HBO Max

  • 322 337
  • 1 557

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oon varmaan vähemmistössä kun mun mielestä Successionin taso laski kausi kaudelta. Laatusarja ei siinä mitään, mutta kyllä tuosta lopusta jotain jäi uupumaan. Toki sarjan mukainen lopetus.

Barryssa myös laski taso loppua kohti, mutta sarjan päätöksestä pidin kyllä paljon.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Oon varmaan vähemmistössä kun mun mielestä Successionin taso laski kausi kaudelta. Laatusarja ei siinä mitään, mutta kyllä tuosta lopusta jotain jäi uupumaan. Toki sarjan mukainen lopetus.

Barryssa myös laski taso loppua kohti, mutta sarjan päätöksestä pidin kyllä paljon.
Mitä tarkoitat "tasolla" kun itsellä ei tule mieleen yhtään konkreettista esimerkkiä jossa taso olisi notkahtanut? Pikemminkin noussut kun hahmot alkoivat käyttäytyä vähemmän sarjakuvamaisesti.

En usko että syynä omaan sokeuteeni on fanituskaan koska esim Sopranos on virheetön taideteos mutta joka kerta kun sen katsoo läpi niin pienet "epäkohdat" paistavat silmään esim SPOILERVAROITUS JOS JOKU EI JOSTAIN SYYSTÄ OLE SOPRANOSIA KATSONUT MUTTA AIKOO niim esim kun Tonyn naisystävä Gloria Trillo päättää hirttää itsensä niin Tony menee mersuliikkeeseen kalastelemaan syytä ja täysin tuntematon kolleega antaa mielestäni liikaa infoa noin henkilökohtaisesta asiasta tuntemattomalle asiakkaalle.

Eli kun huomaan notkahduksen oikeasti laadukkaasti kirjoitetussa sarjassa niin se satuttaa heti.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä tarkoitat "tasolla" kun itsellä ei tule mieleen yhtään konkreettista esimerkkiä jossa taso olisi notkahtanut? Pikemminkin noussut kun hahmot alkoivat käyttäytyä vähemmän sarjakuvamaisesti.

En usko että syynä omaan sokeuteeni on fanituskaan koska esim Sopranos on virheetön taideteos mutta joka kerta kun sen katsoo läpi niin pienet "epäkohdat" paistavat silmään esim SPOILERVAROITUS JOS JOKU EI JOSTAIN SYYSTÄ OLE SOPRANOSIA KATSONUT MUTTA AIKOO niim esim kun Tonyn naisystävä Gloria Trillo päättää hirttää itsensä niin Tony menee mersuliikkeeseen kalastelemaan syytä ja täysin tuntematon kolleega antaa mielestäni liikaa infoa noin henkilökohtaisesta asiasta tuntemattomalle asiakkaalle.

Eli kun huomaan notkahduksen oikeasti laadukkaasti kirjoitetussa sarjassa niin se satuttaa heti.
En minä väittänyt ketään sokeaksi, vaan nimenomaan olevani itse vähemmistössä, eli varmaan itse olen sokea. Jotenkin ei itselleni kantanut loppuun asti kuten ensimmäinen kausi. En osaa selittää.

Ei nyt tietenkään mikään gotin tai dexterin tyylinen tason lasku.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
En minä väittänyt ketään sokeaksi, vaan nimenomaan olevani itse vähemmistössä, eli varmaan itse olen sokea. Jotenkin ei itselleni kantanut loppuun asti kuten ensimmäinen kausi. En osaa selittää.

Ei nyt tietenkään mikään gotin tai dexterin tyylinen tason lasku.
Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä ja en tarkoittanutkaan että olisit väittänyt sokeaksi.

Jätin itselleni takaportin auki jos kuitenkin jokin selkeä epäloogisuus tai vastaava oli mennyt ohi koska itse katsoin koko finaalikautta hurmiossa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Hieman myöhään heränneenä todettakoon, että Barry on kyllä loistoviihdettä. Reilu viikko sitten hiljalleen aloittelin ja hyvin olen tämän parissa viihtynyt. Erikseen pitää nostaa esiin äsken katseltu kakkoskauden jakso vitosjakso ronny/lily. Aivan timanttia, huikeaa tykitystä alusta loppuun. Olen viimeksi nauranut yhtä paljon väkivaltaviihteen parissa, kun katselin Netflixistä Tommy Wirkolan Aina Kuolemaan Asti -leffan :)

Onko kukaan muuten tuota Spy/Masteria katsellut? Vaikutti lähtökohdiltaan ihan mielenkiintoiselta, mutta vielä en ole aikaiseksi saanut sen aloittamista. Nopeasti katsottuna ei ainakaan osunut silmään mitään keskustelua tästä.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Onko kellään muulla kokemusta ja mahdollisesti ratkaisua tälläiseen ongelmaan:
Leffaa tai mitä vaan katsellessa, kuva jäätyy ja tulee ilmoitus "nimikettä ei voida toistaa". Heti tämän jälkeen pystyy katselua jatkamaan, kun vaan käynnistää toiston uudelleen. Tulee yleensä n20-30min jälkeen siitä kun olet aloittanut katselun.

Nettiyhteys on toimiva, on kokeiltu poistaa sovellus ja asentaa uudelleen. Ja uloskirjautuminen/sisäänkirjautuminen myös tehty.

Alustana PS5.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jahas, äsken tuli HBO:lta viestiä että hinta nousee "8,99:stä 9,99:ään euroon". Ok ei siinä, mutta minulla on ollut tuosta se -50% alennus voimassa eli hinta ei ole koskaan ollut tuota 8,99. Voiko tässä nyt siis luottaa siihen että hinta on jatkossa 4,99 vai nouseekohan se suorilta tuohon kymppiin? Mielenkiintoista.
 

KVANTAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa
Jahas, äsken tuli HBO:lta viestiä että hinta nousee "8,99:stä 9,99:ään euroon". Ok ei siinä, mutta minulla on ollut tuosta se -50% alennus voimassa eli hinta ei ole koskaan ollut tuota 8,99. Voiko tässä nyt siis luottaa siihen että hinta on jatkossa 4,99 vai nouseekohan se suorilta tuohon kymppiin? Mielenkiintoista.
Ei kannata luottaa mihinkään, ota yhteys asiakaspalveluun, tietää ainakin sen jälkeen mikä on pelin henki.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jahas, äsken tuli HBO:lta viestiä että hinta nousee "8,99:stä 9,99:ään euroon". Ok ei siinä, mutta minulla on ollut tuosta se -50% alennus voimassa eli hinta ei ole koskaan ollut tuota 8,99. Voiko tässä nyt siis luottaa siihen että hinta on jatkossa 4,99 vai nouseekohan se suorilta tuohon kymppiin? Mielenkiintoista.
No ainakin HBO Maxin Pohjoismaiden asiakaspalvelun Twitter-tilillä väitetään, että ei olisi tuonne kymppiin nousemassa:



 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jahas, äsken tuli HBO:lta viestiä että hinta nousee "8,99:stä 9,99:ään euroon". Ok ei siinä, mutta minulla on ollut tuosta se -50% alennus voimassa eli hinta ei ole koskaan ollut tuota 8,99. Voiko tässä nyt siis luottaa siihen että hinta on jatkossa 4,99 vai nouseekohan se suorilta tuohon kymppiin? Mielenkiintoista.
Mulle tuli sama viesti mutta siinä on tuo alennus huomioitu ja uusi hinta on tosiaan 4,99.

Hommasin tuossa uuden luottokortin, oliko se niin että tuon alennuksen menettää lopullisesti jos katkaisee tilauksen (tämä selkeä), mutta myös jos vaihtaa maksutapaa? Vaikka mulla se tilaus on Google Playn kautta, ja jos siellä vaihdan luottokorttia niin säilyykö alennus?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulle tuli sama viesti mutta siinä on tuo alennus huomioitu ja uusi hinta on tosiaan 4,99.
Jahas, pitää laittaa viestiä tuonne. Yritin chatin kautta keskustella, mutta siellä oli vaan joku botti paikalla vaikka pitäisi klo 20 asti olla tuokin auki.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ainakin HBO Maxin Pohjoismaiden asiakaspalvelun Twitter-tilillä väitetään, että ei olisi tuonne kymppiin nousemassa:



Sama tieto löytyy myös HBOn verkkosivuilta.


