Hattrick

  • 1 252 614
  • 10 187

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Re: Hattrick suomeksi!

Viestin lähetti Akseli
No niin, nyt se on suomeksi.
Eli kaikki kaivamaan kavereita jotka eivät koskaan tulleet mukaan englanninkieliseen peliin.
Puhelu menossa sinne suuntaan ;)

Pieni ongelma, kaverini on rekisteröitynyt parikin kertaa, ja sen joukkuekin on ilmestynyt peliin, mutta ei ole koskaan saanut salasanoja...Pitänee pistää Heiskalle mailia...
 

Nuija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitapaidat
Loistavaa ajanvietettä kesäksikin

No niiin kaikki innolla kokeilemaan suomenkielellä pelattavaa loistavaa managerointi ohjelmaa.
 

Akseli

Jäsen
mainostavat tuolla HT:ssa keskustelusivustoa.
www.soccer-forum.com

Monen eri maan sarjat on mukana (ei Suomea tietenkään), mutta viimeisenä on Hattrick. Kävin kirjautumassa ja sain ensimmäisen ulkomaankielisen viestin. Hattrickosastossa on myös eri kieliä + ns. muut kielet osasto. Koska suomenkieltä ei tuolta muuten löydy niin on varmaankin tarpeellista vallata tuo muut kielet osasto. ;)


Nyt onkin sitten jo Suomen sarjat mukana. Samaten suomenkielinen hattrick-keskustelualue
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Re: Eniten jatkoaikalaisia samassa lohkossa...?

Viestin lähetti Miklu the Hurricane
Satuin selaamaan tämän viestiketjun vähän vanhempia postauksia. Yllättävän tuttuja joukkueennimiä alkoi vastaan tulemaan :)
Näyttää siltä, että tulevassa IV.58:ssa pelaa kolme tämän viestiketjun kautta Hattrickin pelaamisen aloittanutta joukkuetta eli Ylistön Yrjöt (Miklu the Hurricane), Puksun Pesä-Veikot (Luca) ja Etu-Töölön Kanuuna (mirasane). Tämä lienee jonkin sortin ennätys vai pistääkö joku lohko vielä paremmaksi...?
Tiukkaa vääntöä siis tiedossa ensi kaudella.

Ikävä kyllä näytän näiden kolmen jatkoaika-joukkueen väännöissä jääneeni sille huonoimmalle sijalle. Takana on 7 ottelua ja niissä olen saanut vain 9 pistettä. Erityisesti harmittaa niukka 3-4-tappio Ylistön Yrjöille. Yrjöt on kuitenkin niin kova joukkue, etten ollut varma, saako joukkueeni edes maaleja tehtyä.

Yhtä iso yllätys oli edellisen kierroksen 3-0 voittoni Puksun Pesä-Veikoista. Ottelu oli minulle match of the season ja voiton ansiosta suoran putoamisen viiva jäi ratkaisevasti taakse. Jos loppukausi menee nappiin, olisi karsijan paikkakin mahdollista välttää. Ikävä kyllä seuraavat kolme peliä ovat kaikki minua korkeammalle sijoittuneita joukkueita vastaan, joten aikamoisia ylisuorituksia vaaditaan, jos haluamme saada pisteitä niistä peleistä poimittua.

Seuraavasta pelistä tullee ainakin vaikea, koska match of the seasonin jälkeen joukkueen fiilis on varmasti vähän hukassa.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viikonloppuna on harjoittelu tuottanut pikkuhiljaa tulosta: treenaamani 19v pelaajan scoring nousi passablesta solidiin. Treenauksen päätavoite on täyttämättä, eli Ano Laiho (solid scorer) nostaisi scoringinsa excellentiin. Tämän jälkeen päätän sitten, jatkanko tuon 19 solid scorerin treenaamista excellentiksi..

2vk päästä on sitten The Koitos.

On muuten kohtalaisen paljon lisää porukkaa tullut suomen kielen tulon jälkeen..Hyvä niin!
 
Suosikkijoukkue
JYP
IV.58 alkaa selkenemään pikku hiljaa. Lauantaina ei ollut mitään mahdollisuuksia sarjan kärkijoukkuetta FC Antisankarikoiria vastaan, mutta silti Ylistön Yrjöjen toinen paikka säilyi liigassa. Tappio kuitenkin merkitsi sitä, että loppukaudesta taistellaan enää toisesta sijasta FC Tuulipukua vastaan. Tulevana lauantaina on toinen matsi Koiria vastaan ja pahasti näyttää siltä, että kolmas sija kutsuu. Sarjassa säilyminen näyttäisi tällä hetkellä kohtalaisen varmalta, mutta kyllä Pesä-Veikot ja Kanuuna vielä kunnon vastuksen lopuissa matseissa vielä antavat.
 

Akseli

Jäsen
V.59 divarissa FC Tamminiittu joutui huomaamaan jo kolmen tappion tulleen. Nyttemmin on huomattu näiden kolmen joukkueen pyörittävän koko sarjaa. Joten pari yllätystappiota ja muutama ristiinpeluu niin toivo alkaa elää. Edellyttää tietysti loppukauden ajan täydellistä peliä omalta joukkueelta.
Silläkin pääsisi sitten vain karsimaan, eikä se taida olla ihan helpoin savotta sekään...

Joukkueeseen on hankittu uutta materiaalia ahkerasti ja tarkoitus on maalintekoa kehittää pojilla. Nuoret pojat on kovassa koulussa ja tarkoitus on tehdä lupaavia nuoria hyökkääjiä. Saa nähdä.
 

Seti10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Kielivalinta

Nyt kun Suomen kieli on tullut jäädäkseen, niin kummalla pelaatte?

Itse olen jämähtänyt englantiin, mutta aika toimivalta toi Suomikin tuntuu.
 

Akseli

Jäsen
Vitosdivarin kaverille suomen kieli käy oikein hyvin. Parhaat pelaaja on kuitenkin vain kelvollisia, hyviä tai enintään erinomaisia. välttävää huonompi on kuitenkin jo tosi huono, joten tämähän on ihan helppoa.

Eli olen oppinut käyttämään jo suomea. Kiitos LA-firelle kovin paljon isosta duunista.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kielivalinta

Viestin lähetti Seti10
Nyt kun Suomen kieli on tullut jäädäkseen, niin kummalla pelaatte?

Itse olen jämähtänyt englantiin, mutta aika toimivalta toi Suomikin tuntuu.

Käytän vähän molempia. Pääsääntöisesti olen kyllä yrittänyt käyttää suomea, mutta pelaajakaupoille lähdettäessä tuntuu englanti vielä turvallisemmalta kieleltä arvioida mahdollisia hankintoja.

Käännös on joka tapauksessa erittäin hyvä, mistä kiitos asianmukaisille tahoille.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Re: Re: Kielivalinta

Viestin lähetti Snakster
Käytän vähän molempia. Pääsääntöisesti olen kyllä yrittänyt käyttää suomea, mutta pelaajakaupoille lähdettäessä tuntuu englanti vielä turvallisemmalta kieleltä arvioida mahdollisia hankintoja.
Samalla tavalla minäkin, välillä suomeksi, välillä englanniksi. Kai minä joskus siihen suomeen siirryn kokonaan.

Nyt on mulla muuten myynnissä excellent scoreri :) Laitan tänne sit joskus sen myynti-ilmoituksen.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Nostin keeper-junnun tänään skillit:
Stamina: poor
Goaltending: wretched
Playmaking: disastrous
Passing: disastrous
Winger: wretched
Defending: disastrous
Scoring: disastrous
Set Pieces: wretched..

..ja hän on 22 vuotias..

..saanko fanfaareja?

..ja nimi on..

Arse Lehtinen!!!!

Siinä on nimi taitoja myöten.
 

Akseli

Jäsen
Pelaajia kaupan

FC Tamminiittu alkaa uudistamaan joukkuettaan.
Eli pelaajia on nippu myynnissä.
Mm. Viime kauden maalipörssin voittaja Ahti Böckerman (hyvä maalinteko ja syöttäminen + pari välttävää taitoa)
Maalivahti Atte Huttu joka on kelvollinen (passable)
Sitten laitettiin kierrätykseen muutama muu kaveri joille ei ensi kauden joukkueessa ole tilaa.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Tärkein voitto

Itsellenihän tuli juuri eilen ht-urani tärkein voitto, panoksena oli nousu nelosdivariin. Voiton ansiosta nousin pisteellä ohi kärkijoukkueen. Ja, kun molemmat joukkueet voittavat lähes varmasti jäljellä olevat matsit, todennäköisesti voitan lohkoni tuolla pisteen erolla.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Eilinen tappio varmisti sen, että ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä nelosdivariin. Tuli 2-3(0-3) tappio. Arvot olivat yllättävän hyviä (keskikenttä weak, puolustus solid solid solid, hyökkäys passable passable inadequate) jos katsoo että pelasin PICin. Tähtiäkin tuli mukavasti, 24.5*.

Äsken tuli myös ostettua uusi laituri, joka toivottavasti nostaa keskikentän sinne inadequateen.
 

jukkaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kenttäpelaajia kaupan Keeper listalla

Kiukaan pallo kaupittelee kenttäpelaajia maalivahtilistalla ilman pohjahintaa. Halvalla menee!
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Solid playmaker / Hyvä pelinrakentaja kaupan

Mohd Ramzi bin Ahmad (6239199)
19 years, solid form

A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: weak

Kyseinen pelimies on treenannut edellisen tasonnousun jälkeen pelinrakentamista viisi viikkoa, joten nousu erinomaiseen ei ole kovin kaukana.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Re: Solid playmaker / Hyvä pelinrakentaja kaupan

Viestin lähetti luistimet
Mohd Ramzi bin Ahmad (6239199)
19 years, solid form

saitko muuten myytyä tota? paljolla lähti?

ite oon täl hetkel 2. viimeinen suoraan nousijoista, ja viimeinen matsi pitäs olla aika helppo. Eli suoraan nousu on lähes varma.

tuli vedettyä ensimmäistä kertaa matsin jonkun osa-alueen arvoksi outstandingia parempi kun jompi kumpi laitapuolustus oli brilliant.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Ylistön Yrjöillä on vielä viimeisessä pelissä panoksena IV.58:n toinen sija ottelussa Puksun Pesä-Veikkoja vastaan. Tällä hetkellä toinen sija on hallussa pisteen erolla seuraavaan, mutta tiukat viimeisen kierroksen saattaavat vielä kääntää tilanteen.
Ensimmäiseen kauteen nelosessa täytyy olla tyytyväinen, sillä tavoitteet ylitettiin reilusti. Kauden missään vaiheessa ei ollut putoamisvaaraa ja Jatkoajan joukkueitten keskinäisessä mittelössä tuli kärkisija, kun Pesä-Veikot ja Etu-Töölön Kanuuna taistelevat 4. ja 5. sijoista.
Näyttää kuitenkin siltä, että ensi kaudeksi nelosen taso vain nousee. Pitää olla tyytyväinen, jos ensi kaudella pystytään sijoitusta vielä parantamaan. Vitosesta nousee 2-4 kovaa uuttaa joukketta huonoimpien tilalle. Onneksi sarjan ylivoimainen voittaja FC Antisankarikoirat pääsee suoraan nousemaan kolmoseen niin saadaan ensi kaudeksi hieman inhimillisempää vastusta.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Muisa nyt Miklu kuitenkin että sieltä kolosesta saattaa tulla vielä aika kova joukkue ;) Noista vitosesta nousijoista - sulla voi käydä tuuri sillä joistakin lohkoista nousee joukkueita jotka tavoittelee suoraa nousua koloseen mutta on myös lohkoja joista nousee ihan naurettavan tasoisia jengejä. Eli sulla on jännittämistä ennen uusien joukkueiden paljastumistaa :)

Mulla on täysin merkityksetön ottelu tulossa. Tai no, tappiolla tipun kolmanneksi, mutta kun vastassa on sellainen paskatiimi joka kaatuu myös kakkosjoukkueellani... Aion pelata MOTSin, ja ensimmäista kertaa kokeilen 3-4-3 taktiikkaa ykkösjoukkueella. Ostin tänään 3* Wing Backin, jonka odotan vahvistamaan puolusutusta reilusti.

Ensi kaudella sitten pyritään nousemaan neloseen, sellaisessa kunnossa joukkue on että sielläkin voin ihan huoletta odottaa pärjääväni edes jotenkin.
 

Akseli

Jäsen
Suomeen tulee nyt sitten kutosdivari. Yli 8000 uutta joukkuetta takaa varmasti tilaa pitkäksi aikaa halukkaille.
Nyt loputkin jatkoaikalaiset mukaan!
 

Akseli

Jäsen
Miltä kausi sinun kohdaltasi näyttää?

Joukkueeni FC Tamminiittu aloitti kauden väkevästi, mutta on nyt vaipumassa valtavaan syysmasennukseen. Vahinko, ettei siihen olisi oikein varaa. Nousu neloseen on ollut koko kauden tavoitteena, mutta nyt alkaa viimeisten kierrosten häämöttäessä näyttää siltä, että homma ei oikein toimi. Formit ovat alhaalla samaten kuin joukkuehenki. Pahasti olen peliin kuitenkin nalkissa.
 

Pioneer

Jäsen
Oma jengini, Fury of 53, aloitti kauden tuttuun tapaan takellellen häviöllä lohkon toiseksi parasta joukkuetta vastaan vieraissa. Siitä eteenpäin tahti normalisoitui ja saldo on pysynyt hyvin voittoväritteisenä. Viime kierroksella tuo toiseksi paras joukkue koki yllätystappion ja pääsin tasapisteiseen sen kanssa. Jäljellä on vielä keskinäinen ottelu meikäläisen stadionilla, joten siinä matsissa todennäköisesti ratkeaa V.93 -divisioonan karsija neloseen. Joukkueeni on kyllä täysin salonkikelpoinen neloseenkin, joten nousua havitellaan kovasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös