Mr. Walker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomi
Olen kyllä vilpittömän onnellinen ketjun avaajan puolesta, siis ihan oikeasti. Hänen elämässään täytyy asioiden olla todella loistavalla mallilla, kun ehtii näinkin harmittomia ja jonninjoutavia asioita tarkastelemaan sekä raportoimaan.
Vilpitön kiitos ja jaksamisia!
Olen yllättynyt, että tämä ketju lähti elämään näinkin vivahteikasta elämää. Kanssani samanmielisiäkin on löytynyt jonkin verran.
Sitten on löytynyt myös täysin päinvastaisen mielipiteen omaavia henkilöitä. Olen siitä jopa hieman yllättynyt. Etenkin heidän ehdottomuudestaan ja siitä kuinka voimakkaasti he puolustavat oikeuttaan pitää hattu päässä kansallislaulun aikaan jos niin haluavat.
Tuntuu kuin olisin joidenkin mielestänyt lähtenyt tällä ketjulla loukkaamaan ihmisoikeuksia. Joillekin se lippalakki on tosiaan tainnut kasvaa siihen päähän kiinni.
Mutta se on hyvä, että on keskustelua ja mielipiteitä. Tämä ketju olisi hyvin voinut olla tuolla normaalikeskustelujen puolellakin jos olisin arvannut tämän moninaisen palautteen. Mutta katsotaan kuinka tuo raportointi lähtee pyörimään. Minä ainakin pistän viimeistään huomenna raporttia jos eivät muut ehdi ensin.
Vettä kiukaalle!
Viimeksi muokattu: