Hattrick: Nahkakuula Cup

  • 21 121
  • 413

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Hattrick: Nahkakuula League

Nahkakuula Cup osallistujat:
Ylistön Yrjöt (74239) -Miklu the Hurricane
FF Dream Team (74290) -Satellite
Fc Durable (74517) -Durable
Iso Kauha (21778) -Snakster
Karhuvuori (74683) -Hamraan
Pentamo (74371) -Akseli
Afan FC (74167) -Afan
The Kiila (74811) -Tane
FC IHQ (74814) -fumble
Fury of 53 (74648) -Pioneer
FC Sukka (74169) -kettu666
FC Vaihtopenkki (75925) IV-div. -Sasha
XXX United (21882) -rama
Perttulantien Predators (74214) -Siirappi
Königsblauen (74677) -Timi
AC Alasuoja (74149) -Footless


Ensimmäinen Cup-kierros pelataan 19.päivä.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jes, ihan hauska tääkin idea. Mitenköhän pirussa mun aika riittää näihin kaikkiin netissä pelattaviin peleihin, muutakin pitäis tehä kun luuhata netissä...?

Mulle tuli ekana mieleen otsikosta joku Mikkelissä pelattava äärioikeiston futisturnaus.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Hamraan
Fantasioissa olisi tehdä tästä Cupista alkeelliset nettisivut, joihin tulee tulokset, kaaviot ja jokaisesta pelistä olisi hyvä saada se report jossa selitetään pelitapahtumat ja vapaaehtoiset riemun kiljahdukset/sadattelut managereilta liittyen joukkueen esitykseen.
Voisin ilmoittautua vapaarhtoiseksi noiden sivujen tekemiseksi. Pystyn tekemään sivut HTML:n avulla (en osaa muita kieliä), joten jos on mahdollista niin voin aloittaa vaikka tänään...Ja joku voisi suunnitella cupille hienon logon, jota voin sitten käyttää sivuilla.
 

Akseli

Jäsen
Nahkakuulacupin esiottelussa pentamo voitti tiukassa ottelussa Königsblauenin 2-1. Ainakin pentamo peluutti ottelussa reservejä ja pelasi ensimmäisen kerran koskaan 3-4-3 systeemillä. Tämä kokeilu näkyikin otteluraportin mukaan joukkueen otteissa. pentamon fanijoukot ovat suurin odotuksin lähdössä cuppia seuraamaan, koska joukkue ei ole viimeiseen viiteen peliin hävinnyt kertaakaan.

unohtui aivan, milloin tuo kaavio julkaistaan, ettei vaan jää liian lyhyen valmistautumisajan takia peli pelaamatta kokonaan.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Karhuvuori otti hienon 4-2 voiton Afan FC:stä


===========
Tällä hetkellä yhtä joukkuetta lukuunottamatta kaikki löytyvät
V-divisioonasta, vielä on siis tilaa yhdelle. Satellite tekee nettisivut ja jos löytyy taitelija tekemään meille logon, niin ilmoittautukoon.

Haluatteko että arvonta suoritetaan livenä irkissä? :)
 
Viimeksi muokattu:

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Hei, viititkö laittaa tuonne osallistujien listaan jokaisen joukkueen kohdalle, kenen joukkueesta on kyse?

Silloin kun saan sivut viritettyä niin voisi ajatella, että jos Jatkoajasta löytyy tarpeeksi IV -divarin joukkueita, jotka ovat pudonneet cupista niin voisi niillekin tehdä turnauksen...Meinaan että kun itse pääsisi joskus tuonne IV -divariin niin silloinkin olisi kivaa osallistua Nahkakuula cupiin :)

[EDIT: Se olisi kivaa suorittaa arvonta ircissa :) Kunhan sovitaan aika]
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Nimet on kohdillaan, ainakin luulen niin. Ehdotan arvonnan ajankohdaksi perjantai 18.00 ja se on samalla takaraja sille yhdelle V-div. joukkueelle joka mahdollisesti haluaa mukaan.
 

Tane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
The Kiila otti uransa avausvoiton nahkakuula-cup esiottelussa FC IHQ:sta komeasti 6-2. Tosin kummaltakin pelasivat kakkosmiehistöt.. Pitäisiköhän sitten peluuttaa nahkakuula cupissa ykkösmiehistöä jos toiveet noususta IV-divariin hautautuu tällä kaudella :)

IRC arvonta olisi ihan kiva kyllä.
 

Akseli

Jäsen
Mietin itsekin tuota, että jos mahdollisuudet nousuun menevät liigassa, niin panostus alkaa sitten helposti vaikka tähän tärkeään titteliin. Itsellä se on aika helposti määriteltävissä. Huomenna kohtaan sarjaykkösen ja jos tulee turpaan on viimeisetkin nousumahdollisuudet menneet ihan oikeasti. Nytkin ne ovat varmastikin jo aikamoista toiveajattelua, mutta...
 
Suosikkijoukkue
JYP
Missä netissä (IRCnet, Quakenet tms?) ja millä kanavalla kyseinen arvonta tapahtuu?
YY on kärsinyt viimeaikoina loukkaantumissumasta, mutta siitäkin huolimatta joukkue lähtee kovin tavottein Nahkakuula cupiin. Johtuen mahdollisesta IV-divariin noususta pääsevät nuoret ja nälkäiset junnut näyttämään kyntensä.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti Miklu the Hurricane
Missä netissä (IRCnet, Quakenet tms?) ja millä kanavalla kyseinen arvonta tapahtuu?
YY on kärsinyt viimeaikoina loukkaantumissumasta, mutta siitäkin huolimatta joukkue lähtee kovin tavottein Nahkakuula cupiin. Johtuen mahdollisesta IV-divariin noususta pääsevät nuoret ja nälkäiset junnut näyttämään kyntensä.

Jees, hyvä kysymys ja olinkin juuri tulossa valoittamaan tätä. Eli arvonta tapahtuu samassa netissä missä on nykyinen #jatkoaika kanavakin, en tiedä mikä netti se on mutta Quakenet se ei ainakaan taida olla. Kanava on #Nahkakuula
Itse olen siellä jo tällä hetkellä.

Arvontahan alkaa 18.00.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Otteluparit on arvottu ja ne tulevat tässä:
Vasen puoli:
Ylistön Yrjöt vs. FC Sukka
FC Vaihtopenkki vs. Perttulantien Predators
FF Dream Team vs. Fury of 53
Pentama vs. AC Alasuoja

Oikea puoli:
The Kiila vs. FC IHQ
Iso Kauha vs. Karhuvuori
XXX United vs. Afan FC
Königsblauen vs. FC Durable

Ensin mainittu on kotijoukkue, on ihan sama kumpi haastaa kumman, kunhan huolehditaan että pelipäivä on ensi keskiviikko (19.2.) ja otteluissa käytetään Cup-rules. Joukkueitten ID:t löytyvät avausviestistä ja jos apua tarvitsette, kysykää.

Paras joukkue voittakoon.

edit: Kun peli on saatu sovittua niin ilmoittakaa osoitteeseen nahkacup@mbnet.fi pelin id numeron niin saadaan se sitten laitettua nettiin. Jos joku haluaa lähettää otteluennakoita niin lähettäkää ne
maililla osoitteeseen nahkacup@mbnet.fi ja tuonne tietenkin myös kommentit pelin jälkeen
 
Viimeksi muokattu:

Durable

Jäsen
Mitenkäs muilla on sarjoissaan mennyt?

Itselläni on hyvät mahikset nousta neloseen. Ei yhtään häviötä vielä. Mutta vain 3 pistettä olen sarjakakkosta edellä. Eli tiukkaa tekee vielä.

Nyt kun olen jo oppinu pelaamaan, niin alkaa kulkemaan. Edellisen kauden loppu meni rodella huonosti kun vasta aloittelin.
 

Pioneer

Jäsen
Itse sain joukkueeni juuri ennen tämän cupin alkua, joten valmistautumisaika jäi hivenen lyhyeksi. Sarjataulukossa Fury of 53 löytyy toiselta sijalta, mutta sarjajohtajaan on matkaa peräti 11 pistettä yhdeksän ottelun jälkeen, joten toivo noususta lienee tämän kauden osalta heitetty.

Jengi on pirullisen heiveröinen tällä hetkellä, joten siirtomarkkinoita tulee tarkkailtua jatkuvasti sopivien löytöjen varalta. Rahaakaan kun ei liiemmin ostoihin ole, kun törsäsin suurimman osan pätevän valmentajan hankintaan sekä stadionin rakentamiseen.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Durable
Mitenkäs muilla on sarjoissaan mennyt?

Itselläni on hyvät mahikset nousta neloseen. Ei yhtään häviötä vielä. Mutta vain 3 pistettä olen sarjakakkosta edellä. Eli tiukkaa tekee vielä.

Nyt kun olen jo oppinu pelaamaan, niin alkaa kulkemaan. Edellisen kauden loppu meni rodella huonosti kun vasta aloittelin.
Yksi sana: huonosti. Neljässä liigaottelussa 4 häviötä maalierolla 3-15. Tavoite on jo ensi kaudella, joten tämä turnaus näyttää suunnan minun joukkueelle. Pitänee hakea uusi valmentaja kun nykyinen on wretched -tasoinen.
 

Durable

Jäsen
Rahatilanne on kyllä todella huono. N. 200 000 on tilit miinuksella. Olen yrittänyt myydä joitakin pelaajia, mutta ei ole vielä onnistunut.

Onko pelaajien myyminen ainoa keino saada lisää rahaa?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Durable
Rahatilanne on kyllä todella huono. N. 200 000 on tilit miinuksella. Olen yrittänyt myydä joitakin pelaajia, mutta ei ole vielä onnistunut.

