippuja myyntiin joku 200, niin eiköhän siellä joku olisi niitä jonottaa. Opiskelijat ehdottomasti edullisesti/ilmaiseksi sisään, se raha tulee hanojen ja tunnelman kautta varmasti takaisin. Ei tää laji loppupeleissä niin vaikeaa ole, uskallusta ja rohkeutta se toki vaatii.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Piti vielä palata edelliseen jaksoon. Toiselta houstilta hyvä kommentti yleisömääriin liittyen, joka meni jota kuinkin näin: onko tehty kaikki voitava? Hyvä ja ansaittu piikki toimistoa kohtaan. Minkäänlaista konkretiaahan emme saaneet koodinimi mr Valleylta.
 
Hakkihan tosin ihan sanatarkasti sanoi, että toivoo pystyvänsä tuomaan uudesta valmennuksesta uutisia lähiaikoina. Tuo jättää pienen takaportin sille, että sieltä joku tällä hetkellä vapaana oleva valmentaja tulee.

Hakin kommenteissa toki pitää aina muistaa se, että savolaiseen tyyliin vastuu on kuulijalla. Todennäköisin vaihtoehtohan tuo OJ:n option käyttö on, mutta en aivan 100% varmuutta vielä sille antaisi.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
Mä kyllä tykkään tästä Heimonuotiosta kovasti. Tuo ainakin mulle just sopivasti lisää ”lihaa luiden päälle” Jukurien seuraamiseen.

Vierailijoiden (Hakki, Ana) juttuja on ollut hauska kuulla, ja saada sieltä vähän ylätason inside-tietoa siitä missä mennään ja millä perusteilla päätöksiä tehdään. Sen lisäksi pidän kovasti siitä tasosta, jolla nuotion kipinämikko-kaksikko Jukurien pelisuorituksia analysoi. Mukana on ihan oikeita pelikirjajuttuja, mutta niillä ei kuitenkaan kikkailla liikaa, joten analyysit on helppoa kuunneltavaa tällaiselle jääkiekon perusjampallekin.

Toivottavasti Hyssy saadaan vieraaksi toisen kerran, on kyllä niin hieno persoona että hänen juttuja jaksaa kuunnella pitempäänkin.
Toinen mielenkiintoinen vierasehdokas olisi Sir Viitikko. Hänen tuoreet ajatuksensa tulevaisuuden suunnitelmista niin seuran hallituksen puheenjohtajana, kuin suuromistajanakin, on luonnollisesti aina kiinnostavia.

Iso peukku ylöspäin siis täältä heimonuotion tekijöille. Jatkakaa hyvää työtä, tälle podcastille on ainakin allekirjoittaneella jatkossakin tilausta!
 
Suosikkijoukkue
On vain Jukurit
Mä kyllä tykkään tästä Heimonuotiosta kovasti. Tuo ainakin mulle just sopivasti lisää ”lihaa luiden päälle” Jukurien seuraamiseen.

Vierailijoiden (Hakki, Ana) juttuja on ollut hauska kuulla, ja saada sieltä vähän ylätason inside-tietoa siitä missä mennään ja millä perusteilla päätöksiä tehdään. Sen lisäksi pidän kovasti siitä tasosta, jolla nuotion kipinämikko-kaksikko Jukurien pelisuorituksia analysoi. Mukana on ihan oikeita pelikirjajuttuja, mutta niillä ei kuitenkaan kikkailla liikaa, joten analyysit on helppoa kuunneltavaa tällaiselle jääkiekon perusjampallekin.

Iso peukku ylöspäin siis täältä heimonuotion tekijöille. Jatkakaa hyvää työtä, tälle podcastille on ainakin allekirjoittaneella jatkossakin tilausta!

Tästä olen täysin samaa mieltä.

Täytyy antaa propsit podcastin laituriparille, meno tuntuu vain parantuvan jakso jaksolta.

Sitten yksi lisähuomio, jaksojen pituudet. Viime jakso oli vähän lyhyempi, mutta ainakin itse pidän vähän lyhyemmistä jaksoista. On helpompi tarttua kuulokkeisiin ja aloittaa kuuntelu, kun jakso ei ole yli pitkä.
 
Seuraavana vieraana Juniori-jukurit valmennuspäällikkö Sakari Muotka.

Kysymyksiä Sakelle junnupuolesta?
Miten Muotka näkee Jukurien junnupuolen tulevaisuuden pitkässä juoksussa? Jo nyt on Jukureissakin ikäluokkia joissa alle 20 pelaajaa, samassa joukkueessa pahimmillaan tasoerot suuret (skaala A ja AAA+), syntyvyys laskee, kustannukset kasvaa jne. Saadaanko muualta apuja kuin aikaisintaan U18 ikävaiheessa, pelkkä E-Savon polkukaan ei riitä?
 
Sieltähän oli tänään tullut tuore jakso eetteriin. Sen verran taajaan viljeltiin jaksossa KYLLÄ-hokemaa että ehdottaisin seuraavaan jaksoon jo kiekkomaailmasta tuttua sakkokassaa: se kumpi veijareista hokee ensimmäisen tai enemmän toistoja niin 100€ sakko Jatkoajan Jukuri-kassaan. Käytettäväksi sitten vaikka liigajoukkueen somen parantamiseen....
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Notskipojat voisi seuraavan viikon kuunnelmaan yrittää saada jonkun pelaajan rosterista mukaan. Mahtavaa olisi kuulla esim näitä ulkkareita vaikka tuplana. Seura ei itse tämänkaltaista sisältöä taida toteuttaa niin voisi yleisöä kiinnostaa.
 

Jukurit22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Sieltä uutta jakso kehiin. Vieraana Ville Nieminen.

0-12 min - Nemon ura valmentajana

12-14 min - Onko jukurit Tapparan farmi ja case Konsta Helenius

15-18 Min - Jyp 22-23 ja Rautakorpi

18-23 min - Yleisökyssärit OJ jokinen ja Bob Hartley


23-33 min - menneet ja tulevat pelit sekä analyysi pelistä ja uusista pelaajista

33-43 min - topit ja flopit

43-46 min - junnukatsaus

Jakso 8
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös