Hattrick

  • 1 264 092
  • 10 222
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Mängimies kirjoitti:
Samaan asiaan liittyen voisin vielä kysyä, että millaisia jätkiä arvon palstalaisilla on junnuista löytynyt?

Paras junnu on maalivahti joka vääntää noin 7* pelejä. Sitten on muutamia pelaajia jotka pelaavat suunnilleen 4-4,5*. Oletan myös, että lähes joka paikalle minulle on löytynyt jo parhaat pelaajat, joten kokoonpanoharava alkaa olla heitettynä nurkkaan.

Ainuttakaan matsia en ole vielä hävinnyt junnuissa. Siihen olen todella tyytyväinen. Pelaan junnuillakin tietyllä tapaa voitosta/voitoista. Muutaman hyvän pelaajan löytäminen tietysti se tärkein juttu on, mutta kilpailunhalu ajaa joukkueen edun ajatteluun.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Junnuissa pakkitreenarina on mukavaa, että 6 kaveria on pelannut 3-5,5 tähteä. Viime matsissa laiturikin nappasi 4 tähteä.

Mielenkiinoista kuitenkin, että muutama kaveri on pelannut yhden tähden ensiksi ja seuraavalla viikolla samalla paikalla 3 tähteä.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulipa sitten tehtyä aika 'radikaali' päätös HT:ssa. Sen verran huonosti meni kauden parit ekat kierrokset, jonka jälkeen aloin panostamaan cuppiin ja peluutin liigassa kakkosäijiä. Nyt kun tällä viikolla vihdoin tipuin cupista ulos, niin päätin pistää nappikset naulaan. Iskin sitten koko jengin myyntiin kerralla ja meikäläisen ht-ura on siinä. Näin jälkeenpäin ajateltuna se hieman harmittaa, mutta eipä sille enää mitään voi.

Käykää ihmeessä tsekkaamassa SC Marttakerhon (75275) pelaajatarjonta, mikäli on tarvetta jonkin sortin vahvistuksille. Muutama titaaninenkin ukko sieltä löytyy. Laitureita olen viimeksi treenannut ja muutama lupaava sellainenkin sieltä löytyy tosin suht vanhoja kylläkin, 22v.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Saako avautua?

Ei perse! Piti olla lähes selvä voitto... Miten kävi 3-2 takkiin! Vatuttaa! Nyt mielestäni hattu kusi mua silmään. Sanokaapa te - arvon hattukolleegat- painava mielipiteenne. Matchid: 118212747 ja joukkue on FC Humpauttajat.
 

Janda

Jäsen
HerraHermanni kirjoitti:
Ei perse! Piti olla lähes selvä voitto... Miten kävi 3-2 takkiin! Vatuttaa! Nyt mielestäni hattu kusi mua silmään. Sanokaapa te - arvon hattukolleegat- painava mielipiteenne. Matchid: 118212747 ja joukkue on FC Humpauttajat.
Ei kyllä ainakaan mun mielestä mikään niin ihmeellinen tulos tosta matsista. Toki olisit ihan hyvin voinut voittaakin. Sulla näyttäis olevan sen verta huono hyökkäys, että tollasia tappioita tulee väkisinkin silloin tällöin.

Meillä oli hieman parempi ilta, sillä 15000 paikalla laajennettu stadion oli loppuunmyyty heti ekassa pelissä. Pelistä tuli selvä 5-1 voitto sarjakakkosesta vaikka joukkueen paras hyökkääjä ja samalla koko joukkueen paras pelaaja istui managerin aitiossa seuraamassa peliä edellisen pelin punaisen kortin takia. Kun vielä sarjakärkikin kompuroi omassa pelissään, niin noustiin sarjan johtoon. Mahdollisuudet lohkon voittoon näyttävät tällä hetkellä varsin hyviltä, sillä joukkueeni on sarjan paras, pahimmat vastustajat kohdataan tokalla kiekalla kotona ja ainoana kärkijengeistä ollaan pelattu vasta kolme kotimatsia. Karsintaotteluun pääsy on siis tavoitteena ja toki nousukin vitoseen otetaan vastaan jos niin pääsisi käymään. Joukkue ei tosin vielä ensi kaudeksi ole valmis vitoseen, joten se ei päätavoitteena vielä tällä kaudella ole.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
18-v hyvä pakki olisi kaupan, Rolf Redzin (157681978). Pitäisin itsellä, mutta sattuu olemaan tällä hetkellä pari ylimääräistä puolustajaa.
 

Salamisipuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
HerraHermanni kirjoitti:
Ei perse! Piti olla lähes selvä voitto... Miten kävi 3-2 takkiin! Vatuttaa! Nyt mielestäni hattu kusi mua silmään. Sanokaapa te - arvon hattukolleegat- painava mielipiteenne. Matchid: 118212747 ja joukkue on FC Humpauttajat.

Siis tossa matsissahan ei ole niin mitään ihmeellistä. Korkeintaan se että et peluuta hyökkääjiäsi laitaa tukevina, kun kerran hyökkäsit laidoilta. Tietenkin jos hyökkääjien laituruus on tasoa tuhoisa niin asia ehkä ymmärrettävissä. Ei kai nää matsit nyt aina kuulu sen perusteella mennä kumpi hallitsee joten kuten keskikenttää.

Kyllä on muuten kutosessa lohkojen välillä valtavat tasoerot...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Salamisipuli kirjoitti:
Kyllä on muuten kutosessa lohkojen välillä valtavat tasoerot...

Aijaa että on vai? Järkyttävät erot. Mutta tosiaan... Kaikkien säännönmukaisuuksien mukaan minun olisi pitänyt tuo ottelu voittaa. Samaa mieltä on muuten myös alltid. Katkeralta tappio tuntui kun kamppaillaan vastassa olleen seuran kanssa säilymisestä kutosessa.

Mutta joo... Peli on takana ja uusia edessä. Ehkä saadaan joukkue hinattua vielä kuudenneksi.
 
Salamisipuli kirjoitti:
Kyllä on muuten kutosessa lohkojen välillä valtavat tasoerot...

On tosiaan. Itse kuulun siihen kutosen mutasarja-osastoon. Hienosti tosin olen sinnitellyt rajallisella pelaajamateriaalilla ja pienestä laskusuhdanteesta huolimatta olen yhä neljäntenä omassa lohkossani, vaikka kaikkien arvioiden ja tilastojen mukaan minulla ei pitäisi olla yhtään pistettä kasassa. Nyt kuitenkin saldona sarjan puolivälissä 7 pelatun ottelun jälkeen 3 voittoa, 2 tasuria ja 2 tappiota. Täysin yli odostusten mennyt siis tämä kausi. Kunpa nyt jätkät jaksaisi sinnitellä vielä toisenkin puoliskon, niin tämä tulevaisuuden jengi olisi entistä vahvempi ensi kaudella kutosessa.
 

Mace

Jäsen
HerraHermanni kirjoitti:
Aijaa että on vai? Järkyttävät erot. Mutta tosiaan... Kaikkien säännönmukaisuuksien mukaan minun olisi pitänyt tuo ottelu voittaa. Samaa mieltä on muuten myös alltid. Katkeralta tappio tuntui kun kamppaillaan vastassa olleen seuran kanssa säilymisestä kutosessa.

Mutta joo... Peli on takana ja uusia edessä. Ehkä saadaan joukkue hinattua vielä kuudenneksi.

Hyvin lyhyt kommentti matsistasi: Ottelun ensimmäinen jakso oli kannaltasi epäonninen, kun kotijoukkue onnistui latomaan kolme maalia, joista kaksi tuli hyvin huonolta hyökkäyssektorilta. Oma hyökkäyksesi oli sen verran huono jokaisella sektorilla, että toivo oli periaatteessa jo mennyt 3-0-tilanteessa. Hyökkäys laidoilta -taktiikkasi oli todella huono valinta ja heikensi keskuspuolustustasi tuomatta minkäänlaista hyötyä hyökkäyspeliisi.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
0-3 vierasvoitto yhdesta sarjan kovimmista jengeistä ja taistelu jatkuu! Käsittämättömän tappion jälkeen on nyt pelattu kaksi matsia; 7-0 ja 0-3 voitot, joten vahvasti kulkee jengillä.

Sarja on kuitenkin helvetin tasainen, joten varaa yhteenkään tappioon ei ole.
 

Salamisipuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
HerraHermanni kirjoitti:
Aijaa että on vai? Järkyttävät erot. Mutta tosiaan... Kaikkien säännönmukaisuuksien mukaan minun olisi pitänyt tuo ottelu voittaa. Samaa mieltä on muuten myös alltid. Katkeralta tappio tuntui kun kamppaillaan vastassa olleen seuran kanssa säilymisestä kutosessa.

Mutta joo... Peli on takana ja uusia edessä. Ehkä saadaan joukkue hinattua vielä kuudenneksi.

Älä nyt vedä herneitä nenukkiin jos kommentoin heikohkoa lohkoasi. Fakta on kuitenkin se että tasoerot ovat suuret kutosen lohkojen välillä. Omassa lohkossanikin on tilanne selleinen että kun kärki on kohtuu kova ja tasainen, niin suora nousu vitoseen on näin ollen aina vaikeampi saavuttaa. Lisäksi kun porukoiden pitää pelata tosissaan aina vikaan peliin saakka saavuttaakseen karsintapaikan, joukkuehenki on usein motsausten jälkeen kaikkea muuta kuin loistava. Karsinnoissa tuleekin osittain tästä syystä varmaan turpaan. VI.778

Joka tapauksessa taktiikkasi ottelussa oli aivan älytön. Pelaisin muuten mielelläni lohkossasi... :D
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kummottos on?

Voiko Hatussa ottaa myynnissä olevan pelaajan pois siirtolistalta? 1 myynti tapahtui jo ja siitä lohjennut odotettua suurempi fyrkka riitäisi aivan mainiosti loppujengin pitämiseen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pressiboxi kirjoitti:
Voiko Hatussa ottaa myynnissä olevan pelaajan pois siirtolistalta? 1 myynti tapahtui jo ja siitä lohjennut odotettua suurempi fyrkka riitäisi aivan mainiosti loppujengin pitämiseen.
Ei voi. Tietysti voit tarjota itse siitä niin paljon ettei kaupaksi mene. Mutta siinä tapauksessa menee agenttikulut ihan normaalisti.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Footless kirjoitti:
Ei voi. Tietysti voit tarjota itse siitä niin paljon ettei kaupaksi mene. Mutta siinä tapauksessa menee agenttikulut ihan normaalisti.

OK. Tässä taitaa käydä kylm.., krhml, anteeksi, pelaamme mitä ilmeisemmin tällä ja ensi kaudella ManU-tyyppistä voittavaa jalkapalloa pubiliigaporukalla. Mutta onhan talous ainakin kymmenen kertaa paremmassa kunnossa kuin ennen. Koti, kunnia, Pressiboxi!
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Salamisipuli kirjoitti:
Älä nyt vedä herneitä nenukkiin jos kommentoin heikohkoa lohkoasi. Fakta on kuitenkin se että tasoerot ovat suuret kutosen lohkojen välillä. Omassa lohkossanikin on tilanne selleinen että kun kärki on kohtuu kova ja tasainen, niin suora nousu vitoseen on näin ollen aina vaikeampi saavuttaa. Lisäksi kun porukoiden pitää pelata tosissaan aina vikaan peliin saakka saavuttaakseen karsintapaikan, joukkuehenki on usein motsausten jälkeen kaikkea muuta kuin loistava. Karsinnoissa tuleekin osittain tästä syystä varmaan turpaan. VI.778

Joka tapauksessa taktiikkasi ottelussa oli aivan älytön. Pelaisin muuten mielelläni lohkossasi... :D

Saanko kysyä mitä joukkuetta lohkossasi manageroit? Ainakin käyttäjänimi on ilmeisimmin eri. Eräs irl-tuttuni ohjastaa yhtä lohkosi joukkuetta, siitä kiinostus.
Ystäväni ohjastaa Käpylän Sisua joka on lohkossasi kakkosena niin sarjassa kuin hat-stat-keskiarvoissakin. Omassa lohkossani KäSi olisi hat-stat-keskiarvoissa sijalla viisi...

Pelaisin muuten mielelläni lohkossasi... :D

Jyrla/Lauttasaari Lacsativs/VI.359
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aika mielenkiintoinen peli oli mullakin viikonloppuna, hallinnat 77% ja 76% ja 2-0 tuli turpaan. Toki olin kaikilla muilla osa-alueilla jäljessä kun vastassakin oli sarjakärki, mutta silti ihmetyttää ettei mulle tullut edes yhtään tilannetta. MatchID=118281964

Muuten kausi onkin mennyt ihan mukavasti, tavoite säilymisen suhteen vaikuttaa ihan hyvältä. Vähän kun saa rahaa kerättyä niin saa hyökkäystä ja puolustusta vähän vahvistettua, niin voi ruveta haaveilemaan noususta parin kauden sisään.
 

N^Miksu

Jäsen
Junnujen ystävyysotteluita voi jälleen sopia, joten onko ihmisillä innostusta cupin jatkamiseen? Oma tilanteeni on semmoinen, että tipuin pois kolmen parhaan joukosta, joten en ole tällä kierroksella mukana.
 

