HBO Max

  • 319 838
  • 1 555

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jotenkin irvokasta että maailman paras sarjatuottaja yhdistyy tuollaisen tusinapalvelun kanssa.
Tavallaan joo, mutta toisaalta ei sille oikein mitään voi kun sama taho omistaa molemmat. Kai ne on siellä laskeneet, että parempi pistää kaikki paska saman katon alle kuin että voisi tilata erikseen.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt tuli suoraviestikin sähköpostiin. Kertoivat siinä monella eri tavalla, että nykytilauksille tapahtuu niin, että saat niistä jotain tietoa myöhemmin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt tuli suoraviestikin sähköpostiin. Kertoivat siinä monella eri tavalla, että nykytilauksille tapahtuu niin, että saat niistä jotain tietoa myöhemmin.
Mulle tuli sama aiemmin. Eli tosiaan vaan kerrottiin, että sun tili siirtyy tonne ja sitten kerrotaan jotain.

Argh.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Nyt tuli suoraviestikin sähköpostiin. Kertoivat siinä monella eri tavalla, että nykytilauksille tapahtuu niin, että saat niistä jotain tietoa myöhemmin.
Tuo vähän vituttaa, että joutuu maksamaan siitä, ettei tule mainoksia. Asiallista, kun puhutaan ilmaiskanavista, mutta kyllä kuukausimaksullinen suoratoisto pitäisi olla automaattisesti mainokseton. Eihän tämä nyt ihan uutta ole, kotimaassakin Ruutu laskuttanut tästä jo pitkään. Mutta vituttaa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Mikähän noista kolmesta ekasta mahtaa olla tämä nykyinen HBO Maxin tilaus? Kuulun siis siihen porukkaan joka otti tämän sillä -50% hintaan loppuelämäksi setillä tuon.
Samaten, ja jos tässä nyt tulee eteen joku "joo se -50% on toi halvin tilaus ja muut maksavat 19,99 ja 29,99 kuussa" niin saavat tunkea Maxinsa perseisiinsä.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Discoveryssa ei ole mitään muuta hyvää kuin Eurosportit, itseltäni löytyy molemmat palvelut joten jännä nähdä millaiseksi hinta muodostuu.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikuttaa todella huonolta muutokselta. Toisaalta, eipä tuolla juuri katsottavaa näytä enää tulevan ja vanhat legendaariset on jo nähty. Taso laskenut vuosi vuodelta ja ”huippusarjat” House of The Dragon ja True Detective 4 olleet kusisinta paskaa mitä on vähään aikaan nähnyt.

Disney+ näyttää Shogunillaan miten hommat pitäisi tehdä herran vuonna 2024.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Vaikuttaa todella huonolta muutokselta. Toisaalta, eipä tuolla juuri katsottavaa näytä enää tulevan ja vanhat legendaariset on jo nähty. Taso laskenut vuosi vuodelta ja ”huippusarjat” House of The Dragon ja True Detective 4 olleet kusisinta paskaa mitä on vähään aikaan nähnyt.

Disney+ näyttää Shogunillaan miten hommat pitäisi tehdä herran vuonna 2024.

Paitsi että Succession oli laadukkainta telkkaria sitten Sopranosin ja Barry johti kakkosketjua kiitettävällä tasolla.

Tulevaisuus kyllä näyttää sumuiselta nimipelleilyjen yms kanssa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paitsi että Succession oli laadukkainta telkkaria sitten Sopranosin ja Barry johti kakkosketjua kiitettävällä tasolla.

Tulevaisuus kyllä näyttää sumuiselta nimipelleilyjen yms kanssa.

Succession oli hyvä, mutta ihan liian harvoin tätä tasoa tulee nykyään HBO:lta vastaan. Ja sekin jo 2018 vuoden sarja…
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Somessa ovat ilmoittaneet, että 50% alennus säilyy kyllä niillä kellä se on voimassa. Mutta vielä ei ole tiedossa mihin uuteen tilaustyyppiin se pätee ja mikä sen hinta on. Eli voi tietysti olla joku halvin mainoksellinen tilaus mihin ne nykyiset tilaajat oletuksena siirretään, ja silti kalliimpi tai samanhintainen kuin nyt.

Tuolta kommenteista löytyy:




"Jos HBO Max -tilauksessasi on pysyvä alennus, saat pitää sen (50% alennusta silloisesta hinnasta), kunhan pidät tilauksen voimassa ja noudatat kampanjaehtoja.
Pysy kuulolla – kerromme lisätietoja hinnoista ja tilauksista lähempänä lanseerausta. "
 
Onneksi en ottanut tuota -50% alennusta. Barryn loppuun katsomisen jälkeen olen ollut tilaamatta 10 kuukautta. Jos jossain vaiheessa tulee jotain mielenkiintoista, niin MAXin voi taas ottaa 1-3 kuukaudeksi. Tulee paljon halvemmaksi minulle kuin pitää tilausta päällä koko ajan vain siksi, että saa -50%.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onneksi en ottanut tuota -50% alennusta. Barryn loppuun katsomisen jälkeen olen ollut tilaamatta 10 kuukautta. Jos jossain vaiheessa tulee jotain mielenkiintoista, niin MAXin voi taas ottaa 1-3 kuukaudeksi. Tulee paljon halvemmaksi minulle kuin pitää tilausta päällä koko ajan vain siksi, että saa -50%.
Sama homma meillä. Lopetettiin kuitenkin jokin aika sitten. Turha siitä on maksaa edes puoltakaan jos ei katso.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tuo 5€/kk on ollut varsin kohtuullinen sisältöön nähden.
Jos tuo nousee jollain kympillä niin sitten saa kyllä lähteä ja otetaan sitten jos jotain haluaa katsella.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Onneksi en ottanut tuota -50% alennusta. Barryn loppuun katsomisen jälkeen olen ollut tilaamatta 10 kuukautta. Jos jossain vaiheessa tulee jotain mielenkiintoista, niin MAXin voi taas ottaa 1-3 kuukaudeksi. Tulee paljon halvemmaksi minulle kuin pitää tilausta päällä koko ajan vain siksi, että saa -50%.
Hyvin on kyllä HBO itsensä markkinoinut, useammallakin tutulla on kuulemma ollut tuo HBO Max puoleen hintaan lanseerauksesta asti, vaikkei sieltä tulisi edes katseltua mitään moneen kuukauteen. "Halvaksi tulee kun ei vaan katkaise" on se vakioperustelu, samaan aikaan minä katselen HBO Maxia vähintään yhtä paljon kuin he ja maksan vähemmän tilaamalla normaalihintaisen kuukauden pari-kolme kertaa vuodessa.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Hyvin on kyllä HBO itsensä markkinoinut, useammallakin tutulla on kuulemma ollut tuo HBO Max puoleen hintaan lanseerauksesta asti, vaikkei sieltä tulisi edes katseltua mitään moneen kuukauteen. "Halvaksi tulee kun ei vaan katkaise" on se vakioperustelu, samaan aikaan minä katselen HBO Maxia vähintään yhtä paljon kuin he ja maksan vähemmän tilaamalla normaalihintaisen kuukauden pari-kolme kertaa vuodessa.

Itellä vähän tämä. Pari leffaa olen viimeisen vuoden aikana katsonut, mutta ei viitsi katkaista kun halvalla saa. Successionia yritin, mutta kesken jäi. Ajatuksena ollut aloittaa Wire tai GoT uudelleen, mutta kun ei meinaa Valioliigaakaan ehtiä katsomaan, eikä pelejä pelaamaan, niin en oikein tiedä mihin väliin nämä mahduttaisin. Ehkä sitten eläkkeellä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin on kyllä HBO itsensä markkinoinut, useammallakin tutulla on kuulemma ollut tuo HBO Max puoleen hintaan lanseerauksesta asti, vaikkei sieltä tulisi edes katseltua mitään moneen kuukauteen. "Halvaksi tulee kun ei vaan katkaise" on se vakioperustelu, samaan aikaan minä katselen HBO Maxia vähintään yhtä paljon kuin he ja maksan vähemmän tilaamalla normaalihintaisen kuukauden pari-kolme kertaa vuodessa.

Aina vähän ihmetellyt miksei suoratoistoilla ole jotain kestotarjouksia kanta-asiakkaille niin saisivat helpommin pidettyä asiakkaita jatkuva tilaus päällä, nythän se kannattaa jo katkaista vaikka olisi tarkoitus tilausta jatkaa kun siitä katkaisusta ei tule lisäkuluja, mutta kikkailulla saa sitä maksupäivää aina eteenpäin. Toki tehokkaampaa vielä tuo että pitää vain yhtä tai muutamaa päällä kerralla ja katsoo kun kerralla enemmän katsottavaa (varsinkin kun monesti vielä yksittäisen kuukauden tarjouksia).
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Curb your enthusiasmissa viimeinen kausi menossa. Hyvin on pitänyt tasonsa, oikeastaan vain joitain poistuneita hahmoja on jäänyt kaipaamaan; etenkin Funkhouseria ja Larryn isää. Freddy Funkhouser ja Irma Ostrowski eivät ihan samalla tavalla ole sytyttäneet, vaikka ovat hyvin vedettyjä rooleja. Leon Black on älyttömän kova. Tap that ass, Larry! Hirnuin ääneen sitä kivesten näkymishommaa.

Richard Lewis on fyysisesti jo niin hauras, että hyvää komediaa katsoessa kyllä sydän särkyy samalla. Kohtaukset tehty siten, että istuu toinen käsi paikallaan jokaisessa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mikähän noista kolmesta ekasta mahtaa olla tämä nykyinen HBO Maxin tilaus? Kuulun siis siihen porukkaan joka otti tämän sillä -50% hintaan loppuelämäksi setillä tuon.
Samassa junassa ollaan. Saa nähdä mitä tarjoavat Maxin tilaajille ns vastaavana pakettina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös