Hattrick

  • 1 251 918
  • 10 186

Akseli

Jäsen
cup

FC Tamminiittu otti historiansa ensimmäisen cupvoiton sarjaporrasta ylempänä pelaavasta Kei-Miehistä. Ottelun jälkeen riemuittiin tovi, jonka jälkeen arvonnassa napsahti sitten vastustajaksi ylemmän sarjaportaan kovimpia nimiä. Perhana, pientä tuuria olisi voinut odottaa tähän.
Vastustajalla on neljän tähden miehiä, joista oma joukkueeni vasta haaveilee, joten taitaa Nahkakuulacup kutsua ensi keskiviikon jälkeen... No, taistellaan nyt ensin...
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Ehdin jo irkissä vuodattaa pahimmat vitutukset. Vastustajana oli siis hiukan parempi joukkue nelosesta. Ensimmäisen pouliajan jälkeen tilanne oli 1-1, hallitsin 63% matsia, eli hallussa oli. Tonen puoliaika alkoi aika köyhästi, ilman tapahtumia. Meinin päätteen ääreltä muutamaksi minuutiksi pois. Tullessani takaisin, taululla olivat komeat 1-4 -lukemat. Vastustala teki kolme maalia kolmessa minuutissa.

Joukkue sai historiansa ensimmäisen weak midfieldin, joten myöskin edistystä tässä matsissa oli. Jos vielä otetaan huomioon, että arvokkain keskikenttäpeluri oli loukkaantuneena ja sen tilalla pelannut sai vain yhden tähden, voidaan olla luottavaisia jatkon suhteen. Prkl kun tuo Cup-tappio ketuttaa..:(
 

Seti10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
U-20 joukkueen vaalit

Muistakaa käydä äänestämässä vaaleissa!!!

Maanantai aamuna loppuu äänestys ja uusi valmentaja astuu u-20 joukkueen peräsimeen...

Mod-Seti ottaa mielellään vastaan jatkoajan ketjun ääniä...
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Omalta osaltani cup on mennyt helppojen pelien merkeissä eteenpäin. Nyt oli vuorossa vastustaja samalta sarjatasolta (V-divari), mutta tasoltaan selvästi heikompi. Tästä kertoo sekä lopputulos, että pallonhallintaprosentit. Ekalla puoliajalla prosentti 85% ja tokalla 91% ja lopputulos siis 5-0. Toivottavasti seuraava kierros tarjoaa hieman jo haasteita ;).
 
Viimeksi muokattu:

Bandana

Jäsen
Mulla oli 2.kierroksella vastassa IV-sarjan joukkue, ja se joukkue oli noin 1 tähti per pelaaja ollut mun joukkuetta parempi edellisissä otteluissa. Eli selvänä altavastaajana lähdin otteluun.

Ottelu meni kuitenkin erittäin hyvin aina 82.minuutille asti. Johdin 81 minuutin kohdalla 3-1 ja lähdin käymään ulkona. Kun tulin takaisin, niin edessä olivat uskomattomat loppulukemat: 3-4 vastustajalle. 82.minuutilla he kavensivat 3-2:een, 84.minuutilla mun paras pelaaja, keskikentän playmaker loukkaantui. 87.minuutilla mun toiseksi paras pelaaja, huippulaitapakki loukkaantui. 89.minuutilla vastustaja tasoitti 3-3:een, ja 91.minuutilla he tekivät jatkoaikamaalin. Aika karmea loppu.
Vituttaa...
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Itsellänikin alko cupmatsit aika hyvin, ekalla kierroksella tuli tiukka 1-2 vierasvoitto ennakkoon heikommasta vastuksesta. toisella kierroksella oli jo nelosdivaritiimiä vastaan, ja ennakkoon kovempaa. no laitoin motsia kehiin, ja tiukkaakin tiukempi 2-1 kotivoitto jatkoajalla. ja huom. keskikenttä oli itellä passable. varmaan aika kova vitosdivaritiimille. onko kukaan muu saanu vitosdivarissa ollessaan vastaavaa? :)
Nyt sitte kolmannella kierroksella tuli joku kakosdivarilainen vastaan. eli ei ole mitään mahdollisuuksia. PICciä kehiin vaan ja nuorille pelaajille cup-kokemusta :)

itellä on kyllä tällä hetkellä aika kova tiimi vitosdivariin. mutta niin on eräällä toisellakin samassa lohkossa olevalla. muut joukkueet on selvästi meitä heikompia. mutta sehän tässä vaan, kun vain toinen voi nousta. pittää koittaa vääntää picciä heikompia joukkueita vastaa ja sitte motsia tätä tiimiä vastaan.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti emest
ja huom. keskikenttä oli itellä passable. varmaan aika kova vitosdivaritiimille. onko kukaan muu saanu vitosdivarissa ollessaan vastaavaa? :)
Oho...Inadequatea olen nähnyt muutaman kerran, mutta passable..Omalta kohdaltani on tavoitteena saada tällä kaudella puristettua se inadequate midfield, silloin menee hyvin. Sinä pärjäät passable midfieldilla hyvin nelosdivarissakin.

Sanos vielä joukkueen nimen ni voisi käyä kurkkimassa ;)
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Viestin lähetti Satellite
Oho...Inadequatea olen nähnyt muutaman kerran, mutta passable..Omalta kohdaltani on tavoitteena saada tällä kaudella puristettua se inadequate midfield, silloin menee hyvin. Sinä pärjäät passable midfieldilla hyvin nelosdivarissakin.

Sanos vielä joukkueen nimen ni voisi käyä kurkkimassa ;)

Nojoo, pelasin kuitenki motsia. Joukkueen nimi on torivuoren pullistus. ilmoittauduin tuossa toisessa ketjussa tuohon nahkakuulacupiin, jos vielä mahtuu. Kyllähän mulla ihan kohtuullinen tiimi on, mutta harmi vaan, kun nousukaan ei ole varma edes tällä kaudella, kun samassa lohkossa on toinenki kova tiimi. Molemmat joukkueet voittaa 99% muut ottelut, mutta sitte toisia vastaan tulee tiukkaa.
Mun mielestä toi systeemi, jossa vain yks joukkue voi nousta kusee, ainakin tässä nelos ja vitosdivarin välillä. Kun vitosdivarissakin tuntuu olevan n+1 parempaa tiimiä kun nelosdivarissa.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti emest

Mun mielestä toi systeemi, jossa vain yks joukkue voi nousta kusee, ainakin tässä nelos ja vitosdivarin välillä. Kun vitosdivarissakin tuntuu olevan n+1 parempaa tiimiä kun nelosdivarissa.
Juuri näin. Vitosessa on joissakin lohkoissa jopa 3-4 hyvää tiimiä, jotka pärjäisivät nelosessa. MUtta tämä on todennäköisesti liian suuri muutos, jotta se olisi toteutettavissa. Hattrick on kuitenkin valtavan suosittu ja sarjojen määrä on valtava. Harmi.
 

Afan

Jäsen
Vitosdivarissa on lohkoja neljä kertaa enemmän kuin tasoa ylempänä nelosessa. Jo nykyisellään jokaisesta nelosdivarin lohkosta puolet eli neljä joukkuetta joko putoaa (kaksi viimeistä) tai joutuu karsimaan putoamisesta (viides ja kuudes). Ei olisi mitään järkeä kasvattaa vitosesta nousijoiden määrää, sillä silloin nelosesta putoaisivat "kaikki".
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
bugi

juu löysin näköjään bugin tosta hattrickistä.

Kun yrittää ostaa pelaajaa jonka arvo on 0k, ja alkuhinta 20k, niin ei voi tarjoo ollenkaan, valittaa tämmöstä: You cannot bid more than 100x the market value.

oon hankkimas tota joukkueenjohtajaksi, solid johtajuus, ja popular guy.
 

Seti10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Re: bugi

Viestin lähetti emest
juu löysin näköjään bugin tosta hattrickistä.

Kun yrittää ostaa pelaajaa jonka arvo on 0k, ja alkuhinta 20k, niin ei voi tarjoo ollenkaan, valittaa tämmöstä: You cannot bid more than 100x the market value.

oon hankkimas tota joukkueenjohtajaksi, solid johtajuus, ja popular guy.

Jos havaitsee bugeja, niin ei muutakuin email johan@extralives.nu tai kelle muulle ht-henkilölle (ei siis mod tai gm vaan ht) - osoitteet löytyy henkilöstöluetteloista.

Siellä ne korjaa. Toi on ihan "tietoinen" juttu toi 100xvalue. Sillä rajoitetaan hintasotaa ja toisaalta ylemmääräisen huijauksen mahdollisuutta. Se oli ennen 20xvalue, mutta silloin tuli muutaman kerran nuorilla lahjakkuuksilla "raja" vastaan eli ei voinut tarjota enempää vaikka olisi halunnutkin.

Iloista kevät päivää kaikille ja lätkän mm-kultaa venaillessa...
 

Seti10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Re: bugi

Viestin lähetti emest
juu löysin näköjään bugin tosta hattrickistä.

Kun yrittää ostaa pelaajaa jonka arvo on 0k, ja alkuhinta 20k, niin ei voi tarjoo ollenkaan, valittaa tämmöstä: You cannot bid more than 100x the market value.

oon hankkimas tota joukkueenjohtajaksi, solid johtajuus, ja popular guy.

Jos havaitsee bugeja, niin ei muutakuin email johan@extralives.nu tai kelle muulle ht-henkilölle (ei siis mod tai gm vaan ht) - osoitteet löytyy henkilöstöluetteloista.

Siellä ne korjaa. Toi on ihan "tietoinen" juttu toi 100xvalue. Sillä rajoitetaan hintasotaa ja toisaalta ylemmääräisen huijauksen mahdollisuutta. Se oli ennen 20xvalue, mutta silloin tuli muutaman kerran nuorilla lahjakkuuksilla "raja" vastaan eli ei voinut tarjota enempää vaikka olisi halunnutkin.

Iloista kevät päivää kaikille ja lätkän mm-kultaa venaillessa...
 

Seti10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Re: bugi

Viestin lähetti emest
juu löysin näköjään bugin tosta hattrickistä.

Kun yrittää ostaa pelaajaa jonka arvo on 0k, ja alkuhinta 20k, niin ei voi tarjoo ollenkaan, valittaa tämmöstä: You cannot bid more than 100x the market value.

oon hankkimas tota joukkueenjohtajaksi, solid johtajuus, ja popular guy.

Jos havaitsee bugeja, niin ei muutakuin email johan@extralives.nu tai kelle muulle ht-henkilölle (ei siis mod tai gm vaan ht) - osoitteet löytyy henkilöstöluetteloista.

Siellä ne korjaa. Toi on ihan "tietoinen" juttu toi 100xvalue. Sillä rajoitetaan hintasotaa ja toisaalta ylemmääräisen huijauksen mahdollisuutta. Se oli ennen 20xvalue, mutta silloin tuli muutaman kerran nuorilla lahjakkuuksilla "raja" vastaan eli ei voinut tarjota enempää vaikka olisi halunnutkin.

Iloista kevät päivää kaikille ja lätkän mm-kultaa venaillessa...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Satellite
Saankos houkutella mirasanen Nahkakuula Cupiin? :) Sinne tarvitaan vielä osallistujia. Vai onko sulla joku toinen turnaus menossa?

Tiistaina se sitten alkaa..Tavoitteita on paljon ja onnistuminen vaatii paljon työtä...

Ai pahus, huomasin tämän viestin vasta nyt....noin kuukauden myöhässä. Cupiin olisin tullut mielelläni mukaan, mutta se, että etenin Suomen cupissa kolmannelle kierrokselle olisi varmaan torpedoinut nahkakuula-suunnitelmat.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti mirasane
Ai pahus, huomasin tämän viestin vasta nyt....noin kuukauden myöhässä. Cupiin olisin tullut mielelläni mukaan, mutta se, että etenin Suomen cupissa kolmannelle kierrokselle olisi varmaan torpedoinut nahkakuula-suunnitelmat.
Kyllähän se olisi onnistunut, emestin joukkue pelasi myös Ht:n cupin kolmannella kierroksella, otteluohjelma suuniteltiin niin että sillä ei ollut nahkiksen matsia silloin.



Hemmetti...en saa millään nyt harkkamatsia. Oisko täällä ketään joka haluaisi mun kaa harkkamatsin? :)

EDIT: siirretään nämä Nahkakuulaa koskevat jutut tonne asianomaiseen ketjuun...
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Sainpas harkkamatsin...Mutta tärkein asia. Eli myyn erästä pelaajaa rahanpuutteen vuoksi. Kyseessä on monipuolinen, hyvin sekä Wing Backiksi, Wingeriksi, tai keskikenttämieheksi sopiva pelaaja.

Aarto Tykkylainen (5927008)
30 years, poor form, healthy

A controversial person who is temperamental and upright.
Has poor experience and weak leadership abilities.

