En tiedä missä itse olit peliä seuraamassa, mutta kyllä hävetti TuTofanien puolesta todella paljon. Sissiryhmäläiset käyttäyvät milestäni kelvollisesti jos näin yleistetään parin ihmisen käyttäytyminen koko ryhmään. Miksi ihmeessä aikuisten ihmisten pitää väkisin provosoida muita? Ja kaljabaarissa olleet TuTofanit, kuuluuko sylkeminen muiden päälle teidän repertuaariin.
Hyvin sä vedät! Olemme monta vuotta saaneet lukea näissä keskusteluissa, että Sissiryhmäläisten mielestä TuTolla ei edes ole yhtään fania. Nyt sitten yht'äkkiä kaikki Sissiryhmän lisäksi hallilla olleet, ja etenkin ne huonosti käyttäytyneet ovatkin osoittautuneet TuTo-faneiksi. En ollut kaljabaarissa, enkä siis tiedä, mitä siellä on tapahtunut, mutta siitä olen samaa mieltä monien tähän ketjuun kirjoittaneiden kanssa, että näin sivusta katsottuna Sissiryhmän toiminta on menossa huonompaan suuntaan.
Itse seurasin peliä Sissiryhmästä katsoen vastakkaisessa päädyssä, ja sinne kuului kaukalon toisesta päästä kahden ensimmäisen erän ajan ajoittain jotain sellaista epämääräistä mölinää. Sanoista ei saanut mitään selvää. Kolmannessa erässä, Palloseuran ollessa 3-2 tappiolla, ei Sissiryhmän kulmauksesta kuulunut enää mitään ääntä. Monet siinä ympärillänikin totesivat, että aika hiljaista on toisessa päässä, vaikka oma suosikkijoukkue on tappiolla. Mutta ehkä se on sitten sitä kansainvälistä katsomokäyttäytymistä, samoin kuin se n. 75-vuotiaan järjestysmiehen töniminen porukalla.