Setämies

Jäsen
Pelaajien aggressiivisuus vs. vastustajan telomiset

Niin. Onko pelaajien aggressiivisuudella ja todennäköisyydellä saattaa vastustaja sairastuvalle yhteyttä? Kortteja nuo tulisieluiset pelaajat näyttävät ottavan kohtuulisen kovaa tahtia, mutta entäpä "kovat poistot"?

Sarjani johtotiimi päätti haastaa minut ystävyysotteluun. Kyseinen joukue pelaa harjoitusottelut lähes samalla kokoonpanolla kuin liigapelitkin, joten ostin kolme tulisieluista jannua 1000e kappalehintaan... Kentälle näitä raivopäitä juoksee viisi, joten pientä käskytyksen makua on ilmassa :)
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Junnuista... FC Humppajugendilla on kaikki iha munillaa. Jumbona ollaan. On vaan niin tuhnuja ukkoja, ei voi mitn. Tämän kauden kun kerta vielä panostan vanhaan junnusysteemiin, niin joutuu operoimaan alusta asti mukana olleilla ukoilla. Eikä oikein millekään palipaikalle löydy oikeita ukkoja. No... Ehkä vielä nappaan toisen voiton joskus ennen kuin kausi loppuu.

Junnuystiksestä sen verran että jos matkustaa ulkomaille, niin myöskään se ei vissiin maksa mitään, eihän?
 

Jarzki

Jäsen
Setämies kirjoitti:
Sarjani johtotiimi päätti haastaa minut ystävyysotteluun. Kyseinen joukue pelaa harjoitusottelut lähes samalla kokoonpanolla kuin liigapelitkin, joten ostin kolme tulisieluista jannua 1000e kappalehintaan... Kentälle näitä raivopäitä juoksee viisi, joten pientä käskytyksen makua on ilmassa :)

Haha, aiheutti kyllä pienet naurut tuo temppu! Ja tuskinpa tuo ihan sattumaakaan on, että tulisieluiset kaverit ottavat niin paljon enemmän kortteja, joten mahdollista mielestäni on myös se, että saat tällä tempulla mahdollisesti vastustajia loukkaantumaan...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Setämies kirjoitti:
Sarjani johtotiimi päätti haastaa minut ystävyysotteluun. Kyseinen joukue pelaa harjoitusottelut lähes samalla kokoonpanolla kuin liigapelitkin, joten ostin kolme tulisieluista jannua 1000e kappalehintaan... Kentälle näitä raivopäitä juoksee viisi, joten pientä käskytyksen makua on ilmassa :)

Oisko heittää matchid:tä niin voisi illalla jännittää miten onnistuit taktiikassas? :) "Nyt tuli Pesoselle noutaja ja lujaa!"
 

Salamisipuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jyrla kirjoitti:
Saanko kysyä mitä joukkuetta lohkossasi manageroit? Ainakin käyttäjänimi on ilmeisimmin eri. Eräs irl-tuttuni ohjastaa yhtä lohkosi joukkuetta, siitä kiinostus.
Ystäväni ohjastaa Käpylän Sisua joka on lohkossasi kakkosena niin sarjassa kuin hat-stat-keskiarvoissakin. Omassa lohkossani KäSi olisi hat-stat-keskiarvoissa sijalla viisi...

Enhän mä sitä sitten voi paljastaa. :)

No, taitaa se olla mainittuna aikaisemmin tässä ketjussa.

Jyrla kirjoitti:
Pelaisin muuten mielelläni lohkossasi... :D

Jyrla/Lauttasaari Lacsativs/VI.359

Niin mäkin sun. Säilyisin nimittäin helpommin. :)

Vakavasti puhuen kova on lohko. Tosin keskikenttä arvosanat nyt ei oo niin kovia, omassa lohkossani ovat kovempia. Eiköhän jokainen voi tuolta alltidista nähdä kovien ja heikkojen lohkojen tasoerot.
 

Setämies

Jäsen
HerraHermanni kirjoitti:
Oisko heittää matchid:tä niin voisi illalla jännittää miten onnistuit taktiikassas? :) "Nyt tuli Pesoselle noutaja ja lujaa!"

Aijoo, tässä olisi: 125843521

Kiusa se on pienikin kiusa :)

EDIT: Heikkoa toimintaa joukkueelta: summana kolme varoitusta ja vain yksi vaarallinen taklaus. Yhden pelin perusteella on vaikea vetää johtopäätöksiä, mutta eivätpä nuo tulisieluiset aiheuttaneet kuin yhden merkinnän otteluraporttiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös