Hattrick

  • 1 252 240
  • 10 187

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Enhän mä sitten sääntöjä kunnolla lukenut... Tää oliki näköjään tarkotettu V-divarin jengeille ja ite pelaan IV-divarissa. Eli FC Floppaajat jää pois Cupista.
 

Pitbat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames
Ei voi mitään. En huomanut sääntöjä eli jään pois koska pelaan kolmosessa. JA cupissa tosin oli tarkoitus peluttaa kakkosmiehistöä.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle ainakin ihan sama, missä sarjassa cupiin osallistuvat joukkueet pelaa. Ompahan vähän enemmän haastetta =) Eikös aloittajien sarjataso voi olla V tai IV? Näin ollen voisi ottaa paremminkin ehdoksi sen, miten kauan HT:tä on tahkonnut. Ehdotus: Cupiin osallistumisen ehdoksi ketjun aloituspäivän jälkeen mukaan tulleet joukkueet...?
 

Afan

Jäsen
Kaikki mukaan vaan, sarjatasosta, pelikokemuksesta tai managerin puolison hiustenväristä riippumatta, sanon minä. Ei kai tämä niin vakavaa ole. Päätösvalta ei tosin kuulu minulle.
 

Akseli

Jäsen
cuppi

Tuossa kyseltiin pelaajaa jatkoaika-alennuksella. Pystyykö hattrickissä tekemään pelaajakauppoja jotenkin muutenkin kuin laittamalla pelaajan transferlistalle? Siellähän on aika vaikea alennuksia annella ja kilpailukin on aikastamoisen kovaa...

pentamo ja konigsblauen aloittavat keskiviikkona tiukan harjoittelun cuppia varten pelaamalla harjoitusottelun, jossa haetaan vähän asetelmia Nahkakuulacuppiin. Tiedossa on ainakin pentamon joukkueessa näyttöjenantotilaisuus, jossa joukkueen ns. rupusakki antaa näyttöjä cuppia varten. Tarkoitus on lähteä cupiin melkein tosissaan kuitenkaan unohtamatta Hattrickin perusajatusta pelaajien kehittymisestä.
 

Seti10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Re: cuppi

Viestin lähetti Akseli
Tuossa kyseltiin pelaajaa jatkoaika-alennuksella. Pystyykö hattrickissä tekemään pelaajakauppoja jotenkin muutenkin kuin laittamalla pelaajan transferlistalle? Siellähän on aika vaikea alennuksia annella ja kilpailukin on aikastamoisen kovaa...

Pelaajakauppoja voi tehdä vain laittamalla pelaajan kaikkien saataville Transfer listoille.

Sen lisäksi on olemassa vaihtoehto ns. vaihtokauppaan. Tämä vaatii aina HT-henkilöstön (GM:t) hyväksynnän ja valvonnan. Tällaisessa tapauksessa kaksi joukkuetta asettavat siirtolistoille kaksi tasavertaista pelaajaa korkeilla hinnoilla. HT-henkilöstö vertaa pelaajat, joukkueet tarjoavat ja siirto tapahtuu normaalisti (mutta korkealla hinnalla -> tällöin kukaan ei tule väliin)

Vaihtokauppa edellyttää siis
- Pelaajien oltava samantasoisia
- Lupa GM:ltä

Huom! Aina joku voi silti "tulla väliin" ja pilata hienon suunnitelman vaihtokaupasta... kyseessä on kuitenkin pohjimmiltaan vain normaali trade.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Kannattaa vielä muistaa, että aina, myydessäsi pelaajan itsellesi jää (vain) 90% myyntisummasta. eli loput menee agenteille yms.
Itse en ainakaan suosittele vaihtokauppoja kenellekään, vaikka en itse ole harrastanutkaan.

ite sain joukkueen n. 3 viikkoa sitten, johdan omaa sarjaa V.94, ja suora nousu on lähellä, pitäs kuitenki kai loput matsit voittaa. yks tappio on takana. harmittaa sinänsä, että tämä tappio oli ensimmäinen matsi omana manageriaikana, johon en ollut valinnut mitään kokoonpanoa, enkä muutenkaan tehnyt mitään.
Pisteitä on saman verran mitä suoraan nousuun tarvii, mutta maaliero vielä liian huono.

ja tosiaan, ne jotka ovat vasta aloittaneet, eivätkä vielä ole tätä lukeneet, niin käykää ihmeessä lukemassa:

http://www.databased.at/hattrick/index.asp
 
Viimeksi muokattu:

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Harmi että pitää laittaa yleiselle myyntilistalle...Noh, kai sitä uusia pelaajia saa muutenkin. Tuo yksi sivu on aika hyvä, siitä opin pari uutta asiaa.

