Hauskimmat mainokset

  • 124 553
  • 360

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Roomie kirjoitti:
ööö, toivottavasti on "pojasta polvi parantunut"... no offence!
No kyllä meikäläinenkin löi kämmenellä otsaan ja suusta pääsi kunnon "voihan rähmä" puuskahdus, kun tapauksesta kuulin. Mutta hei, täytyy muistaa, että vanhempi polvi hädin tuskin pärjää nykyisessä teknologiaviritteisessä maailmassa ja auktoriteettiusko on todella tiukassa. Jos poliisi kerran sanoo, niin onhan se nyt toteltava. Itse mainokseen palatakseni, niin huolimatta tästä välikohtauksesta, pidän kyseistä mainosta joka tapauksessa kökkönä kuin mikä.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dna:n mainokset ja varsinkin pihatonttu on hauska, kun se mummeli vetää siihen loppuun silleen ihan vittumaisesti sen "elämä on" tunnarin.
 

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Pari kolme hyvää taas

Elisan kaksikko linnaa puolustamassa... Kauhea matka kaupunkiin ostamaan uusia tykinkuulia. Juuu...

Veikkauksen eri aikakausien kohtaamiset.
"Näyttää siltä että hän laittaa partavaahtoa päähänsä"
"Mikä hänellä on kädessään? Sehän on huopa!"

Maksavatkohan muut mainostajat enemmän päästessään suosituimpien mainosten viereen? Ainakaan ei kanava ole vaihtunut. Ärsyttävän mainoksen jälkeen on ihan turha spottia olla, kanava on jo vaihtunut.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Uusin Elisan mainos, joka sijoittuu kansallisen heräämisen aikaan ja jossa Elisan tampiot nautiskelevat Runebergin torttua. Pidempi kaipaa tortun reseptiä, johon paksumpi kaveri heittää karseat "Ankkalinnan pormestari" -pulisongit naamallaan: Kysele vaikka satunnaisilta vastaantulijoilta hakusanoilla "Runebergin torttu" ja "resepti".
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haha ! Veikkauksen uudet mainokset varsinkin, se missä Jortikka esiintyy ja pitää palaveria vanhuksille. Ei helvetti repeäminen. " sääkin vaa pyörittelet hampaitas siinä! Et sää oo mikää Bobby Orri"
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisikohan tämä nyt ollut CIF-puhdistusaineen mainos, joka ainakin vielä jonkun aikaa sitten pyöri maikkarilla. Isäntä tulee kuraisen koiran kanssa ulkoa ja vie koiran suoraan kylppäriin pestäväksi. Puhelin, ovikello tms. soi, koira jää yksin kylppäriin ja aloittaa peseytymisen: suihku päälle, pesuharja heilumaan jne. Taustalla soi "Who Let the Dogs Out". Sitten näytetään kuvaa puhtaasta koirasta, tulee teksti "Koska todellisuus ei aina ole tämä" tai jotain tuollaista, ja kuva vaihtuu sotkuiseksi ja kuraiseseksi kylppäriksi, jonka keskellä koira on tyytyväisenä. Loppuun sitten tietty kuvaa CIF-pullosta.

Harvemmin mainokset jaksavat itseäni erityisesti huvittaa, mutta tämä toi jotenkin hyvän fiiliksen.


edit. löytyi typoja.
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ice Hockey kirjoitti:
Haha ! Veikkauksen uudet mainokset varsinkin, se missä Jortikka esiintyy ja pitää palaveria vanhuksille. Ei helvetti repeäminen. " sääkin vaa pyörittelet hampaitas siinä! Et sää oo mikää Bobby Orri"

Taitaa olla samaa sarja se, jossa Tami kertoo prinssiippejä ja neuvottavat on jotain 10-vuotiaita pojankoltiaisia. Jossain mainoksessahan Jortsu tokaisee jotenkin näin:

"TPS-Jokerit 10-0. Ei se voi olla kovin vaikeaa." Joku Veikkauksen mainos tai jotain. Paljonkohan Midaksella on rahaa tuossa pelissä?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eurosportilla pyörivä ruotsinkielinen Oddsetin mainos on hyvä.

Eli tämä, missä vuorotellen hyvin toteutetuin pätkin "esitellään" Italian liiga (världens mest fåfänga ligan), Vatikaanin liiga (världens minsta ligan), Bundesliga (världens bästa organiserad ligan), Qatarin liiga (världens mest överbetalda ligan) sekä Brasilian liiga (världens mest tekniska ligan).

Varsinkin Saksan kenttien suht´ orjallinen kenttäryhmitys sekä brassien kikkailut juomapulloilla ja kolmella pallolla kerrallaan saavat nähdessään hyvälle tuulelle, kuten myös Sampdoria-pelaajan kentällä saama "hoito", jossa huoltajat saapuvat föönaaman ja harjaamaan kaverin lettiä kuntoon.

Pitkä, hyvin tehty ja hauska mainos, noita on ilo katsella.
 

Wolves

Jäsen
Hieman ennen Lauttasaaren siltaa, Kaapelitehtaan kohdalla oli seinässä iso Suomen Myyntitoimiston (tjsp) mainos, joka meni näin:

Suomen paras myynninvalmentaja (Ei, et sinä Jari). Tule meille töihin.

Pisti hörähtämään, täpötäydessä bussissa, matkalla töhin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Maikkarin mobiilipalveluja mainostava pätkä, jossa äijät seuraa urheilutuloksia kännykästä ja eräs niistä alkaa karjumaan: Kaks-nolla. Ja kohta perään kolme-nolla. Toinen äijä huutaa, että ei ole! Ja toinen rääkyy että onhan!
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Atrian mainos, jossa kiukkuiset "perhejuhlan viettäjät" suunnittelevat yleisönosastokirjettä, on mainio.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Phol kirjoitti:
Canal+:n sm-liiga -mainokset sytyttävät. "Hyvä Jere!", "No moro Nikke!"
Kyllä! Etenkin tuo "Moro Nikke!" on loistava.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
costi kirjoitti:
Kyllä! Etenkin tuo "Moro Nikke!" on loistava.
Parhaana kuitenkin "kulmavääntö" ikkunan takana.

"Kauhea kulmavääntö meneillään, siellähän annetaan poikittaisella jo melkein!"
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
costi kirjoitti:
Kyllä! Etenkin tuo "Moro Nikke!" on loistava.

Itsekin repesin ja putosin tälle eilen nähtyäni pätkän ensimmäistä kertaa.

Kuten muutkin ovat jo todenneet, Canal + mainokset ovat kaikki melko hyviä. Kauhea kulmavääntö Blues-Jokerit talon ikkunaa vasten, Tapparan (?) marssi olohuoneeseen ja isän kommentti "...ja olkaa hyvä, voitte aloittaa" sekä Bäckström kylvyssä "Moro Nikke!"-mainoksessa. Keep up the good job.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mainos ei sinänsä ole mitenkään hauska, mutta Eurosportin katkoilla usein esiintyessään saa silti aikaan pienen huvituksen.

Nimittäin Philipsin mainos, jossa mainostetaan tuotetta Philips Panorama Open MRI Scanner, eli kutakuinkin tällaista jokakodin tykötarpeisiin lukeutuvaa laitetta.

Jos olisin mainosten uhri, ostaisin Eurogoalsin mainoskatkojen inspiroimana Continental-renkaat, Gainomax recovery-lisäravinnetta sekä luonnollisesti sairauksien varalta Philips Panorama Open MRI Scannerin. Varmaan todella halpakin...

No joo, eiköhän sen idea ole mainostaa Philipsin imagoa yleisesti, mutta silti.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
VR:n kivimiehet

Ko. heputhan alkavat elää enemmän ja enemmän. Edellisessä mainoksessahan heidän jatkostaan kun tiedusteltiin, niin kertoivat poikabändiä suunnittelevansa. Ja kyllähän se poikabändi hymyn saa huulille, varsinkin koreografiallaan. Ja tuo lopun niittyliitely, uskomattoman hauskaa katsottavaa.
 

scholl

Jäsen
Txjokeri kirjoitti:
Ko. heputhan alkavat elää enemmän ja enemmän. Edellisessä mainoksessahan heidän jatkostaan kun tiedusteltiin, niin kertoivat poikabändiä suunnittelevansa. Ja kyllähän se poikabändi hymyn saa huulille, varsinkin koreografiallaan. Ja tuo lopun niittyliitely, uskomattoman hauskaa katsottavaa.

Totta. Se mainos tulee nyt ja on aika jees.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuolla Ärsyttävimmät mainokset -ketjussa on kovin moitittu Sotkan mainoksia, usein kyllä ihan aiheestakin, mutta nyt tuohon on mahdollisesti tulossa muutos. Äsken nimittäin osui silmiini mainos, jonka sanoma oli hyvinkin yksinkertainen.

Sinisellä taustalla oli vain teksti:
"Sotkan pojat lähtivät."
Seuraavassa kuvassa teksti:
"Kiitos pojat!"
Loppukuvaan Sotkan logo ja miesäänen sanomana:
"Näin hyvin palvelee vain Sotka."

Onko tuo sitten tulkittava niin, että tulevaisuudessa ei enää ikinä tarvitse kärsiä kyseisten jannujen taidepläjäyksistä, toivottavasti.

Hauskaksi tuon mainoksen tekee sen mainio itseironinen sävy.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
DNA nettikauppa

fuusiokommuunin hyminä DNAn tarjousten puitteissa saa kyllä aina alaleuan
putoamaan lattiaan naurunpuuskan ajaksi, näppiksen sijainti siinä alla kuitenkin
fyysisesti estää tämän
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Claudius kirjoitti:
Tuolla Ärsyttävimmät mainokset -ketjussa on kovin moitittu Sotkan mainoksia, usein kyllä ihan aiheestakin, mutta nyt tuohon on mahdollisesti tulossa muutos. Äsken nimittäin osui silmiini mainos, jonka sanoma oli hyvinkin yksinkertainen.

Sinisellä taustalla oli vain teksti:
"Sotkan pojat lähtivät."
Seuraavassa kuvassa teksti:
"Kiitos pojat!"
Loppukuvaan Sotkan logo ja miesäänen sanomana:
"Näin hyvin palvelee vain Sotka."

Onko tuo sitten tulkittava niin, että tulevaisuudessa ei enää ikinä tarvitse kärsiä kyseisten jannujen taidepläjäyksistä, toivottavasti.

Hauskaksi tuon mainoksen tekee sen mainio itseironinen sävy.


Juu, Hesarissa oli että luovuttavat mainostenteon ammattilaisille. Joku voisi sanoa että oli jo aikakin. Jännityksellä saa odottaa mitä tuleman pitää.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Claudius kirjoitti:
Onko tuo sitten tulkittava niin, että tulevaisuudessa ei enää ikinä tarvitse kärsiä kyseisten jannujen taidepläjäyksistä, toivottavasti.
Näin on, Sotkan herrat ovat oikein mainostoimistoa pyytäneet apuun. Haluavat eron "halvasta" imagostaan. Sen verran voisin vielä todeta että tämä "isää" esittävä henkilöhän on Sotkan markkinointipäällikkö.

Hitto, pitää harkita Sotkan poistamista boikottilistalta.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pleksi(t) kirjoitti:
Juu, Hesarissa oli että luovuttavat mainostenteon ammattilaisille. Joku voisi sanoa että oli jo aikakin. Jännityksellä saa odottaa mitä tuleman pitää.

Pitkäänhän tuota kaksikkoa saikin mainostauoilla "ihailla". No aikaansa kutakin ja tuskin Sotka onnistuu mainoksissaan ainakaan huonompaan suuntaan menemään. Vaikkakin edelleen olen sitä mieltä, että se Brasilia-henkinen mainos oli hauska...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Nikke kirjoitti:
Näin on, Sotkan herrat ovat oikein mainostoimistoa pyytäneet apuun. Haluavat eron "halvasta" imagostaan. Sen verran voisin vielä todeta että tämä "isää" esittävä henkilöhän on Sotkan markkinointipäällikkö.

Hitto, pitää harkita Sotkan poistamista boikottilistalta.

Eipäs, kun mainosten pojan isä on Sotkan markkinointipäällikkö.

Sotka tekee kyllä nyt pahan virheen. Saadaan entistä enemmän taustaan sekoittuvia mainoksia. Tähän asti Sotka on tehnyt todella kovaa jälkeä. Hesarin mukaan Sotkan mainosten huomioarvo on 90%, kun kilpailijoilla on 60%. Nyt päästetään irti PHS, ja veikkaan, että kohta kukaan ei muista mikä oli Sotka ja mikä... no, ei ne Jyskinkään mainokset kovin sliipattuja ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös