Hattrick: Nahkakuula Cup

  • 21 299
  • 413

Akseli

Jäsen
Noista jatkopeleistä ei liene olemassa ennakkoon minkäänlaista kaaviota?
Arvotaanko niitä vastustajia vai meneekö ne jonkun logiikan mukaan?
 

Afan

Jäsen
Mitä mieltä Nahkiksen pomot ovat viimeisellä kierroksella pelaamatta jääneen Afan FC-Fc Wc-ottelun kohtalosta? Minulle kyllä sopisi ottelun uusiminen rästikierroksella, mikäli Tuamas jonkinlaisen syyn pelaamattajättämiselle kertoo.

Ja jos uuteen yritykseen päädytään, sitten olisi kanssa kiva tietää, josko Tuamas tosiaan aikoo ensi viikolla joukkueensa sinne kentälle marssittaa vaiko ei. Tuamas on kuitenkin lähes koko ajan Jatkoaikaan sisäänkirjautuneena, joten voisi kai sitä kommenttia tähän ketjuunkin heittää...
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Afan
Mitä mieltä Nahkiksen pomot ovat viimeisellä kierroksella pelaamatta jääneen Afan FC-Fc Wc-ottelun kohtalosta?

Sovinpa sitten jonkun muun harkkapelin ensi viikoksi, kun ei Tuamas vaivaudu mitään ilmoittelemaan.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Valitettavaa että tuamas on unohtanut joukkueensa oman onnensa nojaan. Oletko afan koittanut lähettää hänelle yv:tä asiasta? Sitä minä olen koittanut painottaa että kun haastetaan niin voisi pienen viestin laittaa mailina tai yv:nä. Ehdottomasti tämä ei ole Afanin vika. Fc Wc:llä olisi vielä mahdollisuus jatkopaikkaakin, joten voitko Afan odottaa sunnuntaihin asti ennen toisen harjoitusottelun hankkimista?
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä turnaus meni osaltani täysin ketuiksi.
Kone temppuili, netti temppuili, koulustakaan ei päässyt tarpeeksi useasti nettiin, silloin kun pääsi ei Hattrick auennut koulun koneilla prkl!

Viimeinenkin peli FC Floppajia vastaan jäi pelaamatta, pahoittelen tapahtunutta.
Onneksi myös joukkueen luokaton pelaaminen ja loukkaantumiset estivät jatkohaaveet.

Nahkis siis saa taas uuden voittajan kun FC Sukka jäi alkulohkoonsa täysin ansaitusti.

Jos sitten ensi kerralla paremmalla onnella ja ilman tekniikka vaikeuksia.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
BWG:n managerille tiedoksi että kävin haastamassa siihen rästiotteluun. Ajattelin vaan kirjoittaa tänne muistutuksen jos et hattrickin sivuilla muista käydä.

Siis FC Banaanipotku - BWG 04
 

Akseli

Jäsen
Onko noi nahkakuulan sivujen sarjataulukot ajantasalla?
Jos on niin osa joukkueista on pelannut vasta 3 ottelua. Pelataanko toinenkin rästiottelukierros vai onko näitä otteluja jo pelattu?

Taitaa tulla kokonaan uusi voittaja Nahkikseen, koska Ylistön Yrjöt ovat loppupelien ulkopuolella. Joten onnea kaikille uusille yrittäjille :)
 
Suosikkijoukkue
JYP
Uutta voittajaa pukkaa ja hyvä niin. Ei Yrjöt niin kauhean kauaksi jatkopaikasta jäänyt, mutta kuitenkin pari lisäpistettä olisi tarvittu.

Kaikin puolin kaudesta tuli aikamoinen pannukakku. Ainoa lohduttava asia kaudessa oli kuudennelle kierrokselle pääsy Hattrickin varsinaisessa cupissa. Liigassa taival on ollut kierroksesta toiseen rämpimistä. Viime kauden toinen sija vaihtuu nyt todennäköisesti karsintaan nelosessa säilymisestä. Täytyy kyllä sanoa, että on taso noussut aikalailla. Nyt kun kaksi selvästi heikointa jengiä vielä tipahtaa suoraan niin pelottaa oikein ajatella, minkälainen ensi kauden sarjasta tuleekaan. Alle 35*-jengit saattavat jopa tippua suoraan alaspäin ensi kaudella :P
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Miklu the Hurricane
Täytyy kyllä sanoa, että on taso noussut aikalailla. Nyt kun kaksi selvästi heikointa jengiä vielä tipahtaa suoraan niin pelottaa oikein ajatella, minkälainen ensi kauden sarjasta tuleekaan. Alle 35*-jengit saattavat jopa tippua suoraan alaspäin ensi kaudella :P

Totta puhut! Minun jengini taitaa kuulua näihin tasoaan nostaneisiin. Viime kauden karsijan paikka kun on vaihtunut taisteluksi runkosarjan kolmossijasta.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Lapster
BWG:n managerille tiedoksi että kävin haastamassa siihen rästiotteluun. Ajattelin vaan kirjoittaa tänne muistutuksen jos et hattrickin sivuilla muista käydä.

Siis FC Banaanipotku - BWG 04

Kävinkin tuossa vastaamassa jo haasteeseen ja kyseessä on varsinainen jumbofinaali. Tavoitteena on se BWG:n ensimmäinen voitto Nahkiksessa :)
 

Akseli

Jäsen
Tason nousu on ollut havaittavissa muutenkin. Omassa lohkossano kun suoritettiin laskutoimituksia keskimääräisistä tähtien määristä, niin saatiin tulokseksi reilut 26*. Näin siis vitosessa.
Nyt olisi kyllä tarpeen nousta neloseen, niin voisi keskittyä siellä pysymiseen, eikä sinne nousemiseen. Nouseminen taitaa olla kausi kaudelta vaikeampaa.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Joo, on kyllä itekin tullut huomattua tason nousu. Siinä mielessä onki pieni yllätys, että jo ensimmäisellä IV-kaudella tulen todennäköisesti sijoittumaan toiseksi. Toisaalta homma alkaa samalla mennä paljon mielenkiintoisemmaksi kun tulee lisää haastetta.
 

Afan

Jäsen
Jeps, ilmoittaudun myös tasonnousun huomanneiden kerhoon. En siihen hämeenlinnalaiseen Kerhoon kuitenkaan.

Viime kausi oli ensimmäinen nelosdivarissa ja päättyi kolmanteen sijaan. Lohkovoitto jäi yhden maalin päähän.

Joukkuetta olen aktiivisesti kehittänyt, ja taso on noussut kauden aikana kiitettävästi, mutta koska muillakin kärkijoukkueilla on aktiiviset managerit, ovat voimasuhteet säilyneet ennallaan. Kolme kierrosta ennen loppua olen jälleen kolmantena - pisteen päässä kärkipaikasta.

Tason nousun huomaa siitä, että viime kaudella nousijat - minä mukaanlukien - sijoittuivat toiseksi, kolmanneksi ja neljänneksi. Tämän kauden tulokkaat ovat kahdella jumbosijalla.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Meidän lohkossa muuten nousijat ovat tällä hetkellä 2. (itse) ja 3. Joukkueella, joka johtaa lohkoa, on aika ylivoimainen tiimi tuossa meidän sarjassa.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
FC Banaanipotku - BWG 04

BWG lähtee Nahkiksen viimeiseen otteluun hieman vaihtelevissa tunnelmissa. Kotoisessa liigassa ottelut ovat viime aikoina kulkeneet kohtuullisesti, vaikka viikonlopun ottelussa tulikin takkiin lohkon kärkijoukkueelle. Kuitenkin taistelu sarjapaikansäilyttämisestä jatkuu, joten jumbofinaalissa Banaanipotkua vastaan saanee juniorit ja kakkosjoukkueen pelaajat jälleen vastuuta.

Kiivasti avauskokoonpanon paikasta kamppaileva Jaakko Korpi lähtee otteluun innokkaana."Kyllä me nyt tahdotaan ottaa se avausvoitto Nahkiksessa vielä tällä kaudella.. Meillä on monesti ollut huonoa tuuria näissä matseissa ja kyl kaikki pelaajat ovat innokkaista näyttämään mitä ne osaa."

Oletettava kokoonpano: Thorsen - Virtanen, Pippuri, Kivelä, Riihilahti - Kauppi, Salonen, Koivisto, Nieminen - Valakari, Korpi.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
tiukkaa

Meni näköjään taistelu jatkopaikoista vielä tiukaksi a-lohkossa. Jos nyt laskin oikein, niin tässä on lopullinen tilanne kolmen ensimmäisen osalta:

Torivuoren Pullistus 5 3-2-0 16-5 11
FC Floppaajat 5 3-2-0 16-6 11
Etu-Töölön Kanuuna 5 3-1-1 11-6 10

Ennen viimeistä kierrosta hommahan oli vielä täysin auki. Kärkikamppailu Torivuoren Pullistus vs. Etu-Töölön Kanuuna päättyi 1-1 tasalukemiin. Toisaalta FC Floppaajat 3-1 voitollaan sukasta nousi pisteellä ohi Etu-Töölön Kanuunan. Voiko enää tiukemmaksi mennä? :)

Mitenkähän lohkovoitto olisi ratkaistu, jos floppaajat olisi voittanut sukan 3-0!? :)
 

Akseli

Jäsen
Onko sarjat nyt pelattu vai onko ensi viikolla vielä rästikierros?
FCT:n manageeri odottaa innolla seuraavaa vastustajaa.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Akseli
Onko sarjat nyt pelattu vai onko ensi viikolla vielä rästikierros?
FCT:n manageeri odottaa innolla seuraavaa vastustajaa.
Kyllä, sarjat on pelattu. Laitan kohtapuolin valmiit sarjataulukot sivuille. Pitää myös metsästää Hamraan, ja hän saa kertoa minulle miten playoffien otteluparit ratkaistaan.

Tilastoista...Teen nyt yleistilastot, mutta jätän ottelukohtaiset pois.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Jos nyt tekis ne päivitykset. mää lähen huomenna kertaamaan, eli mun pitäs tehä kokoonpanotki jo huomiseen iltaan mennessä, että saisin pelattuu.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Viestin lähetti Satellite
Kyllä, sarjat on pelattu. Laitan kohtapuolin valmiit sarjataulukot sivuille. Pitää myös metsästää Hamraan, ja hän saa kertoa minulle miten playoffien otteluparit ratkaistaan.

Eikä siitäkään tarvi niin vaikiaa tehdä. Pistää vaan suoraan A1-D2, A2-D1, B1-C2, B2-C1
 

Akseli

Jäsen
Homma hanskaan ja eteenpäin.
Mulle ainakin sopii tuo emestin ehdotus ja eikös tuollainen ole aika normaali jatko tämäntyyppisissä turnajaisissa.
Saa emest ja muutkin laittaa joukkuetta nippuun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutama viikko sitten oli irkissä puhetta tämmösistä jatkopeleistä: A1-B2, B1-A2, C1-D2, D1-C2.
Mulle on oikeastaan aivan sama ketä vastaan tulee, kunhan joku tulee.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
tuo jatko on vaan sellainen, että välierässä voi tulla vastaan samassa lohkossa oleva...Väännän uuden systeemin. Emest lähtee huomenna matkalle, ja jos sen haastetta ei hyväksytä huomeniltaan mennessä, hän ei saa kokoonpanoja. Joten tästä johtuen jos sille merkitty vastustaja (Lapijoen Toverit) ei vastaa tän illan aikana haasteeseen, laitan hänet pelaamaan minua vastaan (koska pystyn heti vastaamaan haasteeseen). Joten älkää haastako vielä ketään, Pistän illalla sitten lopulliset otteluparit.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
elikkä mul ois lapijoen tovereita vastaan. mut järjestelmä muuttuu nyt toiseksi, jos lapijoen toverit ei oo vastannu mun haasteeseen iltaan mennessä. sillon pelaan ff dream teamia vastaan ja parit kai muodostetaan uudestaan.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
F1 - FC Tamminiittu - Lapijoen Toverit
F2 - Torivuoren Pullistus - FF Dream Team
F3 - FC Braku - FC Floppaajat
F4 - FC Leijonat - XXX United

Siinä lopulliset otteluparit. Välierissä F1-F2 F3-F4
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös