190101305
edit2:Taitanee olla joukkuehenki joka laski kun palkkasin uusia valmentajia. Aika koomista kyllä tuollainen.
Siinähän se syy on. Joukkuehengellä on varsin merkittävä vaikutus keskikentän arvosanaan.
190101305
edit2:Taitanee olla joukkuehenki joka laski kun palkkasin uusia valmentajia. Aika koomista kyllä tuollainen.
Ajattelin vaihtaa loton, akatemiaksi. Koskakohan voin käynnistää akatemian?
Oliskohan nyt sitten maanantain päivityksen jälkeen mahdollista aloittaa toi akatemia? Anyone?
Mahtaako kellään olla tietoa, ovatko viime kaudella saadut pelikiellot vielä voimassa huomenna pelattavalla cupin avauskierroksella?
Erinäisten vaiheiden jälkeen olen nyt aloittamassa mielenkiintoista projektia, joka oikeastaan alkoi jo viime kauden puolivälissä. Tässä on tullut pudottauduttua IX-divariin ja tarkoituksena on testata kuinka korkealle täältä pääsee pelkkien omien junnujen voimalla.
Viime kauden alkupuolella tein joukkueessa jo jonkin aikaa olleesta maalivahdista valmentajan, joka on erinomainen valmentaja hyvällä johtajuudella. Samaan aikaan rupesin nostamaan junnuja erinomaisesta junnulotosta. Nyt olen sitten näitä kavereita treenaillut ja potkinut kaikki muut jampat joukkueesta pihalle. Kauteen lähdetään siis 12 oman junnun voimalla, jos ensi lauantain nosto otetaan mukaan.
Ihan suht tyytyväinen olen joukkueeseen, kun ajattelee, että tässä on 11 peräkkäistä junnuloton nostoa. Toki on laituruutta ja syöttöä tullut vähän treenattua, kun ei tuolta junnulotosta tunnu muita kuin laitureita tulevan.
Ihan suht tyytyväinen olen joukkueeseen, kun ajattelee, että tässä on 11 peräkkäistä junnuloton nostoa. Toki on laituruutta ja syöttöä tullut vähän treenattua, kun ei tuolta junnulotosta tunnu muita kuin laitureita tulevan.
E
Viime kauden alkupuolella... Samaan aikaan rupesin nostamaan junnuja erinomaisesta junnulotosta. Nyt olen sitten näitä kavereita treenaillut ja potkinut kaikki muut jampat joukkueesta pihalle. Kauteen lähdetään siis 12 oman junnun voimalla, jos ensi lauantain nosto otetaan mukaan.
Tämän hetken joukkue näyttää tältä:
Maalivahti:
20v, hyvä maalivahti
Puolustajat:
18v, hyvä puolustus, välttävä pelinrakennus
17v, välttävä puolustus, välttävä laituri, heikko syöttö
KK-pelaaja:
18v, kelvollinen pelinrakennus, heikko syöttö
Laiturit:
17v, hyvä laituri, välttävä syöttö, välttävä pelinrakennus
18v, hyvä laituri, välttävä syöttö
17v, kelvollinen laituri, heikko syöttö
20v, kelvollinen laituri, heikko syöttö
17v, välttävä laituri, välttävä syöttö
Hyökkääjät:
19v, välttävä maalinteko, hyvä syöttö, välttävä laituri
19v, hyvä maalinteko, kelvollinen syöttö, heikko laituri
Mutta mielenkiinnolla tosiaan odotan jo kautta, vaikka tässä IX-divarin lohkossa ei nyt näytä olevan kuin botteja vastassa. Ehkä tällä joukkueella juuri botteja pystyy päihittämään. Yritän päivitellä tilannetta, kun tässä kausi etenee.
Kauteen lähdetään siis 12 oman junnun voimalla, jos ensi lauantain nosto otetaan mukaan.
Tämän hetken joukkue näyttää tältä:
Siis mitä vittua? Tossa sun edelliset 11 junnunostoa, huhheijaa!
Millähän taktiikalla meinaat lähteä kauteen? Näyttää meinaan pelaajalistasi sen verran hassulta, että tossa saa hieman kyllä miettiä tuota taktiikkaa.
Täyttä 100%:a ei ole näkynyt mutta suhteellisen lähelle ollaan päästy 97%:n hallinnalla. Kauden ensimmäinen puoliaika sujui odotetusti maalintekoharjoitusten muodossa.Hallitsin keskikenttää ekan puoliajan jälkeen cup-matsissa 91%. Tästä tuli mieleen, että onko joku saanut joskus kk-hallintansa 100%:iin tai lähelle sitä?
. Juuri seiska divariin nousseena oli ilo voittaa, juuri kutoseen noussut tiimi.
Noilla puolustusarvosanoilla ei paljoa juhlita, eli sitä pitää seuraavaksi parannella. Keskikentällä ja hyökkäyksissä sulla on ihan hyvin pullat uunissa. Pelinrakentajat ja hyökit vaikauttavat todella päteviltä.Mitä luulette kokeneemmat hatun pelaajat pärjääkö noilla arvosanoilla sitten kutosessa, kun en ole suuremmin vielä tutustunut.
Täyttä 100%:a ei ole näkynyt mutta suhteellisen lähelle ollaan päästy 97%:n hallinnalla. Kauden ensimmäinen puoliaika sujui odotetusti maalintekoharjoitusten muodossa.