Hauskin signature

  • 153 781
  • 439

Freeble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvät naurut kirvoitti JHagin signature: "Olen 16-vuotias tyttö maalta. Voinko olla raskaana, kun kävin veljeni kanssa saunassa?" (kysymys Suosikin lääkäripalstalla 70-luvulla)

Niin, kysyvä ei tieltä eksy.
 

alapesa

Jäsen
Viestin lähetti Senior
Seuraavia en ole nähnyt allekirjoituksina, vaan parilla hepulla T-paidoissaan aikanaan Helsingin Venemessuilla.Sainauksiksi kävisivät ehkes kanssa:

''Mies ilman mahaa on kuin lompakko ilman rahaa'' ja toinen

''Se, jolla on eniten leluja kuollessaan, on voittaja!''
:rolleyes:

Noita paitajuttuja on niin paljon ja mulla huono muisti. Allaolevasta linkistä voi tarkastella tollasia lontoon-kielisiä hassutuksia. Suosikkina: "Rehab Is for Quitters"

http://quotations.about.com/cs/tshirtsayings/a/bls_T_Shirt.htm

edit: linkkikorjaus
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Spencer
Asiaan sinänsä kuulumatta, kukas se oli jolla signatuurina on pätkä legendaarisesta snl-sketsistä? Siis se cowbell-juttu?
"I'm Bruce Dickinson. Yes, THE Bruce Dickinson."

Syyllinen ilmoittautuu. "I'm telling you, you gotta have more cowbell!"
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Freeble
Hyvät naurut kirvoitti JHagin signature: "Olen 16-vuotias tyttö maalta. Voinko olla raskaana, kun kävin veljeni kanssa saunassa?" (kysymys Suosikin lääkäripalstalla 70-luvulla)

Jep, hymyilytti tuo täälläkin. Ei kuitenkaan sen johdosta, että kuinka joku teini on voinut olla kultaisella seitskytluvulla typerä. Mää nimittäin voin laittaa paremmaksi :-)

Ystäväni opiskeli vielä muutama vuosi sitten lähihoitajaksi. Luokalla oli runsaasti aikuisopiskelijoita, mutta myös muutama nuorempi tyttö. Eräs heistä oli ilmeisen yksinkertainen. Ikää hänellä oli ymmärtääkseni 19 vuotta ja asui pienehköllä paikkakunnalla. Opiskelupaikan takia ei häntä voi kuitenkaan maalaiseksi kutsua. Ja anatomian yms. kurssitkin oli käyty koulussa.

Eräällä viikolla hän oli erittäin huolissaan, ennen kuin monen päivän pähkäilyn jälkeen kehtasi viimein esittää kysymyksensä. Tyttö oli aivan varma, että on raskaana. Luokkatoverit sitten ihmettelivät josko tyttö on harrastanut seksiä jonkun kanssa, mutta "ei oikeastaan". Huoli johtui nimittäin siitä, että hän oli käynyt saunassa isänsä jälkeen. Saattoi vieläpä olla niinkin, että uikkarit olivat olleet jalassa. Voin hyvin kuvitella, kuinka vaikeaa vastaajilla oli pitää pokkansa.

Muistakaa tämä tarina, kun luotatte terveytenne jonkun "ammattilaisen" käsiin :-)
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Hra Punajuuri
Miehen elämän realiteetteja tarjoaa signaturellaan #77:

"Life sucks and then you marry the one who doesn't..."

Tämä kerää kyllä pointsit täältäkin.

Täytyy nyt kuitenkin sanoa, että julmetun laho pää minullakin tuntuu olevan, kun tulin tähän ketjuun kirjoittamaan jostain toisesta ja tuon lukeminen sai taas sen oman ehdotukseni unohtumaan. Noh, sellaista tämä elämä kai on.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Sniper
Jääkaappipakastimella on ehdoton

7,62mm
One size fits all.

Tuo on kyllä yksi parhaimmista! Toinen melko hauska, joskaan en muista kenellä on/oli, tokaisu on "Tunnelma heikkenee kun ei seiso.". En tiedä liittyykö tuo seisomokatsomoiden vähenemiseen jäähalleissa ja niiden mukana katoavaan kannustukseen ja sitä myötä tunnelmaan vai johonkin aivan muuhun tapahtumaan, missä seisomisella on myös hyvin oleellinen rooli.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Ketju ylös, sillä nimim. Lihaanin allekirjoituksen johdosta monitorini kärsi juuri lieviä kahvivaurioita:

Suosikin lääkäripalstalta 60-luvulta: "Kysymystä ei arkaluontoisuuden vuoksi voida julkaista mutta vastaan seuraavasti: Poikaystävänne on oikeassa, ne jäävät ulkopuolelle."
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Haukilahden Näkinkenkä

Sashan allekirjoitus on ihan hauska vastine nimimerkki HN:n allekirjoitukseen.
 

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Eräältä jenkkipalstalta silmiin osui seuraava:

I Still miss my ex .... but my aim is improving.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hauskoja signuja on kyllä vaikka miten ja myös todella tyylikkäitä sanakikkailuja. Yksi joka on kuitenkin jostain syystä iskenyt silmään, on Snaksterin: "Harva urpo on Urpo Harva."

Aivan käsittämättömän hauska, en tiedä edes miksi. En edes tiedä tarinaa allekirjoituksen takana, mutta huvittaa silti.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ted Raikas
Hauskoja signuja on kyllä vaikka miten ja myös todella tyylikkäitä sanakikkailuja. Yksi joka on kuitenkin jostain syystä iskenyt silmään, on Snaksterin: "Harva urpo on Urpo Harva."

Itsehän en ole tuota allekirjoitusta keksinyt, vaan olen nähnyt sen raapustettuna yliopiston vessassa noin kymmenen vuotta sitten. Nauratti itseänikin hillittömästi erityisesti, koska olin samoihin aikoihin joutunut tenttimään jonkun ko. ajattelijan kirjan.

Urpo Harvahan nimittäin oli filosofi ja kasvatustieteilijä ja hieno ajattelija alallaan. Lisää kaverista voi lukea täältä: http://www.yle.fi/vielayksiasia/vastaajat/urpo_harva.html
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Kyllä Rebelin...

Mihin te niitä rumpuja katsomossa tarvitsette?
Kotiin soittamiseen vai?

...sigu saa tilannekomiikallaan mun äänen.
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nimimerkki Mick ei ehkä pärjää hauskinta sigiä valittaessa, mutta sijoittunee varsin korkealle oudointa valittaessa:

"Jos menet vessaan ja siellä on lehmä, oletkin navetassa."
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Skitsous

Niin, itse ehdotan tätä Jufo III:n allekirjoitusta

...mä oon skitsofreenikko ja saan ryhmäalennusta...

sekä samaan aiheeseen liittyvää Rontin

"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!"

Me emme osaa täällä näppiksen takana päättää, kumpi on parempi.

Täältä tähän
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Romppanen
Toinen melko hauska, joskaan en muista kenellä on/oli, tokaisu on "Tunnelma heikkenee kun ei seiso.".

Toi on veli Kangaroon allekirjoitus ja myös meikäläisen mielestä yksi parhaista (absoluuttinen superlatiivi, mahdottomuus)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti kausi
Toi on veli Kangaroon allekirjoitus ja myös meikäläisen mielestä yksi parhaista (absoluuttinen superlatiivi, mahdottomuus)

Heh, parhaita monimielisyyksiä pitkään aikaan. Paha tosiaan mennä hauskinta nimeämään. Hyviä on paljon, mainittu sai äänekkään hymyn aikaiseksi.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
En tiedä hauskimmasta, koska täällä niitä on aika moniakin.
Mutta se mikä ärsyttää on jos ihminen suoltaa kommentteja jotka
ovat lyhyempiä kuin hänen signaturensa.
Katsokaa ihmiset että saatte edes saman verran sitä tekstiä
ennekuin painatte sitä lähetä nappia.
Kohtahan täällä keskustelee pelkät signaturet!
 

Jacques

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulle toimii se jonkun turkulaisen "Vauva tai sinä, ihan sama, mutta paska täällä haisee"

Kertonee siitä, että on aika kipakka mamma kotona.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
"Tunnelma heikkenee, kun ei seiso"

Viestin lähetti kausi
Toi on veli Kangaroon allekirjoitus ja myös meikäläisen mielestä yksi parhaista (absoluuttinen superlatiivi, mahdottomuus)

Niin, tuon "Tunnelma heikkenee, kun ei seiso" allekirjoituksen takana on kerholainen nimimerkki "Luiro"

Huomatkaa tämä.

Täältä tähän
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: "Tunnelma heikkenee, kun ei seiso"

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, tuon "Tunnelma heikkenee, kun ei seiso" allekirjoituksen takana on kerholainen nimimerkki "Luiro"

Huomatkaa tämä.

Täältä tähän

Huomasisin kyl eli se on Kangaroon signature jonka takana on Luiro....olisi perverssiä tietää tämän tarinan taustat. Siis onko Luiro yhteisessä tilanteessa sanonut joskus näin Kangaroolle vai mistä lienee kyse, heh?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: "Tunnelma heikkenee, kun ei seiso"

Viestin lähetti kausi
Siis onko Luiro yhteisessä tilanteessa sanonut joskus näin Kangaroolle vai mistä lienee kyse, heh?

Niin, itse muistelen, että jossain seisomapaikkoja käsitelleessä ketjussa Luiro totesi tämän kuolemattoman lauseen.

Itsekin kyllä olin suuresti huvittunut ellen suorastaan kateellinen moisesta sutkauksesta.


Edit: (Ko. ketju löytyy muuten täältä: http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=14952&highlight=tunnelma+heikkenee )


Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös