ot:Ihan mukavasti rahaa tulee kassaan kyllä tästä ahvencupistakin verrattuna harjoituspelien pelaamiseen.
...ja heti olit törsännyt tienatut markat alkoholiin.
(lähde: Viinaa halvalla saksasta -ketju)
ot:Ihan mukavasti rahaa tulee kassaan kyllä tästä ahvencupistakin verrattuna harjoituspelien pelaamiseen.
Pitää toki voitonmaljoja varata huolella. Poinsit tarkkaavaisuudestasi! Kait otit kopin halvennusvinkeistäni?ot:
...ja heti olit törsännyt tienatut markat alkoholiin.
(lähde: Viinaa halvalla saksasta -ketju)
Otinotin, mutta kun on kesäisiäkin juomia vielä laatikko/pullotolkulla. Nytkin hörpin tässä vuoronperää eestiveljen rakentamaa Fisua ja Jäggua. Illalla sitten salmari-absinttia. Se on moro, kun tähän kelkkaan lähtee. ;)Pitää toki voitonmaljoja varata huolella. Poinsit tarkkaavaisuudestasi! Kait otit kopin halvennusvinkeistäni?
No mutta, nyt takaisin aiheeseen: Maju-21 -scoutti oli tänään yhteyksissä mun junnutähdestä. Ei taida kuitenkaan ihan riittää siihen junaan, vaikka "hot" onkin. Ht on pop!
Noissa pienissä maissa junnumajurinkiin voi päästä melko keskinkertaisillakin pelaajilla, kun suuremmalta osin ne ovat managereiden lisäjoukkueita, eikä panostus ehkä ole ihan samalla tasolla, kun vaaliessa sitä oman maansa lempilasta. Ihan samalla tavalla noistakin maista löytyy niitä oikeita tähtiä, mutta varmasti reserviin halutaan myös hieman marginaalia. Jokaisen maan omat skoutit kuitenkin todennäköisesti tietävät parhaiten, mitä kunkin maan joukkue kaipaa ja tarvitsee. Täten jostain tuplakelvosta peruspertistä, voi saada jo kohtuullisen korvauksen Sao Tomessa, kun Suomessa siitä ei kukaan maksa edes sitä tonnin listaushintaa.Mulle on joku Sao Tomen junnukoutsi ottanut yhteyttä eräästä hiljattain ostamastani junnustani ja lähetellyt viestiä melkein harva se päivä. En ole niihin enää jaksanut vastailla ja olen harjoittanut junnua hänen ohjeiden vastaisesti.
En ihan jonkun Sao Tomen tusinajunnun vuoksi ala harjoitussuunnitelmaani uudeksi rustaamaan.
Veskari sit lasarettiin... No siinä tehdään kohta valmentaja niin saa sen ehkä muutamaksi peliksi kehiin kun kummasti paranee vammoistaan heti kun tehdään valmentaja.
7 viikon huili muuten joten Tapparan termein tuuraaja maaliin.
Joo.. 37v joten siitä tulee valkkuMiten noin pitkä huili on mahdollinen? Oliko jo vanha pappa?
Veskari sit lasarettiin... No siinä tehdään kohta valmentaja niin saa sen ehkä muutamaksi peliksi kehiin kun kummasti paranee vammoistaan heti kun tehdään valmentaja.
7 viikon huili muuten joten Tapparan termein tuuraaja maaliin.
Joo, se tervehtyy heti kun siitä tekee valkun. Tosin se ei oo ollu viä mulla rosterissa koko kautta niin kestää vielä sen 6 viikkoo ennenkuin siitä saa valmentajan.Valmentajahan voi edelleen myös pelata
Taas tänään pallonhallinta mulle 57% ja 56% mutta maalipaikat vastustajalle 7-5. Eikä ihan ensimmäinen kerta viimeaikoina. Alan epäillä, että keskikentän hallinnalla ei kovin suurta painoarvoa taida enää ollakaan...
Minusta keskikentän vaikutus on pienempi tai ainakin satunnaisempi kuin aiemmin. Vastahyökkäystaktiikka on ylikorostunut. Ihmeellisiä tuloksia on tullut paljon.Toi on mystinen juttu. Se saattaa myös vaikuttaa millä taktiikalla vihu pelaa. Esim jos mulla vastahyökkäykset niin yleensä toisella silloin selkeä hallinta ja voitan silti.
Aikamoista! Vaikka viitisentoista vuotta on tullut pelattua, en muista koskaan ennen tällaista tapausta nähneeni. Piti ihan käydä kattomassa toi eilinen ottelusi, mutta totta virkoit. Ja kaikesta huolimatta tuli kuitenkin voitto!Molemmat veskarit injuryyn samassa matsissa. On sekin saavutus. Saa nähdä millaisen kokoonpanon saa huomiseen jatkispeliin.
Aikamoista! Vaikka viitisentoista vuotta on tullut pelattua, en muista koskaan ennen tällaista tapausta nähneeni. Piti ihan käydä kattomassa toi eilinen ottelusi, mutta totta virkoit. Ja kaikesta huolimatta tuli kuitenkin voitto!
Mutta onhan se tosiaan näitä tapauksia varten mahdollista asettaa myös vaihtomaalivahdin kakkospaikalle pelaaja. Ja joku pakkihan siihen tuleekin aina laitettua, vaikka puolustaja sinne maalille kait muutenkin menisi, jos kaksi maalivahtia loukkaantuisi samassa ottelussa. Toki jos joukkueessa olisi kelpo kolmosveska(kin), voisi sen asettaa lisäpaikalle ja sitten kakkosvaihtoehdoksi maalille. Mutta niin äärimmäisen epätodennäköinen tapahtuma on kyllä kyseessä, ettei lisäpaikkaa kolmosveskaan kannattane käyttää.
Ei oo veskareita enempää ja sit ykköshyökki saikulla. Toiseksi paras hyökki siirtolistalla ja joku siitä tarjosikin jo joten ei ole käytettävissä huomenna.
Mulla olisi hyökkääjä myynnissä sulle. Ei toki kerkeä huomiseen peliin mutta myöhempiin peleihin oikein sopiva!
This player is for sale on hattrick.org
Hattrick is the original online football manager game, and it's free to play. Here you get to create your own club, build the team of your dreams, and compete against hundreds of thousands of real people from all over the globe.www89.hattrick.org
Kovasti kimurantiksi on lohko mennyt. Näkemykseni mukaan siun jatkoonmeno vaatii 4 maalin voiton seuraavassa ottelussa. Itse toki oletan hoitavan oman otteluni.Turpiin tuli kutosen jengiltä. No onneks Kala Eagles on sarjassa turvassa
Onnea tuosta. Tuo on taivaan tosi, että markkinat ovat toisinaan ihan sekaisin. Tai eihän se toisaalta vaadi, kuin kaksi maksukyvykästä tarjoaa, jotka todella haluavat kyseisen pelaajan. Voimakas tuntuu olevan päivän sana tällä hetkellä. Hyökkääjinä on raporteissa paljon woimahyökkääjien tekemiä maaleja ja tietenkin vahtikoirina tuo on se paras ominaisuus. Pelinrakentajinakin tuosta taisi saada jotain etua puolustavana? Oliko painostaessa tai jotain? Ja tietenkin sitten sadesäällä tuo pientä bonusta. Tekniset ja erikoisuudettomat ovat ihan turhakkeita rahantekomasiinoina.Toissa päivänä kauppasin oman 17v0pv nostetun voimakkaan hyvän maalinteon parilla välttävällä aputaidolla omaavan juniorin. Kauppahinta kohosi kiivaan huutokaupan jälkeen lähes 400tuhanteen. Jännä huomata, miten eri hinnan noista junioreista välillä saa. Välillä melko vastaavasta saa vain jokusen tuhannen, ja välillä hinta nousee yllättävänkin ylös.
Maanantaina Nahkamunkki saa vastaansa jatkiscupin puolivälierissä FC Leppäviita conquersin. Näkisin, että ennakkosuosikin viitta lepää munkin päällä, vaikkakin itse jäin lohkossani 2.sijalle ja voittoa lähdetään hakemaan oman lohkonsa voittaneesta ryhmästä.