Hattrick: Nahkakuula Cup

  • 21 181
  • 413

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Kävin äsken vastaamassa haasteeseen eli pelin pitäisi piakkoin näkyä siellä listassa. En ole ollut pariin päivään koneella, joten tuosta johtui kyseinen viivästys. Kirjoittelen piakkoin tuonne cupin sivuille myös ennakkoni tuohon otteluun. Königsblauen lähtee ainakin peliin täysillä. Panostus liigaan on tällä kaudella kuitenkin turhaa sillä nousu on jo karannut ja putoamista kun ei tapahdu.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Satellite
Lataa osoitteesta http://www.mirc.org/ mIRC .niminen ohjelma. Valitse mikä tahansa serveri nikki ym. Sitten kun olet kirjautunut sisään voit valita kanavat, voit olla kahdellakin kanavalla samaan aikaan. Jatkoajallakin on irkki: #Jatkoaika. [EDIt: ei QuakeNet vaan vaikka sonera irc.inet.fi]
Vitura, nyt en saa tuota mIRCiä toimimaan. Yksityiskohtaista apua tarvitaan. Eli koitin laittaa serveriksi irc.inet.fi ja groupiksi sen #Nahkakuula (kokeilin myös ilman tuota #-merkkiä, kumpikos nyt sitten on oikein) ja ei suostu pelittään. Vai onko kaikilla yhteydentarjoajilla omat verkkonsa, koska toi Soneran herjaa Unauthorized connectista? Ei kyllä mitään hajua mikä Welholla vois olla, ideoita tai apuja jollain?

Vituttaa, yleensä mä pärjään aina koneiden kanssa, mut sitten tappelua jonkun pirun IRCin kanssa. Noloa.
 

Pitbat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames
Nahkakuula Cup palkinto

FC Troopers sponsoroi Cupin voittajalle 3kk:n Hattrick Supporter-membershipin.


Hyviä matseja kaikille!
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Nahkakuula Cupin ensimmäiset pelit huomenna, mutta edelleen puuttuu kahden ottelun MatchID. Monesta ottelusta puuttuu myös aloituskokoonpano. Pankaa vauhtia! Tai no, ei kiirettä, mutta koittakaa nyt ennen otteluiden alkua ilmoittaa k.o. jutut.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Noniin, kaikkien otteluiden MatchID on tiedossa. Nyt odotetaan vielä lisää ennakoita ja kokoonpanoja. Ja muistakaa tulla seuraamaan ircin kanavalla #Nahkakuula otteluita livenä! Ottelut alkaa klo 18.00 Suomen aikaa, kuten turnauksen kotisivuilla lukee. Kotisivut saattavat saada uuden ulkonäön hiihtolomalla.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Voiks noin pahasti saada turpaan... Aika paha, olisit nyt vähän antanut armoa. Masensi mun päivän, kun kerta ManU:n paskasakkikin vielä voitti, on se niin väärin... Olihan mulla loukkaantumisia, ei nyt ihan Juven verran, mutta selitys sekin. Mä kaivan pari muuta vielä, käyn Hattrickistä kattomassa.

Just! Puusilmä dumari ajo heti alkuun mun tärkeimmän pakin ulos. Kiva varmaan tehä maaleja kun vastassa on kaksi pakkia. Niin just, mietippäs omalle kohalles.

Tota, kait tässä oli vielä toiset osaottelut?
 
Viimeksi muokattu:

Akseli

Jäsen
Edelliseen

Tuomari laittoi munkin joukkueen pelaajan tasoituksen vuoksi ulos. Tulos oli kieltämättä hieman erikoinen, harvoin tulee tehtyä tuollaista määrää maaleja. Jokaisen maalin teki eri kaveri, joten iloitsen siitä.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Kotijoukkueet seuraavan kierroksen peleihin on arvottu:
Perttulantien Predators - Ylistön Yrjöt
Pentamo - FF Dream Team
Iso Kauha - The Kiila
FC Durable - Afan FC

Pelit pelataan 26.2.
haastakaa, ja muistakaa cup-rules

Sitten toiseen asiaan että riittääkö kiinnostusta pelata sijoitusottelut? Minulla ainakin ja olen valmis tekemään kaavion niillekkin, ilmoittakaa nahkacup@mbnet.fi osoitteeseen kiinnostuksenne ja jo mahdollisesti sovitut harkkapelit.
 
Viimeksi muokattu:

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Hamraan arpoo tänään sijoitusotteluiden kotijoukkueet, joten jos ei millään sovi niin ilmoittakaa joko täällä tai sähköpostiin. Sijoitusotteluita ei pelata, jos osallistujia on liisn vähän.

Toiseen asiaan. Nahkakuula Cupin sivujen ulkonäkö muuttuu tässä lähiaikoina, eli tod.n. tänään.

Ja missä ennakoita&kokoonpanoja toiselle kierrokselle?
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla on jo sovittu harjoitus matsi, eli en voi pelata sijoitusottelua ainakaan ensi keskiviikkona.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Ai arvon? Ei ole hyötyä arpoa mitään jos ei tiedä ketkä osallistuvat.

Kyllähän minä arpoisin, mutta en tiedä ketkä haluavat osallistua. Ne jotka ei halua osallistua tai ovat sopineet muita pudonneita joukkueita vastaan treenipelejä ketkä osallistuvat cupiin, laitetaan kylmästi listan häntäpäähän. Tiedän/muistelisin että jotkut pudonneet joukkueet sopivat samantien pelin toisiaan vastaan, olisi kiva tietää mitkä joukkueet ne oli.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Ennätimme jo muuten Ziirapin kanssa sopia seuraavan kierroksen ottelun viime keskiviikkona. Ziirappi tarjosi minulle kotietua haasteessa seuraavalle kierrokselle -> hyväksyin -> Ylistön Yrjöt - Perttulantien Predators (5043499) vastoin arvottuja pareja niin että minulla on kotietu.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Njoo irkissä sanottiin että Yrjöt - Preda ja sivulla oli A2-A1 tms josta sitten vielä katsoin sen...
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Nyt siis on niin (kuten kotisivujen etusivulla lukee) että kaikki joukkueet joutuvat ilmoittautumaan seuraavaan Cupiin uudelleen. Myös ne, jotka osallistuivat ensimmäisellä kerralla. Ilmoittautua voi joko laittamalla mailia nahkacup@mbnet.fi tai minulle/Hamraanille yksityisviestillä.

EDIT: Myös ne, jotka ovat korkeammalla kuin V -lohkossa. Kun joukkueiden määrä tiedetään, ni silloin päätetään se, miten seuraavalla kerralla pelataan.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Turhan aikaisessa olette vielä ilmoittautumisten kanssa liikkeellä. Eikös nykyiseen Nahkakuulaan mene vielä muutama viikko + pari väli viikkoa, joissa ei kuitenkaan ennätä vetää uutta cupia läpi + Hattrickin varsinainen cup. Sitten ollaankin jo huhtikuussa. Voisin siinä vaiheessa sitten miettiä ilmoittautumista.
 

Akseli

Jäsen
Nyt on kuitenkin tätä cuppia pelattu jo niin pitkälle, että on vain neljä joukkuetta jäljellä.
Pitäisikö tässä, nyt sitten etukäteen sopia jo sijoitusotteluista vai onko niihin mitään kiinnostusta. Olisihan se kiva tietää onko kolmas vaiko neljäs, siis niitten jotka eivät finaaliin kanssani pääse. (itseluottamus alkaa olla kohdillaan :) )
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Akseli
Nyt on kuitenkin tätä cuppia pelattu jo niin pitkälle, että on vain neljä joukkuetta jäljellä.
Pitäisikö tässä, nyt sitten etukäteen sopia jo sijoitusotteluista vai onko niihin mitään kiinnostusta. Olisihan se kiva tietää onko kolmas vaiko neljäs, siis niitten jotka eivät finaaliin kanssani pääse. (itseluottamus alkaa olla kohdillaan :) )
Itse olisin ehkä halukas taistelemaan sijoista 5-8, mutta olemme päättäneet, että pelataan tämä puhtaasti Cup -muotoisena eli vain voittaja selvitetään. Näin. Voitte sitten epävirallisesti pelata sijoitusmatsit.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Elikkä välierät on pelattu. Tulokset näette turnauksen kotisivuilta, joten opetelkaa käyttämään niitä :)

Seuraavasta Nahkakuulasta tulee todennäköisesti sellainen, että siihen saa osallistua muidenkin kuin V -divarin joukkueet, ja kaikki menee samaan kaavioon. Kelpaako?
 

Akseli

Jäsen
siellä ilmoittautuneiden joukossa taisi olla joku 3-divarin joukkue.
Kävin katsomassa joukkueen kenttäkoostumuksia ja taitaa olla niin, että noin puolitoista tähteä enemmän kuin meikäläisellä on pelaajien taso. Ei taida oikeasti vain olla kenelläkään vitosdivarilaisella mitään mahdollisuuksia noin kovaa joukkuetta vastaan. no, toisaaltahan se on juuri niin sitten suomencupissakin, mutta jotenkin olisi kivaa jos olisi edes periaatteessa mahdollisuus...
Ei mulla mitään vakaumusta tähän ole, kaikki mukaan vaan, kun ei taida löytyä jatkoajasta noin kovia joukkueita omaan cuppiin asti.
Ja sitäpaitsi ainakin itsellä on kova hinku päästä eteenpäin Hattrickissä.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Akseli
siellä ilmoittautuneiden joukossa taisi olla joku 3-divarin joukkue.
Kävin katsomassa joukkueen kenttäkoostumuksia ja taitaa olla niin, että noin puolitoista tähteä enemmän kuin meikäläisellä on pelaajien taso. Ei taida oikeasti vain olla kenelläkään vitosdivarilaisella mitään mahdollisuuksia noin kovaa joukkuetta vastaan. no, toisaaltahan se on juuri niin sitten suomencupissakin, mutta jotenkin olisi kivaa jos olisi edes periaatteessa mahdollisuus...
Ei mulla mitään vakaumusta tähän ole, kaikki mukaan vaan, kun ei taida löytyä jatkoajasta noin kovia joukkueita omaan cuppiin asti.
Ja sitäpaitsi ainakin itsellä on kova hinku päästä eteenpäin Hattrickissä.
Pitbat lupasi pelata kakkoskokoonpanolla Cupin matseja. Ja hän todennäköisesti on Ht:n omassa cupissa niin kauan, että ei edes pääse osallistumaan siihen. Luulen, että V -divarin tiimit eivät pärjää edes nelos kärkitiimeille.
 

Afan

Jäsen
Onko jossain määritelty, kumpi on finaalissa kotijoukkue? Vastustaja näkyy ystävällisesti haasteessaan määrittäneen Afan FC:n kotijoukkueeksi, mutta en vielä hyväksynyt haastetta, kun en muista "virallista" tietoa missään nähneeni.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Kotijoukkue arvottiin keskiviikkona matsin jälkeen IRC:ssä ja sait kotiedun. Paina vaan sitä accept-nappulaan siellä challengesissa... ei se Nahkakuula cup:n voitto yhteen kotietuun kaadu :)
 

Akseli

Jäsen
Onneksi olen voittanut Afan FC:n harjoitusottelussa, joten voin pitää joukkuettani vähintäänkin finaalintasoisena joukkueena.
Ja tähän loppuun sitten iso hymiö. :)
 
Suosikkijoukkue
JYP
Ylistön Yrjöt Nahkakuula cupin ensimmäinen mestari

Ylistön Yrjöt ratkaisi Nahkakuula cupin mestaruuden itselleen tiukan väännön jälkeen Afan FC:tä vastaan. Ottelu alkoi hermostuneesti, kun Ville Salli otti turhan varoituksen 12. minuutilla. Tunnelma kuitenkin vapautui, kun loukkaantumisten takia kentälle päässyt Ville Nimonen täytty paikkansa ja vei Yrjöt 0-1 johtoon. Afan FC tasoitti kuitenkin välittömästi ja puoliajan tulokseksi muodostuikin 1-1.
Toisella puoliajalla Yrjöt aloitti armottoman prässin vastustajan maalilla ja se tuottikin tulosta kun puolustaja Tuomo Linna pääsi vapaasti vetämään uskomattoman banaanipotkun vastustajan maalin yläkulmaan 35 yardista. Ottelulle saatiin sinetti, kun Sami Heikkinen lannisti vastustajan uskomattoman hienolla saksipotkulla 80. minuutilla.
Juhlat alkoivat välittömästi ottelun jälkeen: shampanjapullot poksahtelivat ja rokki raikasi. Illan juhlien jälkeen Yrjöt kuitenkin joutuu jo aloittamaan valmistautumisen tärkeään lauantain otteluun, joka ratkaisee nouseeko Yrjöt suoraan IV:een divisionaan.

Yrjöt haluaa kiittää kaikkia Nahkakuula cupin järjestäjiä ja sponsoreita hienosti järjestetystä turnauksesta. Yrjöt palaa puolustamaan mestaruuttaan, kun ensi kausi koittaa.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Re: Ylistön Yrjöt Nahkakuula cupin ensimmäinen mestari

Viestin lähetti Miklu the Hurricane
Yrjöt haluaa kiittää kaikkia Nahkakuula cupin järjestäjiä ja sponsoreita hienosti järjestetystä turnauksesta. Yrjöt palaa puolustamaan mestaruuttaan, kun ensi kausi koittaa.
Kiitos turnaukseen osallistumisesta =)

Onneksi olkoon, olet voittanut 3kk supporter packin, jonka saat Pitbatilta jollakin tavalla.

Yksi pyyntö: suostutko harkkamatsiin ? Pitää kokeilla turnauksemme voittajan taidot. :) Minun kotikentällä sitten :P

Paivitän turnauksen sivuja seuraavaksi vasta viikonloppuna. Silloin olisi tarkoitus tehdä myös jonkunlaisia tilastoja sinne. Mitäs mieltä porukka on muuten uusista sivuista? Kommentteja ja parannusehdotuksia kaivataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös