Lippukokoelmasta..
Itse pelistä en nyt jaksa turista hirveästi, Dynamolla menee aika hyvin, lohkon kakkospaikka hallussa, tosin nousu viitoseen ihan mahdoton ajatus. Menestys lohkossa maistuu erityisen hyvälle siksi, että vedän edelleen melkoisen pienellä pelaajabudjetilla lohkon jättiläisiin verrattuna, itellä alle 50k palkat.
No asiaan. Olen alkanut keräämään noita lippuja, kuitenkin joukossa on jopa kymmeniä pikkumaita, joista ei treenivastusta saa millään. Jotenkin ärsyttävää kun aloin haalimaan lippuja, nyt saa koko loppuviikon jännätä haasteita ja sitä, että joku treenimatsi sentään saadaan.
Viime viikolla haastoin heti torstaiaamuna jokusen lilliputtiliigan, josta yksi joukkue heittikin melkoisen yllärin (ainakin itselleni). Sain jotenkin tällaisen viestin: "maksa minulle 3kk supporteri, niin suostun pelaamaan 2x sinua vastaan" Lähinnä naureskelin tyypille päin naamaa vastauksessani. Onkohan tuollainen "kiskonta" jopa mode-setien korviin saatettava tieto?
Treenaamisesta sen verran, että olen nyt nostanut laituritreenattavien pelinrakennuksen hyvään, joten kohta palaan takaisin laituriin. Itse innerit (jo 23-24v) ovat siinä samalla nousemassa titaaniseksi. Pojilla on vielä paljon pelivuosia edessä, joten mikäs tässä. Rahaa en ole juurikaan tehnyt treenillä, lähinnä omakäyttöön jalostanut pelaajat toistaiseksi. Tai no tuli pari inneriä myytyä jotta sain hiukan vahvistusta muualle, nyt jokaiselle pelipaikalle löytyy pääosin loistava päätaito. Harmaita hiuksia aiheuttaa 33v maalivahti/valmentajan loukkaantuminen sekä parhaan laiturin pitkä loukkaantuminen, joka vaikuttaa jopa treeniohjelmaani. Pari viikkoa siis vielä pelinrakennusta, vaikkakin aika turhaan.