Usein kysyttyä
-
Pysyykö 50 %:n pysyvä alennus voimassa?

Pysyy. 50 %:n pysyvä alennus jatkuu niin kauan kun HBO Max -tilauksesi on aktiivinen ja noudatat tarjousehtoja. 50 %:n alennus koskee uutta tilaushintaa, joka tulee voimaan ensimmäisenä laskutuspäivänäsi 14.7.2023 tai sen jälkeen.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti hbo nordickin asiakkaille eri mailia ja sekavammin kirjoitettu. Itselle tuli suoraan että uusi hinta 4,99
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ilmeisesti hbo nordickin asiakkaille eri mailia ja sekavammin kirjoitettu. Itselle tuli suoraan että uusi hinta 4,99
Juu mulle tuli tosiaan sieltä HBO Maxilta suoraan tuo että hinta nousee 8,99 -> 9,99 ja siellä on sitten erikseen maininta että nousee alennuskausien tms jälkeen, ja sieltä toki käyttöehdot missä on tuo että -50% alennus pysyy.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti hbo nordickin asiakkaille eri mailia ja sekavammin kirjoitettu. Itselle tuli suoraan että uusi hinta 4,99

Sille se vaikuttaa. Mulle tuli, että hinta nousee 8,99€ --> 9,99€ vaikka mulla on pysyvä 50% alennus voimassa. 50% alennuksesta tai sen säilymisestä ei mitään mainintaa viestissä. Sopimusehtoja en vielä lukenut, kun HBO sivuilla luvataan, että 50% alennus säilyy.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Onko kellään muulla kokemusta ja mahdollisesti ratkaisua tälläiseen ongelmaan:
Leffaa tai mitä vaan katsellessa, kuva jäätyy ja tulee ilmoitus "nimikettä ei voida toistaa". Heti tämän jälkeen pystyy katselua jatkamaan, kun vaan käynnistää toiston uudelleen. Tulee yleensä n20-30min jälkeen siitä kun olet aloittanut katselun.

Nettiyhteys on toimiva, on kokeiltu poistaa sovellus ja asentaa uudelleen. Ja uloskirjautuminen/sisäänkirjautuminen myös tehty.

Alustana PS5.
Oma LG:n tv tekee samaa välillä. Taitaa olla joku appin ominaisuus, koska oma netti on myös kyllä täysin kunnossa ja päällä.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu mulle tuli tosiaan sieltä HBO Maxilta suoraan tuo että hinta nousee 8,99 -> 9,99 ja siellä on sitten erikseen maininta että nousee alennuskausien tms jälkeen, ja sieltä toki käyttöehdot missä on tuo että -50% alennus pysyy.
Sama juttu. Pitääkö tässä nyt olla yhteydessä HM:n porukkaan ja korjata, että kyllä mulla on se 4,49€ tällä hetkellä JA mitäs sille sit tapahtuu?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sama juttu. Pitääkö tässä nyt olla yhteydessä HM:n porukkaan ja korjata, että kyllä mulla on se 4,49€ tällä hetkellä JA mitäs sille sit tapahtuu?

Ei ymmärtääkseni tarvi. Ainakin Facebookissa HBO max pahoitteli epäselvää viestiään ja vakuutti, että 50% alennukset jatkuvat. Joku siellä jo valitti, että oli ehtinyt irtisanoa. Kannattaako olla niin hätäinen.
 

Duke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät, ManU, AC Oulu
No ei todellakaan kannata olla hätäinen. Muutenkaan en ymmärrä, mistä tämä pieni hätäily on alunperinkään saanut alkunsa. Minulla on myös tuo -50% ja koko ajan ollut varma olo, että se on ja pysyy. Asiahan oli tapetilla jo silloin -50% kampanjan aikana ja vakuuttivat, että jos joskus nostavat normihintaa, niin -50% lasketaan sitten uudesta normihinnasta.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sopimusehdoissa lukee selvästi "pysyvä 50% alennus". Ei siis huolta. Niin kauan, kun palvelua tuottaa HBO Max alennus on voimassa.

Pelkään, että tilaukset pitää uusia uuden firman alle kun HBO tippuu pois nimestä, jonka jälkeen "pysyvä 50% alennus" kumoutuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös