Viestin lähetti Everton
Kyllä mulle Hana olisi kelvannut KooKooseenkin. Mutta ilmeisesti kyseessä on pelaajan oma valinta ja toisaalta Ilkka Heikkisen lainan myötä akuuttia tarvettakaan ei ollut.
Mutta siis: uskoisin, että Hana vahvistaisi mitä tahansa Mestis-puolustusta. Ei Haukoiltakaan nyt liikaa lähes 150 liigamatsin pakkeja kokoonpanosta ole löytynyt...
Minusta kaikki uudet miehet täytti paikkansa hyvin Hanassa on jämäkkyyttä ja rauhallisuutta, eikä sitä ruveta siirtelemään. Ei muuta, kuin Hanaa vaan, jos joku alkaa tulla liika liki, Virkki oli pirteä, ja Heinonen varsin varma ja näyttävä. Harmillista, mutta ymmärrettävää, että Valkama joutu pihalle oman loistopelin jälkeen.
Yleisöäki mukavasti ja näillä suorituksilla ja paikallislehtien osallistumisella tulee varmasti lisää väkeä, vielä kun sais sen TosiFani joukon taas ääneen, niin rahvaski uskaltais älämölöidä. Junnut kyllä osotti orastavaa yritystä, Tsemppiä.
Jäähallille: pukuhuoneisiin menosta: Istuttakaa kaiteeseen vaikkapa joku 2*4:nen lankku jolla saadaan n. 20 cm lisää etäisyyttä, ettei junnut ylety ronkkimaan pelaajien silmille. On aivan kohtuutonta, että kundien pitää pelin jälkeen vain istua omalla paikallaan ja taputtaa "sivistyneesti", nykyisessä tilanteessa puututaan Junnujen perusoikeuksiin! Ottakaa huomioon, että koppiin on menossa näiden tulevien liiga, ym tähtien suuret idolit. Turha kiristää järkkärien ja yleisön välejä, kun asia on korjattavissa pienellä työllä.
Pelaajille: Ymmärrän hyvin, että ärsyttää, jos kädet ulottuu naamalle ja se on korjattava, mutta muuten kuuluu asiaan, että junnut huutelee ja kerjää mailoja, olette itsekki tehny sitä aikanaan ja muistellessanne selviää, miten tärkeää se on, heitätte vielä muutaman herjan pelin päätyttyä ja kakkuna päälle joskus yx maila, niin yhteistyö on täydellistä.
Hyvä alku Tsemppiä
PS. Kun joskus aiemmin puutuin näihin asioihin, joku arveli mun tölväisevän seuran johtoa, jos sellainen vaikutelma tuli, kyseessä on mun tietämättömyys ja huono ilmasutaito, tarkoitus ei ollut. Toisaalta organisaatiosta ei ole muuta tietoa, kuin se vähä, mitä ohjelmalehtisestä näkyy. Haukkojen sivut ei laajaa lisävaloa anna.