Ei minulle hirveästi ole väliä, minkä tason joukkueita on cupissa, mutta tasoero on korkea. Hävisin tässä lähiaikoina 8-0 erään IV -divarin kärkijoukkueelle.

EDIT: Onko matkakustannukset suurempia jos matkustaa Saksaan harkkamatsiin?
 
Viimeksi muokattu:

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Viestin lähetti Satellite
EDIT: Onko matkakustannukset suurempia jos matkustaa Saksaan harkkamatsiin?

Kaikista ulkomaanpeleistä joutuu maksamaan 6000e lentolipuista. Eli aika kallista puuhaa tuo matkustaminen...
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Avattu on otsikko "Hattrick: Nahkakuula Cup"

Edelleen on paikka avoinna kolmelle halukkaalle V-divari joukkueelle . Jos kiinnostaa niin yksityisviestiä vaan kehiin tai kirjoita tuon uuden otsikon alle.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Alan kyllä kallistua siihen että ei kannata sijoittaa 20000€ siihen youth squadiin, ei ensimmäistäkään käyttökelpoista pelaajaa vaikka on jo tullut pelattua yli 2kk kannattaisko pitää taukoa pelaajan nostamisesta?
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti Damien
Alan kyllä kallistua siihen että ei kannata sijoittaa 20000€ siihen youth squadiin, ei ensimmäistäkään käyttökelpoista pelaajaa vaikka on jo tullut pelattua yli 2kk kannattaisko pitää taukoa pelaajan nostamisesta?

Itse sijoitan tuon 20000 € juniorijoukkueeseen ja nostan joka viikko pelaajan ylös. Muutamia käyttökelpoisia pelaajiakin on jo alkanut tulla. Kyllä sijoittaminen kannattaa.
 

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Pienen alkukangertelun jälkeen kausi on V-divarissa lähtenyt mainiosti käyntiin. 10 ottelua ja kaikista voitto maalisuhteella 47-4. Stadionin laajennus ja valmentajasekoilut veivät pankkitililin niin pahasti miinukselle, että jouduin myymään tähtipelaajia yli puolella miljoonalla ja sain seuran pelastettua konkurssilta. Edelleen kautta jatketaan huonolla valmentajalla, mutta kun rahaa kertyy hieman säästöön niin Kako-86 lähtee siirtomarkkinoille taas mukaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Äh, ei tuollasilla 10 ottelun voittoputkilla kehuskella, jos vastustajina on pelkästään tietokonevastustajia. Taso on aivan erilainen kun vastassa on ihmisvastustajia. Itse olen tosi tyytyväinen 8-1-1 sarjaani, kun olen pystynyt kääntämään monta tiukkaa matsia voitokseni. Suoraan nousuun on vielä pieni mahdollisuus, vaikka karsinta onkin todennäköisempi (niin se sarja pitää kuitenkin ekana voittaa).
Vielä jos Nahkakuula-cupista tulisi menestystä niin olen "High on life". Näyttää vaan pahasti siltä, että vastustaja tulee ykköskentällisellä vastaan ja mahdollisuudet toiselle kierrokselle on aika pienet... ensi kaudella sitten uusiksi.
 

Hayha

Jäsen
Onkohan kellään muulla toi hattrick pimeänä? Mulle tulee vaan Palvelinta ei löydy-ilmoitus. Sain joukkueen pari päivää sitten ja pitäisi varmaan keskiviikon pelille laittaa noita taktiikoita ja kokoonpanoja.

Sain joukkueen, jonka edellinen omistaja ei ilmeisesti tajunnut mitään. Armoton tappioputki eikä joukkue ole tehnyt viiteen peliin edes maalia, omiin parhaimmillaan yhdeksän. Ilmeisesti tuo sarjatilanne ja edellisten pelien tulokset säilyy omistajan vaihduttua mutta kaikki muut sitten vaihtuu ja resetoituu joukkueessa?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Hayha
Onkohan kellään muulla toi hattrick pimeänä? Mulle tulee vaan Palvelinta ei löydy-ilmoitus. Sain joukkueen pari päivää sitten ja pitäisi varmaan keskiviikon pelille laittaa noita taktiikoita ja kokoonpanoja.
Siellä on shutdown. Pitäis aueta yön aikana. Aamulla pääset varmaan jo säätämään jengiäsi vireeseen.
 

Yogi

Jäsen
Viestin lähetti Damien
Alan kyllä kallistua siihen että ei kannata sijoittaa 20000€ siihen youth squadiin, ei ensimmäistäkään käyttökelpoista pelaajaa vaikka on jo tullut pelattua yli 2kk kannattaisko pitää taukoa pelaajan nostamisesta?

Itse ainakin suosittelen kovasti tuota suurinta sijoitusta youth squadiin. Minun junnujoukkueeni on nyt solid-tasolla kahden kauden täyden panostuksen jälkeen ja kohta muutos excellentiin pitäisi olla edessä. Vielä solidinakin suurin osa nostetuista pelaajista saa suoraan potkut. Viime viikolla kyllä sain solid-puolustajan ja ikääkin oli vain 17 vuotta. Tuollaisen pelurin myyntihinta taitaa liikkua siellä 200 000 euron hujakoilla, eli kattaa monen viikon sijoitukset. Rahavaikeuksissa painiskelevien kannattaakin minusta laittaa rohkeasti tuo täysi summa junioreihin ja nostaa maalivahti joka viikko - ne kun tuntuvat olevan hieman parempia arvoiltaan kuin kenttäpelaajat. Jo weak-maalivahdista saattaa hyvinkin saada pelaajamarkkinoilla tuon 20 000 euroa takaisin joukkueen kassaan.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Kaikki jotka haluavan osallistua seuraavaan Nahkakuula Cup:iin, voivat ilmoittaa minulle tai Hamraanille yksityisellä tai tähän ketjuun. Myöhemmin päätetään, miten menetellään muiden kuin V -divisioonan joukkueiden kanssa. Yhtenä vaihtoehtona voisi olla vaikka se, että IV -divarin joukkueille perustetaan oma lohko.
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Itse kannatan tätä IV-divarin joukkueiden cuppia. Eiköhän jatkoajasta niitäkin löydy ihan mukavasti. Tässähän voisi tehdä pienen kartoituksen IV-jengeistä ja sitten päättää mitä asian suhteen tekee. Tätä kautta on jäljellä enää vain 3 kierrosta, niin jäisikö tämä cuppi sitten kuitenkin ensi kauden puolelle? Silloin tämän järjestämiseen olisi ainakin vielä rutkasti aikaa.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen jälleen mukana, nyt pelit loppuivat ekalle kierrokselle, haetaan hyvitystä. Cup IV-divarin joukkueille on ihan hyvä juttu.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti n0lla
Itse kannatan tätä IV-divarin joukkueiden cuppia. Eiköhän jatkoajasta niitäkin löydy ihan mukavasti. Tässähän voisi tehdä pienen kartoituksen IV-jengeistä ja sitten päättää mitä asian suhteen tekee. Tätä kautta on jäljellä enää vain 3 kierrosta, niin jäisikö tämä cuppi sitten kuitenkin ensi kauden puolelle? Silloin tämän järjestämiseen olisi ainakin vielä rutkasti aikaa.

Ei sitä voi jättää ensikaudelle koska sillon jokaisella on alussa oikeita Hattrick Cup pelejä ja niitähän ei tiedä kauan kestävät.
Mutta toisaalta tässä vanhassa cupissa on vielä kolmeksi viikoksi ohjelmaa..

Saakos sillä 2 viikon harjoitustauolla pelattua 2 harjoituspeliä viikossa?
 

Bandana

Jäsen
Viestin lähetti Hamraan

Saakos sillä 2 viikon harjoitustauolla pelattua 2 harjoituspeliä viikossa?

Ei. Harjoitustauolla on normaalisti harjoituspelit keskiviikkona, eli harjoitustauon aikana ehtii pelaamaan kaksi harjoituspeliä.
 

Alien

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Myynnissä

Myynnissä:

Ilmo Pukkila (3726840)
28 years, wretched form, healthy

A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has weak experience and weak leadership abilities.

Nationality: Finland
Assessed value: 41 000 Euro
Wage: 930 Euro/week
Owner: Jengi
Warnings: 0


Stamina: solid Goaltending: wretched
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: weak Defending: disastrous
Scoring: inadequate Set Pieces: weak

Career Goals: 1
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0


Deadline: 2/28/2003 at 07:28
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös