Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Minä muistelisin,että Loppi lähti aika lailla alkukaudesta.No joka tapauksessa divarijoukkueen runkomiehestä Saipan nelosketjuun.
Minua ei huoleta pätkääkään.Hyviä miehiä on jo nyt kokoonpanossa ja liigalainat ovat aina painaneet täysillä.
Ei seuran resursseilla voi oikein muuten toimia,jos divaritasolla pelata halutaan.
Hyviä miehiä toki on, tai ainakin monta potentiaalista kaveria. Tuo potentiaali pitäisi vain jotenkin kaivaa esiin.
Fredrik Vara kehittyi viime kaudella paljon, nyt olisi muidenkin noustava yksi porras ylöspäin. Mikäli näin ei tapahdu, on suoran säilymisenkin kanssa tiukkaa.
Hyökkäyspään menetykset ovat jo nyt olleet sellaisia, ettei muualle lähteneitä pelimiehiä pystytä korvaamaan (olen toki mielelläni väärässä). Ja jos stuntteja ei löydy, vähentynee tehtyjen maalien määrä. Pakiston pitäisi siis olla tiiviimpi kuin männä kaudella.
Liigalainoista osa on ollut hyviä, osa ei. Viime kaudella etenkin Jermu Porthen ja Mikko Laine jättivät lyhyillä visiiteillään itsestään melko valjun kuvan.
Näitä lainapelaajia tullaan ensi kaudellakin tarvitsemaan, sitä en kiistä. Toivoisin vain, että he viihtyisivät Järvenpäässä pitempiä pätkiä kerrallaan, mieluiten tietysti koko kauden, mikä taitaa kuitenkin olla toiveajattelua.