olkikuukkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Jahas, neljännelle kierrokselle jatketaan. Yllättävän selkeä 6-2 voitto etukäteen varsin tasaväkisestä poppoosta.
Sulla on edelleen liikaa valmentajia.
Erotat viel yhden niin sulle jää yhteensä 9 valmentajaa ja sen jälkeen ei pitäis noita harjotuksen menetyksiä tulla. Ainakaan siitä syystä, että on liikaa valmentajia.
Sama kävi ensin itselläkin mielessä mutta ei noissa kokoonpanoissa kyllä mitään vikaa ollut. Itse veikkaisin, että se ylimääräinen apuvalmentaja on erotettu vasta tällä viikolla ja on vienyt siten tämänkin viikon treenin. Koskas JiiTee erotit sen ylimääräisen apuvalkun?Tuo treenin menetys voisi olla seurausta "laittomasta" kokoonpanosta eli jollakin pelipaikalla on liikaa pelaajia (=enemmän kuin 3 pelaajaa).
Itse veikkaisin, että se ylimääräinen apuvalmentaja on erotettu vasta tällä viikolla ja on vienyt siten tämänkin viikon treenin. Koskas JiiTee erotit sen ylimääräisen apuvalkun?
Sama kävi ensin itselläkin mielessä mutta ei noissa kokoonpanoissa kyllä mitään vikaa ollut. Itse veikkaisin, että se ylimääräinen apuvalmentaja on erotettu vasta tällä viikolla ja on vienyt siten tämänkin viikon treenin. Koskas JiiTee erotit sen ylimääräisen apuvalkun?
Mitä tulee tämän hetken tilanteeseen, niin turhien miesten myyntien jälkeen olisin katsastamassa uutta kovaa vahvistusta joukkueeseen, joten kertokaapa vinkkejä, minkälaista miestä ostan.
Treenimuotona pelinrakennus 93% ja kestävyys 7%. Silti muutamalla ykköskokoonpanon pelaajalla tippui jopa 3 tasoa kunnot! Eihän tuossa ole enää mitään järkeä. Niin, ja kestävyydet tippuu myös samalla.
61 minuuttia - 5-5! Käsittämätön peli kyllä:DSuhteellisen tapahtumarikas ensimmäinen puolikas: 3-4 vastustajalle:O Jostain käsittämättömästä syystä hallinta mennyt vastustajalle (47/53), vaikka ennakkoon katsoin olevani keskikentällä huomattavasti kovempi. Ilmeisesti vastustajanhankkima TSI +60k-kaveri oli keskikenttäjyrä... :S No, molemmilla puolustus vuotaa kuin seula, minulla tosin vahva keskihyökkäys ja kaverilla taas laidalta tullaan ryminällä. Saas nähdä miten käy.
Onneksi on jallua. 0-6...Onneksi on olutta.
61 minuuttia - 5-5! Käsittämätön peli kyllä:D