Nationality: Suomi
Assessed value: 110 000 Euro
Wage: 1 670 Euro/week
Owner: FF Dream Team
Warnings: 0


Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: wretched
Winger: passable Defending: passable
Scoring: passable Set Pieces: poor

Career Goals: 3
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0

Hinta 105.000 euroa
 

Akseli

Jäsen
Mitäs luulette, tuplaantuuko Suomen Hattrick-kansa suomenkielen tullessa käyttöön? Olen antanut itseni ymmärtää, että näin on jossain vaiheessa tarkoitus käydä.
Itse tunnen ainakin kolme jo kokeillutta, jotka kokivat pelin kiinnostavaksi mutta enklanninkielen taito ei riittänyt pelin ymmärtämiseen.
Ehkäpä itsellekin moni asia valaistuu oikean suomennoksen saapuessa.
 

Akseli

Jäsen
Hattrick on selällään. On viime päivinä tullut melkein tavaksi.
Samanlainen tuskan hetki tulee Jatkoajan ollessa Out Of Order.
Juuri nyt olisi pitänyt saada ja päästä. hö.
 

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Myydään!

Myydään tarpeettomana hyökkääjä edulliseen hintaan pois ruotsalaisen superjunnun tieltä. Lähtöhinta 20000.

Heikki Siurulainen (5873361)
26 years, passable form, healthy

A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has poor experience and poor leadership abilities.

Nationality: Suomi
Assessed value: 47 000 Euro
Wage: 810 Euro/week
Owner: Kako-86
Warnings: 0


Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: disastrous Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: solid

Career Goals: 16
Career Hattricks: 3
League goals this season: 1
Cup goals this season: 4
 

Akseli

Jäsen
kausi

Kyllä tökkii kausi. Peli meni ihan ok, kunnes...
62% ja 64 % hallintaa (ei mitään valtavaa mutta...)
ja peli päättyy karmeasti 2-3 tappioon.
Ei jotenkin oikein onnistu.
Peeveli, menee ihan kuin Suomella lätkässä, pojat ei osaa voittaa tiukkoja pelejä. Rupusakki lyödään vaikka jämäpelaajilla 6-2, mutta kun ollaan jotenkin tasaisempia niin johan paukkuu...
riivattu!
Viides sija on jotain aivan muuta kuin ajattelin, 6 peliä, 9 pistettä, maalisuhde 16-17, hohhoijaa. Palataan asiaan taas ensi kaudella.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Karmea peli tänään. Ei hemmetti

Elikkä vastassa oli KooKoo, suunilleen samantasoinen joukkue. Molemmat pelasivat motsin, Se oli minua 2p perässä huomattavasti paremmalla maalierolla, sillä 23-3, mulla 13-1. Noh, ottelu lähti ihan mukavasti käyntiin, johdin yhdessä vaiheessa 2-1. Hyvä. Puoliajalla tilanne oli vieläkin siedettävä, kunnes toisella puoliajalla tapahtui: hävisin 6-2.
Tämä rupee jo ärsyttämään, tää on jo aika yleistä, seuraavalla tavalla olen pelannut pelejä: (ekana omat maalit) 1-6 (1-0), 4-3 (3-0), 2-6 (2-1).

Solid-tasoinen hyökkääjä loukkaantui viikoksi, onneksi vain viikoksi
Team Spirit laski satisfied -> irritated ja Confidence strong -> poor.

Tosin hyvääkin tapahtui, ekan kerran joukkueen historiassa inadequate midfield. Mutta se ei lohduta, ei pätkääkään.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Satellite

Tämä rupee jo ärsyttämään, tää on jo aika yleistä, seuraavalla tavalla olen pelannut pelejä: (ekana omat maalit) 1-6 (1-0), 4-3 (3-0), 2-6 (2-1).


Ei muuta kuin staminaa treenaamaan. Mulla ainakin on stamina todella tiukassa tikissä ja yleensä käy niin, että ekalla jaksolla ollaan tasoissa, mutta tokalla meitsi juoksee vääjäämättä karkuun.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Jees, itellä myös 2-0 johto kutistui 2-2 tasapeliksi lohkon kärkikamppailussa. Nyt pitäs voittaa seuraava kärkiottelu, jos haluaa nousta vielä. 2 pisteen ero säilyy. ja kumpikaan tuskin menettää muille joukkueille enää pistettäkään. No jos ei tällä kaudella, ni sitten seuraavalla :)
 

Akseli

Jäsen
Hattrick suomeksi!

No niin, nyt se on suomeksi.
Eli kaikki kaivamaan kavereita jotka eivät koskaan tulleet mukaan englanninkieliseen peliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös