Hauskin signature

  • 153 798
  • 439

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
No mitäs mieltä olette tästä?
_
__/o \_
\____ \
/ \
_ //\ \
__/o \-//--\ \_/
\____ ___ \ |
|| \ |\ |
_|| _||_||

No eihän se toimi sitte:(

No ehkä arvaattekin mitä kuvassa on:D
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti JanJ
Ja signature tätä kirjoitettaessa siis on:
"Onko valtio opettanut sinulle jonkin porttiteorian, että kun Jere on kävellyt humalassa, niin kohta hän siirtyy suurempiin ajoneuvoihin?" -Dana77

Pikkasen editoin sitä, eli kaksi kirjoitusvirhettä paikkasin.
Olen imarreltu. Ja erityisesti ihmettelen sitä että miten minä saan mahtumaan noinkin lyhyeeseen lauseeseen kaksi kirjoitusvirhettä...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tää olin mun mielestä kyllä paras

"Postin työntekijät särkevät paketteja VAIN kun pakettiensärjentäkone on epäkunnossa"

Ja mies oli insidehockey
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Qwerty

Oman ääneni saa (vaikka olenkin JYP:n kannattaja) Rebel signaturellaan:
---
Mihin te niitä rumpuja katsomossa tarvitsette?
Kotiin soittamiseen vai?
---

Mun mielestä tossa ei ole yhtään mitään hauskaa. Toi on vaan täyttä asiaa. Tämä kuuluisi kaiketi ennemmin vitutusketjuun, mutta mainittakoon nyt tässä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Paras on ehdottomasti "Ahneella on paskainen nauru."

En muista kenellä se on, mutta yksinkertaisesti loistava väännös kaikille vähän tutummasta sanonnasta. :)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuraavia en ole nähnyt allekirjoituksina, vaan parilla hepulla T-paidoissaan aikanaan Helsingin Venemessuilla.Sainauksiksi kävisivät ehkes kanssa:

''Mies ilman mahaa on kuin lompakko ilman rahaa'' ja toinen

''Se, jolla on eniten leluja kuollessaan, on voittaja!''
:rolleyes:
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Uusi signatureni

Moskovan panttivankiketjua lukiessani silmiin osui "eaglen" yöllä klo 00.27 kirjoittama viesti. Sieltä copy-pastesin tämän uuden allekirjoitukseni jota nyt päätin tässä ketjussa esitellä.

Ei herneitä nenään eagle ,)

Muuten koko teksti oli täysin virheetöntä mutta tähän lyhyeen lauseeseen oli saatu kaksi kirjoitusvirhettä ja yksi sana oli jäänyt kokonaan pois..
 
K

kangaroo

Näistä uudemmista tuppasi naurattamaan tämä "Kimmo Kinnunen on isänsä jorman näköinen". En nyt muista kenelle se kuuluu, mutta hyvä esimerkki siitä miten iso ja pieni kirjain voivat muuttaa koko lauseen merkityksen.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ehdottomasti Annulin allekirjoitus: "Takaa on hyvä tulla" - korppi

purskahti aamukahvit tietokoneen näytölle komeassa kaaressa =)
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Oh Lord, give me patience... NOW!"

Hihii.
Nyt en kyllä yhtään muista kenellä tuo oli. Oisko joku Kerhon mies ollut?
 
Viimeksi muokattu:

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Girlzillan allekirjoitus: "Viinaa voi olla ilman hauskaakin"

Sanaleikki huvittaa aina.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
theref:llä on nyt aika hyvä kommentti allekirjoituksenaan.

__________________
sam_gebirin vastine TheRefille: "Jos luet minun muita tekstejä näissä eri ketjuissa huomaat että todennäköisesti olen sinua ja aika monia muita reippaasti edellä sekä lätkätiedossa ja monessa muussa asiassa, jos et huomaa, niin ei voi mitään."
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Spencerin "Soittakaa Paranoid!" . En löydä siitä mitään hauskaa,mutta jotenkin se tuo aina hymyn huulille.
Hyviä ovat myös Carloksen "Ihminen on erehtyväinen & lehmä märehtiväinen" sekä ISH:n "EI HYMIÖITÄ"-Ihmettely.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Kerrankin hymähdin Ervatsalon allekirjoitukselle, siis tämänhetkiselle..

No laitetaan se nyt vielä tähänkin:

"Koff-sporalle kilpailija! Hjalliksen "Aitiovaunu" -projekti etenee rasvatuin kiskoin."
 
Viimeksi muokattu:
Paljon on hauskoja ollut, mutta viime aikoina on tämä allaoleva Ossin signature
saanut toistuvasti minulle hymyn huulille.

Reporter: "Mr. Gandhi, what do you think of western civilisation?"

Gandhi: "I think it would be a good idea!"

Toinen, ainakin minua tapparalaisena suuresti huvittava on Vaughanin:

"Jumalauta, vedit mua melkein munille sillä mailalla"

Marko Mäkinen päätuomari Favorinin puhuteltavana Tapparan vaihtoaitiossa.


-Buddy
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Perunan allekirjoitus on myös klassinen: "Rahat vai kolmipyörä"
Aku Ankkaa jaloimmassa muodossaan.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
JanJ

Mistäs tuo sun nykyinen signature on peräisin? Se on sanalla sanoen outo..

Nykyisen sigini on heittänyt ilmoille Blackhawksin GM Mike Smith kun hän esitteli super-hankinta Valeri Zelepukinin. Kyseinen hankinta ei todellakaan yltänyt noihin tavoitteisiin jotka Smith tuossa mainitsi.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
ainakin yksi....

... signature on jäänyt elämään mielen sopukoihin. Kyseessä on sfnetin jääkiekon kirjoittajan vanha sigu (nimeä en muista mutta terveiset jos nykyisin täällä pyörit) siltä ajalta (pre-jatkoaika) kuin sitä säännöllisesti seurasin. Eli;


"Pakolaisissa meitä ärsyttää erityisesti kaksi asiaa: se että ne eivät tee työtä ja se että ne vievät kaikki työpaikat."

- Lassi Kämäri
 

JanJ

Jäsen
Re: JanJ

Viestin lähetti The Hawks
Mistäs tuo sun nykyinen signature on peräisin? Se on sanalla sanoen outo..

Absoluuttisen Nollapisteen kappaleessa lauletaan "kahvi valuu hitaasti sormiani pitkin". Joskus Nollapisteen keikalla laulaja Liimatta lauloi kuitenkin että "kahvi valuu hitaasti serkkujani pitkin". (keikka edesmenneessä Club Moossa vuonna miekka ja kirves)

Muistui tuo pätkä mieleeni kun kuuntelin niiden levyä, ja tuo kyseinen kappale pärähti soimaan. Satuin sitten olemaan Jatkoajassa, joten sig meni vaihtoon samantien.
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ehdottomasti Henkan:

"Ekaks napataan yks koskenkorva ja seuraavaks bisset, jos ei sekään auta, niin alkaa tulla ikävä hassista."
 

Ukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilves piste comista henski nimimerkin signature"NONIIJJÄTKÄT HYVÄ PELI TÄNÄÄÄÄÄÄN!!!" -JP-
Tulee vaan mieleen omat kiekko ajat mieleen tosta huudosta..
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tämä olisi hauska, mutta en ole ainakaan vielä ottanut sitä käyttöön: "muistakaa ettei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä - Mr Garrison (South Park)"
 

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimimerkki mummin salasana juttu on ainakin aika osuva. Samoin Carloksen "Suru ilman viinaa on aito suru"

Tuo "...There is only stupid people" on ainakin minulle tuttu jo huomattavasti ennen south parkin aikaa.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
pernaveikon sigu sai suupielet kääntymään ylöspäin.

En muista kellä kyseinen signature on, mutta se lause Arnold Palmerin vaimosta suutelemassa miehensä pall(o/e)ja ennen kilpailua on helmi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös