Ei vaikuta mitenkään, tikapuuturnaukset ovat aivan oma erillinen juttunsa taas.Mites, kun olen mukana tikapuuturnauksessa, ei kai se vaikuta siihen mitenkään?
Tottakai he ovat pelikiellossa tiistain cup-matsissa, mutta mikä on tilanne lauantain sarjapelissä?
Pelikielto kestää yhden kilpaottelun ajan (cup tai sarjapeli) eli eivät ole pelikiellossa enää lauantaina.
Kiitos tiedosta.
Todettakoon nyt tässä samalla että vitosessa mennään edelleen kun karsintaottelussa tuli turpaan 2-0. Nyt olen sarjassa toisena puhtaalla pelillä ja vaikka ennen kauden alkua tuskailin sitä että riittääkö puolustukseni taso, niin ainakaan tällä hetkellä siitä ei ole huolta kun vastustajien maalisaldo on jäänyt kolmessa ekassa matsissa nollille. Lisäksi hankin viime viikolla titaanisen puolustajan erinomaisella puolustuksella ja kelvollisella laituritaidolla varustettuna (pystyy siis tarvittaessa pelaamaan myös laidassa) vahvistamaan puolustusta. Lisäksi hänen erikoistilannetaitonsa on loistava ja se oli myös yksi kriteeri tälle hankinnalle, koska kohta 33 vuotta täyttävä erikoistilannemies pitänee laittaa myyntiin kun hänen tasonsa alkaa tippua ja arvo laskea.
Tervetuloa Footless VI.448 sarjaan. Siellä itse ollaan nyt toista kautta. Viime kausi meni täysin pipareiksi kun päädyin lopulta vasta neljänneksi vaikka materiaalin perusteella ykköstila ei olisi ollut mikään ihme. No nyt voinkin ottaa tavoitteeksi petrata tuota ja jos sen kakkossijan ottaisi heti FC Arabian jälkeen, niin ihan tyytyväinen olisi + toki päänahka Footlessista olisi kova suoritus. ;)
Boldaus oma. Nyt kipinkapin pelaajamarkkinoille ja hankit itsellesi kunnon et-miehen. Onhan tuo loistava et-mies vitoseen ja mihin tahansa muuhunkin sarjaan aivan tuhnu. Itselläni on tasoltaan jumalainen et-mies ja erikoistilannemaaleja tulee tappavaan tahtiin.
Niin toki mulla on tällä hetkellä armoitettu erikoistilannemies (ei toki ole kovin kummoinen loistavaan verrattuna), mutta kuten totesin niin se jätkä lähtee kohta myyntiin. Aiemmin mulla oli jumalainen erikoistilannemies ja kieltämättä maaleja tuli kovaan tahtiin. En sitten sen kaverin myymisen jälkeen ole tullut ostaneeksi sen parempaa erikoistilannejätkää kun sellaisen löytäminen ja joukkueen muottiin sovittaminen on aika hankala yhdistelmä ainakin minun tapauksessa. Toki pitänee pistää ostoslistalle sellainen kaveri. Ehkä olen sitten aliarvioinut erikoistilannemiehen merkityksen. Toisaalta kuten mainitsin, niin tuollaisen maaginen-jumalainen erikoistilannetaidon ja joukkueen muottiin mahtuvan pelaaminen löytäminen on a) vaikeaa ja b) kallista. Tällä hetkellä mun ykkösjoukkueessa heikoin jätkä vetää 7-7,5 tähteä ja parhaat vetelee pelin aikana toisella kymmenellä. Kun alat etsimään ~8 tähden pelaajaa jolla on todella kova erikoistilannetaito niin hintakin alkaa jo nousta. .
Osta joku yliluonnollinen-uskomaton et-mies ja treenaa kauden vaihteet et:tä. Niin mä olen tehnyt ja nyt joukkueessa on myyttinen et-mies. Tietysti pitää olla suht nuori. Mä ostin yliluonnollisen pakin, vedin sille muutaman kauden 50%-paikalla pr:ää ja sitten kauden vaihteessa pari viikkoa aina et:tä. Veskakin muuten tykkää kovasti et-treenistä.
Ja unohda ne tähdet, niillä ei ole yhtään mitään merkitystä yhtään mihinkään.
Parissa pelissä joo, alemmilla tasoilla yhdessä pelissä.Ja parissa pelissäkö se taso nousee jollain uskomattomalla kaverilla?
En unohda. Jos ~8 tähden miehen vaihtaa keskikentällä ~6 tähden mieheen, niin keskikentän arvosana tippuu noin yhdellä tasolla. Se vaikuttaa taas siihen, että mulla on pallo enemmän hallussa ja vastustaja saa suhteessa vähemmän maalipaikkoja joilla taas ratkotaan pelejä, eikö? Kai sillä siis nyt jotain merkitystä on? Toki en minä nyt pelkästään niitä tähtiä katso, vaan enemmänkin laitan kentälle sellaisen jätkän joka antaa paremman arvosanan eri osa-alueille. Esim joskus on peluutettu pakkia maalivahtina vaikka maalivahti-taito oli tyyliin jotain surkea/kurja.
En unohda. Jos ~8 tähden miehen vaihtaa keskikentällä ~6 tähden mieheen, niin keskikentän arvosana tippuu noin yhdellä tasolla. Se vaikuttaa taas siihen, että mulla on pallo enemmän hallussa ja vastustaja saa suhteessa vähemmän maalipaikkoja joilla taas ratkotaan pelejä, eikö?
Voin tulla mukaan turnaukseen kahdella joukkueella jos täällä kaivataan osallistujia. Joukkueista toinen perustettu tällä viikolla eikä toinenkaan ole sen kummemmassa kunnossa tällä hetkellä kun tuoreita tän kauden u20-nostoja treenailen. Mutta osallistujapulassa voisin auttaa.
Niin ja jos siis kahdella joukkueellaan saa edes osallistua samaan turnaukseen. Käyttäjänimi on surkea.