TorstiMonivamma
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Lätkä ST-84
Miten tuon taktiikkataidon saa nousemaan, tuntuu että se on ollut uskomaton-myyttinen jo useamman kauden? Pelaan siis välillä luovalla taktiikalla.
Eri taktiikoiden taktiikkataitoon vaikuttavat eri tekijät. Luovan pelin osalta tärkein on pelaajien syöttötaito. Toisena tekijänä sitten pelaajien kokemus vaikuttaa myös. Arvaamaton erikoisuus auttaa myös, koska kyseiseltä pelaajalta syöttötaito ja kokemus lasketaan tuplana mukaan taktiikkataitoon.Miten tuon taktiikkataidon saa nousemaan, tuntuu että se on ollut uskomaton-myyttinen jo useamman kauden? Pelaan siis välillä luovalla taktiikalla.
Siirtovertailussa ei oteta huomioon erikoistilannetaitoa. Siinä niiden vertailussa olevien pelaajien alla näkyy taidot, joilla kyseinen haku on tehty.
Siirtovertailussa ei oteta huomioon erikoistilannetaitoa. Siinä niiden vertailussa olevien pelaajien alla näkyy taidot, joilla kyseinen haku on tehty.
Ovatko nuo erikoistilanneäijät niin tärkeitä, että kannattaisi yhdestä sellaisesta kova hinta maksaa?Siirtovertailussa ei oteta huomioon erikoistilannetaitoa. Siinä niiden vertailussa olevien pelaajien alla näkyy taidot, joilla kyseinen haku on tehty.
Pitäskö käydä kaupoillaNyt tuli kyllä kova nimi vastaan kun selasin siirtomarkkinoita.
Nyt tuli kyllä kova nimi vastaan kun selasin siirtomarkkinoita.
Oon susta ylpee, olisi kyllä ollut sääli jos tuo nimi olisi mennyt Suomen ulkopuolelle.Tuli sit hankittua kaveri rosteriin niin saadaan hauskuutta seuraaville kausille kun on hyvä johtaja niin siitä voinee tehdä valmentajan myöhemmin :D
Kyllä mä sanoisin, että se on suht tärkeä palanen. Toki se pelaaja kannattaa olla sellainen, että taidoiltaan muutenkin mahtuisi jengiin. Alemmissa divareissa tekee todennäköisesti kohtuu paljon maaleja kun vastustajilla ei ole niin korkean erikoistilannetaidon omaavia veskareita. Ylimmissä divareissa sitten varmasti tehot tippuu mutta joukkueiden ollessa tasaisempia niin kannattaa se pienempikin etu käyttää.Ovatko nuo erikoistilanneäijät niin tärkeitä, että kannattaisi yhdestä sellaisesta kova hinta maksaa?
Seuraava turnaus käynnistyy heinäkuussa kuten jo edellisen päättyessä palstalle kirjoitinkin. Mitään hirveän tarkkaa aloitusaikaa en ole halunnut näille etukäteen lukita, koska kaikki on aina kiinni vähän siitäkin, miten ite ehdin ja jaksan tämän homman parissa puuhailla.Tuun huutelee näistä jatkoajan turnauksista, missä ja koska pitää pitää meteliä halusta tulla mukaan? 6dirren jengi, että paineet menestykselle ei oo kovat
Onko tuon itseluottamuksen korjaamiseen mitään muuta keinoa kuin urheilupsykologi?hyvä lähtee rakentamaan kautta heikolla itseluottamuksella
Onko tuon itseluottamuksen korjaamiseen mitään muuta keinoa kuin urheilupsykologi?
Mun unohtumaton arvaamaton maalintekijä on tehnyt kolmessa matsissa peräkkäin oman maalin. Vähän alkaa huvittaa...
Miesvartiointi?Mun 21v keskikenttäpelaaja otti jostain syystä eilisestä cup- pelistä vain 2.5 tähteä vaikka näyttää saaneen kaikissa touko- ja kesäkuun muissa peleissä 7.5- 8 tähteä.
Kunto ja kestävyys hyviä tällä hetkellä. Ei erikoisuuksia.
Mistäköhän johtuu noin radikaali floppaaminen?
No kappas, niinpä näytti olleen. Ei tullut mieleenkään tuo. Vastassa oli vissiin Suomen top-10 joukkue.Miesvartiointi?
Mä en kyllä osaa arvioida, kun koen itseni vielä aika aloittelijaksi. Puolitoista vuotta on nyt vasta tätä meikäläisen jengin toista tulemista takana.Alkaa oleen uutta maalivahtia vaille jengi valmis neloseen edellyttäen että nousee. Ainoa vaan että palkat ovat pelaajilla aika hyvät niin joutuu jonkin verran budjettia supistaan mutta mitkä hyökkäystä katsoo niin siellä on pari 10* ukkoo ja keskikenttä laitureineen on 9* ja puolustus sekä veskari nyt keskimäärin 8* @Bird @maken veivi jr. @Krepo voisivat heittää arvion että nouseeko tuolla nipulla neloseen kauden päätteeksi.