Onko pelaajien myyminen ainoa keino saada lisää rahaa?

Mulla on sama homma. Tosin syynä on lähinnä ylenpalttinen hullaantuminen siirtomarkkinoilla.

Ja pelaajien myynnin lisäksihän hilloa tulee pääsylipuista. Ainakin meikäläisen stadionilla on liigapeleissä aina yli 10 000 ihmistä ja hyvin tulee rahaa. Vieraspeliviikkoina tuleekin sitten miikkaa.
 

Akseli

Jäsen
Viestin lähetti Satellite
Yksi sana: huonosti. Neljässä liigaottelussa 4 häviötä maalierolla 3-15. Tavoite on jo ensi kaudella, joten tämä turnaus näyttää suunnan minun joukkueelle. Pitänee hakea uusi valmentaja kun nykyinen on wretched -tasoinen.

Laitahan aika nopeasti valmentaja vaihtoon. Passablen valmentajan saa suht helposti (toiseksi paras), mutta kaikki tahtovat varmastikin saada solidin valkun. Itse olen tuhlannut 230000 rahaa valmentajan vaihtoon ja paras saamani on passable. Sehän on sitten ihan lottoa tuo valmentajan saaminen.
Varaudu siis rahanmenetykseen kun yksi valmentajan vaihto maksaa 10000 rahaa ja nollaa team spiritin.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Akseli
Laitahan aika nopeasti valmentaja vaihtoon. Passablen valmentajan saa suht helposti (toiseksi paras), mutta kaikki tahtovat varmastikin saada solidin valkun. Itse olen tuhlannut 230000 rahaa valmentajan vaihtoon ja paras saamani on passable. Sehän on sitten ihan lottoa tuo valmentajan saaminen.
Varaudu siis rahanmenetykseen kun yksi valmentajan vaihto maksaa 10000 rahaa ja nollaa team spiritin.
Sain kuudennella kerralla Passablen valmentajan, jolla on brilliant experience ja Solid leadership. Minulle ainakin riittää, ei ole niin paljo rahaa et sitä solidia tavoittelee.

Ilmoitus:
Turnauksen nettisivut on avattu, mutta ne ovat vielä kesken. Tänne ketjuun voitte laittaa parannusehdotuksia ym. Lukekaa FAQ

http://koti.mbnet.fi/nahkacup

EDIT: miksi kaikki ei ole vielä käyneet ircissä? kanava #Nahkakuula
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Satellite

EDIT: miksi kaikki ei ole vielä käyneet ircissä? kanava #Nahkakuula
Mä en oo ikinä ircannu. Mites homma toimii, voisin tulla joskus tsekkaamaan homman? Ja sit kun noita eri "nettejä" on, niin onko toi samassa kuin #Jatkoaika, voisi senkin käydä sitten joskus tsekkaamassa?
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Footless
Mä en oo ikinä ircannu. Mites homma toimii, voisin tulla joskus tsekkaamaan homman? Ja sit kun noita eri "nettejä" on, niin onko toi samassa kuin #Jatkoaika, voisi senkin käydä sitten joskus tsekkaamassa?
Lataa osoitteesta http://www.mirc.org/ mIRC .niminen ohjelma. Valitse mikä tahansa serveri nikki ym. Sitten kun olet kirjautunut sisään voit valita kanavat, voit olla kahdellakin kanavalla samaan aikaan. Jatkoajallakin on irkki: #Jatkoaika. [EDIt: ei QuakeNet vaan vaikka sonera irc.inet.fi]

Tervetuloa!

Nyt on sivuille ilmestynyt Fc Durablen tekemä ennakko ja myös alustavat kokoonpanot, mutta MatchID puuttuu. Missä muut?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Satellite


Nyt on sivuille ilmestynyt Fc Durablen tekemä ennakko ja myös alustavat kokoonpanot, mutta MatchID puuttuu. Missä muut?
Yeah, kiitti pitää kokeilla.

Mä en ainakaan äsken päässyt Hattrickin sivuille, herjas ties mitä puuttuvaa serveriä. Kokeilen uudestaan pian, katon onko haaste tullu tai sitten haastan ite ja yritän askarrella jonkunlaisen ennakontyngän, jos kerkeän/viitsin/kykenen krapulaltani...
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Tiedoitus:

FF Dream Team on hankkinut edellisen Wretched -valmentajan tilalle uuden valmentajan, Jukka Saukkosen. Hän on Passable -valmentaja, jolla on brilliant experience ja solid leadership. Joukkue pelaa tänään sarjaottelun Kuhnua vastaan. Kuhnu on sarjassa 3 pistettä omaa joukkuetta takana. Lähden tavoittelemaan ottelusta suurinumeroista voittoa, sillä minulla on suuret odotukset uusiutunutta kokoonpanoa kohtaan. Ottelun MatchID on 3903801 .
------------------
Näitä tiedoituksia voitte lähettää tähän ketjuun ja laitan niitä tuonne sivuillekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös