Heikkilä ei jatka!

  • 21 415
  • 143

Krutov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niin.. tuo nyt oli huumorilla heitetty tuo välivuosi juttu. Kakehan menee ilman muuta töihin, jos töitä tarjotaan (mielenkiintoisia sellaisia). Onneksi ei tarjottu Kärpistä, vai tarjottiinko? :)
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ei kukaan ole Hanttaa potkimassa pois.
TeddyBear saanee pakata kamansa keväällä.

Hantta kaipaa päävalmentajaa. Jotenkin uskoni ei riitä Hantan kykyihin toimia mitalia havittelevan joukkueen päävalmenajana.

Kun teille Oulussa ei kelpaa kuin kulta niin me voidaan ottaa Kake Espooseen.
Mulla riittää aluksi varsin hyvin välieräpaikka ja vaikka pronssikin...
 

jakumia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vieläkö se Ilveksen tj:n paikka on auki? Jalohan sai siitä kenkää, eikö niin. Heitänpä villin, mutta valistuneen arvauksen: Kakesta tulee kasvattiseuransa tj. Mies on saanut arvokasta oppia Oulussa siitä miten jääkiekkoseuraa hoidetaan menestyksellä. On se sen verran läheltä päässyt seuraamaan kaverinsa touhuja.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kojo

En itse ole lehteä lukenut mutta viimeisessä Urheilulehdessä Kojo ilmeisesti on ilmaissut halukkuutensa valmentaa Kärppiä lähi(?)tulevaisuudessa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liverpool F.C.
NY Rangers
Eri asia onkin haluaako Kärpät Jalosta valmentajakseen. Minä ainakaan en halua, mutta minultahan ei myöskään kysytä :)
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Heh, minä kyllä haluaisin Kojon valmentamaan Kärppiä..

Ei vaan, Oulussa Kojolla olisi varmaan paremmat lähtökohdat näyttää mahdolliset piilevät kykynsä, paremmin luottoa ja enemmän ..öö.. palikoita käytettävissään joukkueen rakentamiseen.

-Pun almost not intended-
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eilen illalla HockeyNightissä väitettiin, että Heikkilän jälkeeen valmentajapariksi olisi tulossa Ruotslainen ja Jalonen.
Onko kenelläkään tietoa, mistä tuo on löydetty ja onko sillä mitään tekemistä toden kanssa?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän tuo Jalos-huhu on ollut esillä siitä asti, kun Heikkilä ilmoitti lopettavansa Kärpissä tähän kauteen. En tiedä missä vaiheessa kabineteissa ollaan, mutta en usko, että tuo vielä varmaa on. En ainakaan usko. Toivottavasti Reksa olisi ns. ykkönen, jos käy niin että Jalonen tulee Kärppiin.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aamun Kaleva kertoo, että mukana on kolme vaihtoehtoa, joissa on mukana maajoukkuetason mieskin. Kaleva povaile maajoukkuetason mieheksi Kapasta tai Westerlundia.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Saamieni tietojen mukaan 3 parhaan joukossa olisivat Kapanen, Jalonen ja Sakke "The Simpson" Pietilä. Mene ja tiedä. Kuinkas suurella rahalla niitä scoutteja tuolta rapakon takaa täytyis irrottaa, riittääkö varat? Muuten Pietilä olis ainakin meikäläisen makuun.

Kapanen haukkui viime kaudella Kärpät lyttyyn, huusi ja räyhäsi ja nyt olisi muka tulossa valmiiseen pöytään? No way!
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Viestin lähetti Koskenkorva
Saamieni tietojen mukaan 3 parhaan joukossa olisivat Kapanen, Jalonen ja Sakke "The Simpson" Pietilä.

Todella, siis todella toivon että tietosi ovat peräisin korkeintaan joltakin etniseen vähemmistöön kuuluvalta ravihevosista pitävältä nuorelta eläkeläiseltä. Ennemmin Reksalle mahdollisuus.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Hermanon kanssa samaa mieltä! Pietilästä en kyllä osaa valmentajana sanoa mitään, mutta persoonana en pidä. Sen oloinen kaveri, että vois olla hiukan auktoriteettiongelmaa.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Selväähän on, että kaksi näistä vaihtoehdoista on Reksa ja KJ. Kolmannesta voidaan heitellä vaan arvailuja.

Mielenkiintoista on, kuka näistä on se JJ:n mainitsema maajoukkuetason valmentaja?
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Kärpät julkistanee ensi kauden valmentajat tänään

Kärppä foorumilla Mega-mikko lupailee että jysähtelyt eivät tältä päivää ole vielä ohi. Toiselta foorumilta luin taas, että Kärpät julkistaa ensi kauden valmentajakuviot tänään.

1+1 = Kärppien uudet valmentajat
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liverpool F.C.
NY Rangers
Fanclubin puolella joku kertoili että tuleva valmennuskolmikko olisi Kari Jalonen, Kai Suikkanen ja Mikko Haapakoski. Toivottavasti ei pidä paikkaansa, sillä toivoisin ehdottomasti että Reksa jatkaisi valmennustiimissä. Muutenkaan tuo Kari Jalonen ei hirveästi nappaa.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Kyllä luulen, että Reksa jatkaa. Reksa sanoi itse että on ilmaissut kiinnostuksensa Junnolle ja tuskin Kärpät Reksaa pois päästää.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Jeff
Kyllä luulen, että Reksa jatkaa. Reksa sanoi itse että on ilmaissut kiinnostuksensa Junnolle ja tuskin Kärpät Reksaa pois päästää.

Eri asia on sitten se kuka haluaa Jalosen kanssa tehdä töitä yhdessä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voi voi...toivottavasti olen pahasti väärässä (kuten usein). Tympii nimittäin rajusti jos osoittautuu todeksi tuo Nokka Jalosen tänne tuleminen. Herätys Junno! Tämän kauden toimiva valmennuskaksikko uusiksi ja tilalle kolme kokematonta äijjää (tai no,onhna Nokalla TPS:n kautta "meriittejä"...). Toivottavasti tänä vuonna voitetaan mestaruus koska ens vuonna voi olla tiukkaa!

Tympii!
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Nokalle Kenkää -viestiketjua odotellessa täytyy todeta, että melko erikoisen valinnan seurajohto tekee, jos kelpuuttaa Nokan pääkäskyttäjäksi.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Minun tietojen mukaan Reijo Ruotsalainen ei tule kysymykseen valmentajaa valittaessa.

Todennäköinen on tuo yllä oleva kolmikko.
 

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Haapakoski kakkoskoutziksi, näin se pitääkin olla.

Mutta Nenä...riittääkö se meriitiksi, että on Heinäpäästä kotoisin ja ollut loistoPELAAJA aikoinaan? Todennäköisesti, mutta valitettavasti, ehkä.

Suikkanen? Täysi arvoitus.

Katsotaan nyt kuitenkin vielä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppien uusi päävalmentaja on selvillä. Nimi julkistetaan tällä viikolla, todennäköisesti perjantaina alkuiltapäivästä. Päävalmentajasopimus siis tehty. Muu valmennustiimi valitaan, ja niistä lähdetään neuvottelemaan kauden päätyttyä.

Näin siis mega / Mikko toteaa fc:n palstalla. Jos tuo "Muu valmennustiimi valitaan, ja niistä lähdetään neuvottelemaan kauden päätyttyä" pitää paikkaansa, niin tuo yllä mainittu kolmikko (Jalonen, Haapakoski, Suikkanen) ei välttämättä pidä paikkaansa. Varsinkaan Haapakosken ja Suikkasen osalta. Vähän köykäinen kolmikko meriiteiltään ainakin. Mutta niin oli Kakekin suht. köykäinen tullessaan Tammisen saappaisiin.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lusikka sekaan tähänkin soppaan.
Veikkaukseni tulevasta päävalmentajasta on:
REIJO RUOTSALAINEN

Reksan apuvalmentajat sitten selviävät myöhemmin ja heitä luulen olevan Haapakosken Mikko ja ihmeenä en pidä vaikka Hillin Ari veskareiden vetäjänä jatkaakin.

Sitten A-junnuihin Jari Laukkanen ja B-junnuihin katellan taas joku vanha pelimies, veikkaan ettei B-junnujen valmentaja ole enää päätoiminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös