Suoratoistopalvelu Max (ent. HBO Max ja discovery+)

  • 327 768
  • 1 580

Duke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät, ManU, AC Oulu
Sopimusehdoissa lukee selvästi "pysyvä 50% alennus". Ei siis huolta. Niin kauan, kun palvelua tuottaa HBO Max alennus on voimassa.

Pelkään, että tilaukset pitää uusia uuden firman alle kun HBO tippuu pois nimestä, jonka jälkeen "pysyvä 50% alennus" kumoutuu.
Kyllä juuri näin. Varmasti -50% ale jossain vaiheessa tulee päättymään, mutta ei se tällaisiin hinnankorotuksiin kaadu. Vaatii tuollaisen edellisessä viestissä kuvatun palveluntuottajaan liittyvän sopimuskikkailun, että pääsevät sanomaan, että kaikille neuvotellaan uudet sopparit uusilla hinnoilla. Tapahtunee 1,5 vuoden sisällä, jos pienen hassutteluveikkauksen saa heittää ilmoille.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ei todellakaan kannata olla hätäinen. Muutenkaan en ymmärrä, mistä tämä pieni hätäily on alunperinkään saanut alkunsa. Minulla on myös tuo -50% ja koko ajan ollut varma olo, että se on ja pysyy. Asiahan oli tapetilla jo silloin -50% kampanjan aikana ja vakuuttivat, että jos joskus nostavat normihintaa, niin -50% lasketaan sitten uudesta normihinnasta.
Varmaan siitä että osa saa erilaisia viestejä. Joillekin on tullut viesti että hinta nousee 8,99 -> 9,99 vaikka nyt maksaa 4,49. Osalle on tullut sitten se että hinta nousee sinne 4,99 hintaan.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan siitä että osa saa erilaisia viestejä. Joillekin on tullut viesti että hinta nousee 8,99 -> 9,99 vaikka nyt maksaa 4,49. Osalle on tullut sitten se että hinta nousee sinne 4,99 hintaan.
Juurikin näin. Mutta ei tässä hätäillä tarvi vielä. Jos sössivät niin sitten ollaan yhteydessä. Mikäli ei onnistu niin äkkiäkös tosta palvelusta eroon pääsee.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omaan feediini tuli Facebookissa HBO Maxin päivitys tästä hinnannoususta. Käväisin lukemassa kommentit ja kyllä saa taas olla ylpeä suomalaisista ihmisistä. Toki kaikki somen kommenttiosiot ovat pääsääntöisesti täyttä typeryyttä, koska eihän niihin kukaan täysipäinen ihminen viitsi kommentoida. Mutta hämmentävän huonoa ymmärrystä on monen päässä.

Mulla on toi ikuisuus -50% ale. Olen ajatellut alusta asti niin, että otetaan se, mitä saadaan ja jos ja kun jossain vaiheessa ehdot muuttuvat, niin sitten katsotaan tilanne uudelleen. Siihen asti otetaan ilo irti siitä, että olipa hinta mikä hyvänsä, itse maksan puolet vähemmän kuin ne, joilla tätä alennusta ei ole.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Juurikin näin. Mutta ei tässä hätäillä tarvi vielä. Jos sössivät niin sitten ollaan yhteydessä. Mikäli ei onnistu niin äkkiäkös tosta palvelusta eroon pääsee.
Nyt sieltä tuli korjattu viesti että hinta on 4,99. Näin se pitikin mennä.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tuo 9,99€ silti aivan naurettavan alhainen hinta, kun jakaa neljälle taloudelle. Toki vielä halvempi on tämä 4,99€ neljän kesken, kuten minulla.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sille se vaikuttaa. Mulle tuli, että hinta nousee 8,99€ --> 9,99€ vaikka mulla on pysyvä 50% alennus voimassa. 50% alennuksesta tai sen säilymisestä ei mitään mainintaa viestissä. Sopimusehtoja en vielä lukenut, kun HBO sivuilla luvataan, että 50% alennus säilyy.
Juuri tuli HBO:lta päivitetty viesti ja pahoittelut, kun eilinen viesti sisälsi väärän hintatiedon.

Nyt vahvistettu, että 13.7.2023 jälkeen hinta on 4,99€. Halpaa on.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Torstaina alkaa Warriorin kolmoskausi. En malta odottaa!!!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Trailerinkin katsoin vasta nyt. Tämä näyttää niin herkullisen intensiiviseltä, että myös tähän kauteen se saattaa päättyä, toki toivottavasti ei. Onkin ollut tuota irkkuaksenttia ikävä myös.



Hyvältä näyttää. Hitto, pitäiskö vielä ennen tätä väijyä nuo pari ekaa kautta. Tykkään kyllä näistä sarjoista, jotka tuohon aikakauteen liittyvät.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Succession, kolmas kausi työn alla. Mielestäni sarjan nerokkuus perustuu aika pitkälti siihen, ettei katsojalle juurikaan näytetä roolihahmon sisäistä maailmaa eikä sitä selitetä muutoin kuin niiden keskustelujen kautta, mitä henkilöt käyvät keskenään. Katsoja sitten tulkitsee, miten tulkitsee. Vähän kuin pääsisi katsomaan livekameran kuvaa, jossa ihmiset toimivat ja puhuvat sen kummemmin avaamatta, mitä on tapahtunut, jne.
 
Sopranos tuli vihdoin katsottua. Pari kuukautta siihen meni kaikkiaan, kun välil tuli vähän taukoa. Oli kyllä loistava sarja joka oli pakko katsoa ja ihmeen kauan siinä menikin että aikaiseksi sai. Ymmärrän täysin miksi tämä on monelle kaikkien aikojen paras sarja tai ainakin top3. Siihen aikaan kun sarjaa näytettiin televisiosta ei silloin ollut mitään vastaavaa koskaan ollut. Tällä ajatuksella lähdin jaksoja katsomaan ja piti kyllä otteessaan jaksosta toiseen tänä päivänäkin.

Mitähän sitä seuraavaksi HBO:lta katsoisi? The Wire, Succession ja muut viimeaikaiset hitit on koluttu läpi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Brittireissun innoittamana otin katseluun Maxista sarjan Sherlock, tunnettu Suomessa myös nimellä Uusi Sherlock. Pari ekaa jaksoa (vai voiko puhua tv-elokuvista kun kestoa puolitoista tuntia?) olen katsonut, ja tämä on oikeastaan jopa parempi kuin mitä muistin. Tarinat on todella hyvin päivitetty nykyaikaan mutta mitenkään överiksi ei olla kuitenkaan vedetty. Näyttelijävalinnat ovat myös ensiluokkaisia, Benedict Cumberbatch vetää hyvin Sherlockina ja Martin Freeman on oikeastaan vielä kovempi omassa roolissaan Watsonina. Lisäksi näyttelijöiden kemiat toimivat keskenään hyvin.

Ihan helvetin hyvä sarja, toimii varmasti kaikille dekkareiden ystäville ja uskallan sanoa että näitä pystyy huoletta katsomaan sellainenkin jolle nuo Sherlock Holmesin alkuperäiset kirja- tai vanhemmat sarjateokset eivät ole niinkään tuttuja. Itsellekin nuo on tuttuja lähinnä pintapuolisesti, jonkun kirjan olen joskus lukenut ja sitä kasarilla ja ysärillä tullutta Jeremy Brettin tähdittämää Sherlock Holmesin seikkailut -sarjaa katsonut, eli sellainen ns. lyhyt Sherlock Holmes löytyy opiskeltuna.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Brittireissun innoittamana otin katseluun Maxista sarjan Sherlock, tunnettu Suomessa myös nimellä Uusi Sherlock. Pari ekaa jaksoa (vai voiko puhua tv-elokuvista kun kestoa puolitoista tuntia?) olen katsonut, ja tämä on oikeastaan jopa parempi kuin mitä muistin. Tarinat on todella hyvin päivitetty nykyaikaan mutta mitenkään överiksi ei olla kuitenkaan vedetty. Näyttelijävalinnat ovat myös ensiluokkaisia, Benedict Cumberbatch vetää hyvin Sherlockina ja Martin Freeman on oikeastaan vielä kovempi omassa roolissaan Watsonina. Lisäksi näyttelijöiden kemiat toimivat keskenään hyvin.

Ihan helvetin hyvä sarja, toimii varmasti kaikille dekkareiden ystäville ja uskallan sanoa että näitä pystyy huoletta katsomaan sellainenkin jolle nuo Sherlock Holmesin alkuperäiset kirja- tai vanhemmat sarjateokset eivät ole niinkään tuttuja. Itsellekin nuo on tuttuja lähinnä pintapuolisesti, jonkun kirjan olen joskus lukenut ja sitä kasarilla ja ysärillä tullutta Jeremy Brettin tähdittämää Sherlock Holmesin seikkailut -sarjaa katsonut, eli sellainen ns. lyhyt Sherlock Holmes löytyy opiskeltuna.
Tuo on kyllä todella hyvä, mutta alkoi loppua kohti mennä kyllä ihan överiksi, ja vika kausi ei kyllä itsellä lähtenyt ollenkaan. Ensimmäiset kaudet kyllä timanttisia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo on kyllä todella hyvä, mutta alkoi loppua kohti mennä kyllä ihan överiksi, ja vika kausi ei kyllä itsellä lähtenyt ollenkaan. Ensimmäiset kaudet kyllä timanttisia.
Joo no itse asiassa meinasinkin alkuperäiseen viestiin lisätä että se viimeinen kausi oli aika keskinkertainen. Kolme ekaa todella hyviä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo on kyllä todella hyvä, mutta alkoi loppua kohti mennä kyllä ihan överiksi, ja vika kausi ei kyllä itsellä lähtenyt ollenkaan. Ensimmäiset kaudet kyllä timanttisia.
Katsoin tuossa äsken viimeisen jakson loppuun ja joo kyllä ne muistikuvat oli ihan oikeat. Kolme ekaa kautta on ihan helvetin kovia, mutta viimeisellä kaudella hommia vedettiin välillä aika railakkaastikin överiksi. Ei se nyt huono ole, mutta tietyllä tavalla sarja muuttui vähän parodiaksi itsestään. Hyviä elementtejä tuossakin oli ja sinänsä juonikokonaisuus oli ihan toimiva, mutta vähän simppelimpi ja vähemmän kohellusta sisältävä toteutus olisi kyllä toiminut paremmin.

Olisihan tuolle kiva saada jatkoa joskus, mutta nyt on jo yli kuusi vuotta viimeisimmästä kaudesta ja en ainakaan itse ole nähnyt mitään kovin järkeviä huhuja tuohon liittyen. Tavallaan sarja kuitenkin ansaitsisi vähän arvokkaamman lopetuksen ja tunnelmaltaan jotain sellaista lähempänä niitä ekan kauden jaksoja.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Rick and Morty jatkuu "syksyllä" kun 7. kausi starttaa. HBO:n trailerissa ei nähty mitään uutta vaan kerrattiin vanhaa ja uudesta ääninäyttelijästä ei kerrottu mitään.

Jos joku ei siis tiedä niin Rickin ja Mortyn äänenä(+toisena luojana/käsikirjoittajana) tunnettu Justin Roiland sai kenkää kun tämä joutui oikeuteen "domestic abuse" keissistä. En ole ihan varma miten tuo käännetään suomeksi kun mitään vaimon pieksentää siinä ei ollut.

No syytteet kaatuivat todisteiden puutteeseen mutta duuniaan mies ei saanut takaisin. Normaalisti olisi turvallista olettaa että tälläinen muutos tappaisi sarjan varmasti mutta mies ei kuulemma ole enää hetkeen osallistunut käsikirjoitusprosessiin ja sarjan toinen luoja/showrunner on Dan Harmond(mm Community-sarjan luoja[Omissa papereissani paras sitcom sitten Seinfeldin]) joten sarjan luovuus on edelleen osaavissa käsissä.

Olisin vähän kyllä odottanut kuulevani uudet äänet trailerilla...
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös