HBO Max

  • 319 139
  • 1 553

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Discovery näyttää olevan 100% roskaa eli ei kyllä tuo mitään lisäarvoa mihinkään. Minulla kanssa se 50% tarjous, mutta olen sentään jotain sieltä katsellut.

Tuli mieleen kun aikanaan olin Katson tilaaja, sitten siitä tuli samanlainen lööppilehti kuin mitä oli jo tusina markkinoilla. Markku Veijalainen sitten kyseli että noh, mitäs pidit uudistuksesta. Annoin sen verran kiukkuisen palautteen että eivät enää uusineet tilaustani ilman eri ilmoitusta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Curb your enthusiasm, toiseksiviimeinen jakso.

Ei ehkä top 10 -jakso evör, mutta ilotulituksilla lähestytään sarjan loppua. Bruce Springsteen mukana jauhamassa floorfuckeria ja kiistelemässä lasista, ihan mieletön cameo-haku kyllä. I just want an ending! Siitä tietää, että on hyvä jakso, kun joutuu jostain asiasta kiemurtelemaan tuskissaan. Pretty good!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Curb your enthusiasm, viimeinen kausi pakettiin.

Hyvä kausi, hauska kausi, ja näin. Parhaimmillaan ihan parhaiden aikojen räiskettä ja pääjuoni kesti mukavasti kauden läpi, oli kekseliäs. Vähän itseni toistona kaikki sivuhahmot eivät olleet kuten ne kaikkein rakkaimmat sivuhahmot, ja se oli oikeastaan ainoa miinus. Richard Lewisin kuihtuminen sai lähinnä surullisen olon, mikä vei hauskuutta pienen siivun. Leonin ja Larryn ympärille ehdittiin yhä kehittää loistavaa komediaa. Ted Dansonin ja Larryn sota oli hauskaa pikkushittiä. Mustan jockeypatsaan ja rasismin ympärille kehitelty tuskailu oli ehkä paras yksittäinen kuseen joutuminen. Whatsapp-ketju oli paras vittuuntuminen. Miesparin lapsen nimi oli paras puuttuminen. Pallien näkymisellä kiristäminen oli paras törkeys.

Kauden parhaat jaksot ehkäpä siis 2 "The Lawn Jockey", 3 "Vertical Drop, Horizontal Tug" ja 9 "Ken/Kendra".

Päätösjaksossa oli hyvällä syyllä haettu oikeudenkäynti, mikä edesauttoi kaikkien vanhojen paskojen mylläämisen. Ehkä osa vähän väkinäistä vitsiä, Jerry ja parrakas nainen, Susie pyörätuolissa, mutta tämä toki toimi itse juonen kannalta kokonaisuutena, sarja on aina sisältänyt myötähäpeää ja rimanalituksia. New York Rangers!!!

Se, että Leon katsoi Seinfeldin jaksoja ja selitti niistä, oli hillitöntä. Leonin panoteoria sekä kritiikki Kramerista olivat hillittömiä. Jerryn vitsit eivät olleet enää ehkä yhtä timanttia, mutta Joe Pesci ja kokonaisuus kuitenkin sopivat hyvin - saada nyt hänet ratkomaan tätä komediahistorian toista isoa lopetusta.

Nyt voi sitten pitää pientä taukoa ja lämmitellä jossain vaiheessa parhaita vanhoja jaksoja. Kuten aiemmin kirjoitin, Larryn isä, serkku ja Funkhouser vain pitää taas nähdä uudestaan. Ja ne jaksot, joissa virkeämpi Richard Lewis oli vuoroin isku päällä ja vuoroin valitti Larrylle kompleksisia asioitaan. Yhtään kokonaista kautta en skippaisi, vaikka ehkä minulle se ihan suurin ilotulitus kesti sinne ysikauden loppuun (Fatwa) asti. Senkin jälkeen ihan hillittömiä oivalluksia ja nerouksia, mutta, mutta.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Vankilasarja OZin ystäville tiedossa nostalgiaräjähde kun toukokuun 1. päivä youtubeen tulee lyhyt elokuva mitä Ozin jälkeen tapahtui. Pääosassa Toby ja Ryan O'Reily eli Lee Tergesen&Dean Winters ja kirjoittajana sarjan luoja Tom Fontana.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
HBOlta tuli päivitystä tulevasta..
Ensinnäkin näyttää olevan laadukkaasti käännetty sposti ja tärkein eli hinta jää edelleen pimentoon.

Mit tapahtuu 21.5.?

Kun avaat HBO Max -sovelluksen, sinua kehotetaan lataamaan Max-sovellus. Jos katselet osoitteen hbomax.com kautta, sinut ohjataan automaattisesti osoitteeseen max.com.​
Laskutus- ja sisnkirjautumistietosi Maxilla tulevat olemaan samat kuin HBO Maxilla me hoidamme kaiken puolestasi.​
Profiilit, katseluhistoria ja Oma lista siirtyvt mys Maxiin, joten voit jatkaa siit, mihin jit.

HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuudet ja toiminnallisuus pysyvt voimassa nykyisell hinnalla sislten 50 %:n pysyvn alennuksen sen hetkisest kuukausihinnasta (nyt 9,99 /kk) niin kauan, kun pidt tilauksesi voimassa ja noudatat tarjouksen ehtoja. Kerromme etukteen, jos tilaukseesi tulee muutoksia tulevaisuudessa.​
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HBO:lta ei juuri mitään katsottavaa ole tullut,, mutta kai tätä puoleen hintaan voi jatkaa, vaikka nimi vaihtuukin 21.5.


HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuudet ja toiminnallisuus pysyvät voimassa nykyisellä hinnalla sisältäen 50 %:n pysyvän alennuksen sen hetkisestä kuukausihinnasta (nyt 9,99 €/kk) niin kauan, kun pidät tilauksesi voimassa ja noudatat tarjouksen ehtoja. Kerromme etukäteen, jos tilaukseesi tulee muutoksia tulevaisuudessa.”​
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Oletan ettei mikään muutu

Tilauksesi

HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuudet ja toiminnallisuus pysyvät voimassa nykyisellä hinnalla. Kerromme etukäteen, jos tilaukseesi tulee muutoksia tulevaisuudessa​
 
HBO:lta ei juuri mitään katsottavaa ole tullut,, mutta kai tätä puoleen hintaan voi jatkaa, vaikka nimi vaihtuukin 21.5.


HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuudet ja toiminnallisuus pysyvät voimassa nykyisellä hinnalla sisältäen 50 %:n pysyvän alennuksen sen hetkisestä kuukausihinnasta (nyt 9,99 €/kk) niin kauan, kun pidät tilauksesi voimassa ja noudatat tarjouksen ehtoja. Kerromme etukäteen, jos tilaukseesi tulee muutoksia tulevaisuudessa.”​
Oli kyllä hyvä veto HBO:lta tuo -50% ikuisesti, kuten täälläkin on jo sanottu. Moni näistä, jotka nykyisin pitää 12 kk vuodessa tilauksen voimassa varmaan katkaisisi tilauksen pidemmäksikin aikaa, jos ei olisi -50%-tarjousta. HBO:n kaiken uuden tarjonnan katsoo helposti kuukaudessa parissa per vuosi ja kun tarpeeksi monta vuotta on tuo -50% soppari ollut voimassa, niin luulisi, että kaikki kiinnostava vanhastakin tarjonnasta on jo katsottu niin monesti kuin ikinä haluaa.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mielestäni tuo tiedote on muotoiltu siihen malliin että ennen 21.5 tulee uusi tiedote mikä sisältää uudet hinnat.
Olen toki mielelläni väärässä kun osa olympialaisistakin tulee tuolta.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielestäni tuo tiedote on muotoiltu siihen malliin että ennen 21.5 tulee uusi tiedote mikä sisältää uudet hinnat.
Olen toki mielelläni väärässä kun osa olympialaisistakin tulee tuolta.
Uudet hinnat löytyy Maxin sivuilta:

Voit valita kolmesta Max-tilauksesta*:

  • Basic (mainoksilla) (5,99 €/kk tai 59,90 €/vuosi)
  • Standard (9,99 €/kk tai 99,90 €/vuosi)
  • Premium (13,99 €/kk tai 139 €/vuosi)
Voit lisätä Sports-lisäpalvelun mihin tahansa tilaukseen hintaan 5 €/kk.
*Tilaukset uusiutuvat automaattisesti, ellei niitä peruta

Basic (mainoksilla):
  • Katso 2 laitteella samanaikaisesti
  • Full HD -videoresoluutio
  • Katso rajallisten mainosten kanssa
Standard:
  • Katso 2 laitteella samanaikaisesti
  • Full HD -videoresoluutio
  • 30 latausta
Premium:
  • Katso 4 laitteella samanaikaisesti
  • 4K UHD ja Dolby Atmos, kun saatavilla
  • 100 latausta (rajoitukset ovat voimassa)
  • Sisältää mm. kanavat TV5 ja Kutonen
Lisää Sports* mihin tahansa näistä ja:
  • suoratoista kanavia Eurosport 1 ja Eurosport 2
  • nauti mm. jääkiekosta ja tenniksestä suorana
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Eli Premium toivottavasti olisi sitten -50%laisille jatkossa 6,99e? Jos nuo siis "tilausominaisuudet" pysyisi samana.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ei ilmeisesti ole tiedossa miten tuo alennus tarkalleen toimii? Eli mikä tilaus tulee defaulttina, voiko sitä vaihtaa toiseen tilauksen säilyttäen alennuksen ja jos siihen lisää sportin, niin saako siitäkin alennuksen?

Eurosportti + muut urheilut 2,5/5 €/kk houkuttelee kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Eli Premium toivottavasti olisi sitten -50%laisille jatkossa 6,99e? Jos nuo siis "tilausominaisuudet" pysyisi samana.

Tätä minä ainakin toivoisin, muuten saattaa olla että kun saan The Wiren katsottua loppuun, katkeaa tilaus. Rogue Heroesin kakkoskautta toki jään kaipaamaan, mutta ehkä sen näkee muutenkin.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meikäläisellä on näköjään valemuisto. Olin täysin varma, että minullakin on tuo ikuinen 50 prosentin alennus, mutta mulla onkin tuo toinen vanha "tarjous" eli 69 euron vuositilaus. Näin ollen minä sain vain mailin, että saan armollisesti katsella tällä hinnalla seuraavaan uusimiseen asti, jolloin hinta nousee sataseen. Nyt ottaa päähän, olisin halunnut premiumin urheilulla, mutta menee turhan kalliiksi.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläisellä on näköjään valemuisto. Olin täysin varma, että minullakin on tuo ikuinen 50 prosentin alennus, mutta mulla onkin tuo toinen vanha "tarjous" eli 69 euron vuositilaus. Näin ollen minä sain vain mailin, että saan armollisesti katsella tällä hinnalla seuraavaan uusimiseen asti, jolloin hinta nousee sataseen. Nyt ottaa päähän, olisin halunnut premiumin urheilulla, mutta menee turhan kalliiksi.

Itsellä kyllä taas tuo -50% päällä mutta ei mun mailissa kyllä sanallakaan tuosta puhuttu, että tiedä sitten.
 

Crank

Jäsen
Mulla on Google Playn kautta tilattuna HBO ja sieltä tuli viesti että "Tilauksesi hinta tai laskutusaikataulu eivät muutu."
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Max saa kunnian olla ensimmäinen striimauspalvelu minkä irtisanon. Onnittelut siitä.

Tuo kikkailu eri tasojen kanssa, jotta saadaan nuo avajaistarjoukset pois on kyllä idioottimaista.

Oma tilaus olisi säilynyt -50% premiumilla jatkossakin, mutta ei kiinnosta maksaa 1080p laadusta ilman kunnon äänimaailmaa.

Tuo sinkkutalouksia sortava malli on myös hyvin perseestä. Premiumissa maksat neljästä ruudusta. Kiva homma, jos salasanajako sallittaisiin, mutta ei sallita, joten tuolla ei tee vittuakaan, kun ei ole kolmea vaimoa tai vaimoa ja paria katseluikäistä lasta.

Asiakas pakotetaan maksamaan turhasta. Yksi ruutu, äänenlaatu nykyisellään ja 4K sekä nykyinen -50% x hintaan. Ei voi olla kovin vaikeata, mutta jotenkin näille jenkeille tuo on puhdas mahdottomuus kuvitella, että kaikilla kuvanlaatua haluavilla ei ole tarvetta pyörittää sisältöä neljällä eri laitteella samaan aikaan.

Striimauspalvelut ajavat ihan itse maksavia asiakkaita torrenttien pariin. Eihän tuosta ole edes pitkä aika, kun HBOn sarjat sai laittomasti parempilaatuisena kuin heidän omasta palvelustaan.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Samaa mieltä @Flou kanssa, tuo että joutuu maksamaan useammasta ruudusta samalla jos haluaa parempaa kuvaa on todella hölmöä näin sinkkutaloudessa, vastaavastihan se menee myös Netflixissä. Mietin että olisin varmaan kuitenkin päivittänyt tuohon kalliimpaan jos 50% alennus olisi säilynyt mutta ilman sitä en kyllä päivitä, katsotaan miten pärjää tuon heikomman kuvanlaadun kanssa ja jos se on liian suuri ongelma niin laitetaan sitten tilaus poikki.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Joo, jos se -50% jatkuva tilaus ei ole tuo 4K laatuinen Dolby Atmos äänellä oleva premium niin tulee mullakin tilaus päättymään. Otan sen sit joskus siksi aikaa kun Last of Us saa siellä jatkoa, sitä ennen tulen tarvittaessa toimeen ilmankin.

Paskempi kuvanlaatu ja huonommat äänet ei kiinnosta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
On kyllä raskas fiilis tästä paskasta. Olen pitänyt mieluusti tuon -50% tilauksen kun hinta on kuitenkin ollut edullinen ja HBO:lle tulee usein hyviä leffoja ja onhan se ylivoimaisesti paras sarjatuottaja. Kaikki muut tulevat kaukana jäljessä.

HBO haukkasi tässä nyt kyllä kasan paskaa ja veikkaan että tilauskantaan tulee notkahdus.

4k ja parhaat äänet on tänä päivänä automaatio. Itsellä on vain 5.1 subbarilla, mutta silti. 70" televisiolla 4k on must. 1080p menee mutta eron huomaa helposti.

On aivan mielen köyhyyttä että tämä kuuluu vain kalleimpaan luokkaan. Joo niin kuuluu myös Netflixillä ja selvästi HBO tässä nyt menee sen jalanjäljissä. Neljän streamin kanssa.

Netflix tulee kalleimmalla kun puoliso käyttää paljon. On kyllä nyt todella pohdittava jos jättäisi HBO:n pois ja vaikka vihdoin ottaisi toviksi sen AppleTV:n.

Suoraan sanoen vituttaa tällainen kanta-asiakkaille suora persereiän näyttö.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Niin, mutta onko se enää se laatusarjojen tuottajakaan. Katsoin vähän mitä sieltä tulee katseltua, John Oliver kärjessä, sitten vikat kaudet Fargoa tai TD:tä. Sitten katsoin wikistä sarjalistausta, ne huippusarjat jotka aikanaan loivat kanavan maineen ovat hitto 20 vuoden takaa, 10 vuotta sitten oli vielä yritystä Tremen, Newsroomin ja GoT kanssa. Westworld on ehkä viimeisin jonka taistelin loppuun.

Mitä enemmän ajattelen sitä enemmän alkaa kiukuttaa ostaa ensin draamojen takia kanava, sitten joutua maksamaan jostain helvetin realitystä. Ei se itse raha niinkään mutta tason lasku ja siitä vielä lisälaskutus. Pitää miettiä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Niin, mutta onko se enää se laatusarjojen tuottajakaan. Katsoin vähän mitä sieltä tulee katseltua, John Oliver kärjessä, sitten vikat kaudet Fargoa tai TD:tä. Sitten katsoin wikistä sarjalistausta, ne huippusarjat jotka aikanaan loivat kanavan maineen ovat hitto 20 vuoden takaa, 10 vuotta sitten oli vielä yritystä Tremen, Newsroomin ja GoT kanssa. Westworld on ehkä viimeisin jonka taistelin loppuun.

Mitä enemmän ajattelen sitä enemmän alkaa kiukuttaa ostaa ensin draamojen takia kanava, sitten joutua maksamaan jostain helvetin realitystä. Ei se itse raha niinkään mutta tason lasku ja siitä vielä lisälaskutus. Pitää miettiä.
Succession teki emmy ennätyksiä palkinnoissa. Ted Lasso ryösti Barryn komediasarjassa. Ne toki loppuivat viime vuonna mutta esim Last of Us jatkaa kuten House of Dragon.

Barryn ja Successionin korvaavaa tässä odotellaan kuten tehtiin GoTin jälkeen kuten tehtiin Sopranosin jälkeen. Eiköhän sieltä jotain taas tule.

Kyllä mä tästä edelleen ennen maksan kuin mistään netflixeistä josta ei ole ikinä tullut sarjaa joka mahtuisi top10 hbo:ssa.

Edit. Conanin travel-show oli puhdasta kultaa miehen komediasta pitäville.

Edit2. Bryan Cranstonin uusin draamasarja Your Honor muistaakseni vielä jatkuu. Se ei ole mitään kovinta HBO-laatua mutta parempaa kuin muilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös