Hattrick

  • 1 254 396
  • 10 190

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Hip hei. Nousu vitoseen varmistu viimeisellä kierroksella vaikka alkukauteen tuli yks 0-0 peli mut 1 päästetty maali liigapeleissä. Ens kaudella jatkiscuppiin voisin tulla messiin vai riittääkö taso Kala Eagles sakilla?
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Hip hei. Nousu vitoseen varmistu viimeisellä kierroksella vaikka alkukauteen tuli yks 0-0 peli mut 1 päästetty maali liigapeleissä. Ens kaudella jatkiscuppiin voisin tulla messiin vai riittääkö taso Kala Eagles sakilla?
Onnittelut sarjanoususta! Ja sen tason Jatkoaika Cupissahan näkee sitten vasta peleissä, ei näitä oikein voi etukäteen kovin hyvin ennustella.

Peruskäytäntöhän on ollut viime kausina se, että turnaukseen kutsutaan suoraan mukaan kaikki muut edellisen kauden jengit paitsi lohkojumboiksi ilman pisteitä jääneet joukkueet. Nyt päättyneellä kaudella näitä nollapisteen lohkojumboja oli kolme kappaletta, joten ainakin kolme paikkaa uusille joukkueille on lähtökohtaisesti tarjolla, kun seuraavan kauden käynnistän heinäkuussa. Eli kannattaa ainakin silloin seurata tätä ketjua suht tarkkaan, aikaa uusien joukkueiden ilmoittautumisille on tyypillisesti ollut noin viikko.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voisin myös tehdä paluun Cupiin, jos vaan paikkoja ensi kaudelle jää. Edellisestä osallistumisesta ja mestaruudesta jo liian pitkä aika. Pitää tulla tekemään uusia muistoja.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Paska kausi, mutta tulipahan pelattua. Ei menestystä sitten missään. Tulevan kauden alkuun on odotettavissa mukava junnu akatemiasta. Valitettavasti tuotakaan ei kerkiä treenata tässä kuukauden aikana tappiin, vaan vajavaisena joutuu nostamaan, että saa parhaat rahat myynnistä 17.003 ikäisenä.

Onko 65-kerholaisille tullut akatemian tai vaikka "loton" puolelta jättipotteja? Millaisia ja minkä arvoisia? Itselläni muistaakseni kolme 1-2M -pelaajaa. Ja puolen tusinaa 500 kilosta. Ei siis mitään aivan tajunnanräjäyttävää tuplahyvää, saati erinomaista. Sri lankan puolella on enemmänkin tyrkyllä menestyjiä ja pakassa on yksi "mahdollinen" superjunnu, tuplahyvä + (ainakin) kelpo. Tuolle kun vielä joku erikoisuus aukeaisi. Harmi vaan, että taidan ajaa tuon joukkueen alas, kun lähtö tuli mestaruussarjasta, eikä motivaatio, eikä aikakaan oikein riitä.

Onnea kaikille kuluneen kauden menestyjille ja jotain voittaneille!
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Paska kausi, mutta tulipahan pelattua. Ei menestystä sitten missään.

Oliko toi mun joukkueesta kirjoitettu?
Surkea sarjakausi, surkea cup kausi, surkea Jatkis cup (en sentään ollut cupin heikoin).
Jos ensi kaudella vaikka voittaisi jonkun matsin jossain.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Jotenkin itsellenikin jäi pettynyt fiilis kaudesta. Sinällään tällä kaudella tuli paras sijoitus sarjakilpailussa, Nahkamunkin ollessa 3. Sarjassaan kolmosdivarissa. Cupissakin mentiin 9. Kierrokselle. Jatkiscupissa tuli kirvelevä välierätappio tasaisessa pelissä Niinivaaraa vastaan. Jotenkin odotuksissä oli ainakin sarjan sekä jatkiscupin osalta enemmän. Joukkue parhaimmillaan miun aikana, mutta jokin viimeinen silaus puuttuu. Managerin taktinen osaaminen kenties.
 

Abdel

Jäsen
Onko täällä palstalaisilla kokemuksia talousjohtajan palkkaamisesta? Itselläni on nyt sellainen tilanne, että rahnaa on tilillä vajaa 30miltsiä huomisesta alkaen. Jos joku pystyy rautalangasta vääntämään, mitä konkreettista hyötyä tuosta saattaisi ehkä olla, niin olisin kiitollinen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kova alkaa polte olemaan jatkoaika cuppia kohtaan. Pientä parannusta viimekauteen verrattuna on joukkueessa huomattavissa. Puolustus ja keskikenttä vielä rahtusen verran parempia, kuin viimekaudella. Ihan helppoa ei pitäisi Nahkamunkin kellistäminen olla. Alkais jo.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Saattaa tulla koko tylsiä pelejä. Kala Eagles nyt vetäny vitosessa 5 sarjapelii ja ihan hurjat maali-iloittelut. 1 tehty ja 5 päästettyä. Ja pari 0-0 peliä putkeen.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyynel viritetty niin älyttömään lentoon, että 65-Cup saisi jo tulla. Joko lintunen on kuoriutunut munastaan? Mennään jo...
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onko muilla käynyt samoin?

Motivaatio pelaamiseen katoaa?
Joukkueeni pelasi monta kautta ylempänä kuin koskaan aikaisemmin ja pärjäsi hyvin. Sitten tuli putoaminen alempaan sarjaan ja joukkuetta pitäisi alkaa uudistaa aika kovalla kädellä.

Tällaista uudistamista olen jo jonkun kerran tehnyt. Olen pelannut noin 10 vuotta. Nyt pelaan viitosessa. Nelonen on korkein taso missä olen pelannut. Olen kai tehnyt jotain oikein mutta varmaan aika paljonkin väärin, etten ole pärjännyt paremmin.

Nyt mietisken, jätänkö Hattrickin....
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Onko muilla käynyt samoin?

Motivaatio pelaamiseen katoaa?
Joukkueeni pelasi monta kautta ylempänä kuin koskaan aikaisemmin ja pärjäsi hyvin. Sitten tuli putoaminen alempaan sarjaan ja joukkuetta pitäisi alkaa uudistaa aika kovalla kädellä.

Tällaista uudistamista olen jo jonkun kerran tehnyt. Olen pelannut noin 10 vuotta. Nyt pelaan viitosessa. Nelonen on korkein taso missä olen pelannut. Olen kai tehnyt jotain oikein mutta varmaan aika paljonkin väärin, etten ole pärjännyt paremmin.

Nyt mietisken, jätänkö Hattrickin....

Tuttua. Olin aiemmin ja silloin vedin oikein innolla ja sitten lopahti kiinnostus ja tuli botti.

Nyt kun takaisin liityin 5 vuoden päästä uudestaan niin sillä asenteella vedän että muutama kerta viikossa tsiigailen niin se mielenkiinto on nyt säilyny.

Se että pärjäis hyvin niin aikapanostus pitäisi olla kymmenkertainen mitä käyttää. Se ei nappaa.

Seuraavan kerran itse joudun kaupoille noin syyskuussa joten sillai ei tuu ylirasitusta hattrickista
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Onko muilla käynyt samoin?

Motivaatio pelaamiseen katoaa?
Joukkueeni pelasi monta kautta ylempänä kuin koskaan aikaisemmin ja pärjäsi hyvin. Sitten tuli putoaminen alempaan sarjaan ja joukkuetta pitäisi alkaa uudistaa aika kovalla kädellä.

Tällaista uudistamista olen jo jonkun kerran tehnyt. Olen pelannut noin 10 vuotta. Nyt pelaan viitosessa. Nelonen on korkein taso missä olen pelannut. Olen kai tehnyt jotain oikein mutta varmaan aika paljonkin väärin, etten ole pärjännyt paremmin.

Nyt mietisken, jätänkö Hattrickin....
Ei ole kyllä suuremmin tullut mietittyä hatun lopettamista. Välillä, kun random nopalla häviää huonommilleen, niin hetkenhän se vituttaa kyllä.

2011 aloitin ja kerran olen myynyt parhaat pois, kun näytti siltä, ettei kolmosta ylemmäs ollut asiaa. Pari kautta 5. Divarissa ja siitä sitten kertaheitolla kolmoseen. Kolmatta kautta nyt täällä, eikä taaskaan näytä, että sarjanousua tällä rungolla voisi saavuttaa. Joukkue sinällään on parhaassa kuosissaan ikinä. Tehotilastoissakin taidettiin suomen osalta käydä kolmenkymmenen parhaan joukossa. Ei se paljoa huonompi tainnut eilenkään olla. Olisikohan ollut 33.

Siltikin joukkue alkaa hieman ikääntyä muiden paitsi inttereiden osalta. Jokusen kauden tällä vielä pelailee, mutta parin, kolmen kauden päästä on taas laitettava ukot rahoiksi ja uutta runkoa alettava kasaamaan. Rahat ei vain riitä ostaa uutta laadukasta ukkoa tilalle.

Itse olen toivonut, että kykyjen etsijät löytäisivät junioreihin jollekin paikalle useamman hyvän pojan, joiden ympärille rakentaisi tukijalan ihan edustukseen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Itse olen toivonut, että kykyjen etsijät löytäisivät junioreihin jollekin paikalle useamman hyvän pojan, joiden ympärille rakentaisi tukijalan ihan edustukseen.

Sama täällä. Tosin kun otin ykköstiimiin erinomaisen valmentajan niin saa noista ns kelvollisista junioreista kaudessa sellaisia joita pystyy peluuttaan noin kuuden tähden arvoisesti.

Vitoseen kyllä nousin turhan nopeasti kun kapea ykkösmateriaali ja nippu junnuja ja hankintoihin ei fyrkkaa. Sen lisäks kova lohko ja jokainen peli on tiukka. Suoran putoamisen välttö on mahdollinen kun puolustus on 4 divarin tasoo ja kokolailla bussi parkkeerattu maalin eteen.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Jatkoaika Cup, kausi 24

Tätä turnausta olikin jo näköjään kaipailtu, mutta hyvää kannattaa joskus hieman odottaakin. Ihan tässä on ajatus taustalla, miksi olen päätynyt aloittamaan turnauksen yleensä vasta HT-kauden puolivälin jälkeen. Silloin nimittäin valtaosa joukkueista on pudonnut jo ulos varsinaisen Hattrickin cupeista, joten tästä Jatkoajan turnauksesta saa sitten tilalle mielenkiintoisia pelejä alkuviikkoihin.

Ja jos joku on joskus ihmetellyt Jatkoaika Cupin pelien Hattrickin Suomen normaaleista poikkeavia alkamisaikoja, niin sillekin on perusteensa. Oon siis ajatellut, että kun nämä pelit ovat aina maanantaisin, niin aloittamalla ottelut jo kello 20.00 on aikaisin tiistaiaamunakin heräämään joutuvilla halutessaan edes vähän parempi mahdollisuus jännittää matseja live-seurannassa.

Anyway, turnauksen 24. kauden avauskierros potkaistaan vauhtiin maanantaina 27. heinäkuuta kello 20.00 eli Hattrick-kauden 8. sarjakierroksen jälkeisenä maanantaina, mikäli 16 joukkuetta on kasassa viimeistään edellisenä perjantaina 24. heinäkuuta.

Mukaan on kutsuttu kaikki viime kauden joukkueet, lukuun ottamatta lohkojumboiksi nollalla pisteellä jääneitä ryhmiä (Toppilan Pallopojat, FC Toivottomat ja FC Jykke).

Mukaan mahtuu siis taas myös jokunen joukkue, jotka eivät osallistuneet turnaukseen viime kaudella. Ilmoittautuminen tapahtuu vastaamalla tähän viestiin ja kertomalla joukkueen nimi sekä käyttäjätunnus Hattrickissa. Yritän lähettää sitten kutsun mahdollisimman nopeasti Hattrickissa.

Mikäli paikkoja näyttää jäävän vapaaksi, nyt vielä vaille kutsua jääneet viime kauden joukkueet saavat turnauskutsun noin viikon kuluttua. Tarvittaessa nakkelen toki kutsuja sitten muillekin jatkislaisille, joiden joukkueen nimen tiedän HT:ssa, jos näyttää siltä, että turnaus ei ala täyttyä.

Kaikki perusjutut ovat ennallaan eli jokainen vastaa itse mahdollisesta osallistumismaksustaan jne. Vähintään Gold-tason supporterin omistaville turnaukseen liittyminen ei maksa mitään, mutta muilta veloitetaan kaksi kredittiä. Pienin mahdollinen ostettava kredittimäärä on 10 kappaletta, joka maksaa 3,90 euroa. Turnausosallistumisen hinnaksi tulee siis maksimissaan noin 80 senttiä.

Ja mahdollisille uusille osallistujille varmuudeksi vielä se tieto, että tämä turnaus pelataan ns. normaalin Hattrickin ulkopuolella eli osallistuminen tähän ei vaikuta millään tapaa treeniin, vaan pelata voi aina parhaalla mahdollisella kokoonpanolla. Turnausotteluissa ei myöskään tapahdu loukkaantumisia, joten senkin puoleen voi olla täysin huoletta.

Ja sitten taas loppuun JA-nimimerkkejä tägättyinä, jotta tieto kulkee paremmin tätäkin kautta: @Blue F @uljas @Mad E @Krepo @Peppuli @Jaded @Salming @Center#30 @McTorso @Tilastomies @Brutus @Jykke1978 @Lert @Karpat46 @mico @Fancy Jasper @Tumbenson @Crapbag @Kaspo @Makinpo @Kiakkomies @Aatelinen @peksa
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
@Bird Jees. Mä voin tulla messiin seuraavaan kun näyttäis että pystyn kiusaan ainakin jotain vastusta. Eli Kala Eagles sarjasta V.146
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
@Bird Jees. Mä voin tulla messiin seuraavaan kun näyttäis että pystyn kiusaan ainakin jotain vastusta. Eli Kala Eagles sarjasta V.146
Luetaan niitä ohjeita. :) Eli pyysin myös ilmoittamaan käyttäjätunnuksen, koska kutsut luodaan niiden perusteella, ei joukkuenimillä. Mutta hakujen kautta sain toki kaivettua kaipaamani tiedon, ja nyt on Kala Eagles kutsuttu mukaan turnaukseen. Tervetuloa!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Luetaan niitä ohjeita. :) Eli pyysin myös ilmoittamaan käyttäjätunnuksen, koska kutsut luodaan niiden perusteella, ei joukkuenimillä. Mutta hakujen kautta sain toki kaivettua kaipaamani tiedon, ja nyt on Kala Eagles kutsuttu mukaan turnaukseen. Tervetuloa!

Heh, vähän meni ohi toi tekstin ihan tarkin luku. Mut näyttää siltä kyllä kun katsoo joukkueita siellä että nekkuun tulee huolella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Bird

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Saattaapi olla koko tylsiä pelejä. Omat sarjapelit ollu tällä kaudella kuuteen peliin 1 tehty ja 5 päästetty ja kolme kertaa 0-0 peräkkäin tässä.

Eli jos kohdataan, niin aika varma 0-0. 1. FC Leppäviita Conquerers ei osaa tehdä maaleja, mutta on kuitenkin vaikeasti voitettava joukkue vitosen piinkovassa 189-lohkossa.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Viime kaudella pisteittä alkulohkoissaan jääneet joukkueet (Toppilan Pallopojat, FC Toivottomat ja FC Jykke) on nyt kutsuttu mukaan Jatkoaika Cupiin. Tällä hetkellä kasassa on 12/16 joukkuetta eli hyvin pitäisi ehtiä vielä! @Jykke1978 @miskosafd @Jaded
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Sähikäisenä Fc Toivottomat mukana turnauksessa. Toivottavasti paremmalla menestyksellä kuin aiemmin. Tosi ailahtelevia on ollut suoritukset joukkueena näissä turnauksissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös