Vaikka tuo Kotkaniemen vuodatus saikin paljon mediahuomiota, niin ei tässä voida silti mistään syy-seuraus suhteesta puhua. Nuo tuomarit oli nimetty jo aikoja sitten (Aholan toimesta) ja muutenkin tuo eilinen peli oli heikkotasoinen ja tuomareille helppo tuomittava. Toki en sitä sano, että Stigel-Katajisto kaksikko olisi Kova-Sorakangas paria huonompi tuomitsemaan, päinvastoin.
Uskon silti hyvästi, että kyllä Mikun vuodatuksella vaikutusta oli, varmaan Hokki pelas siistimmin, myös Virkkiä oli valistettu tarkemmasta linjasta, eikä tuomittavaa tullut. Myös Keravalla oli siisti ottelu, vaikka niinhän ne on tupannu Peliittojen kanssa olemaan. Lisäksi Harri Aholan paikallaolo saattoi myös vaikuttaa.
Olen Canis Lupusin kanssa samaa mieltä Rannan ja Honkasen oksettavuudesta. Etenkin Honkasesta en henk. koht. tykkää ollenkaan. Mutta toisaalta kun nuo pelaajat ovat omassa joukkueessa, niin he ovat varmasti joukkueen ja fanien keskuudessa tykättyjä pelaajia.
En viime kaudella kiinnittänyt huomiota Rannan "ruikuttamiseen", tänä vuonna olen tarkkaillut asiaa, mutta ei ole havaintoihin tullut. Voisiko siihen vaikuttaa valmentaja, joka vaatii peliä joukkueelle?
Tapaus Honkanen, kun otetaan yhden pelin penaltit pois, niin onko pakille paha 9*2 min + 1 kymppi ? Minä vain kysyn.
Onpa DaCosta kuinka tehokas pelaaja tahansa, minun kunnioitustani se ei saa. (tuskin sitä kaipaakaan) En olisi myöskään iloinen, jos hän meillä pelaisi, niin ylimielinen mies on kuvottava.
Joku taannoin kirjoitti, että Honkanen on mestiksen ainoa tappelija, onko Pate Lostedt saanut uuden luokituksen? ainakin aikoinaan IFKssa kulki nimellä Paten kuljetus.