Viestin lähetti Satellite
Kyllä tuon voisi järjestää, mutta en ehdi järjestää sitä yksinään. Voin tehdä kyllä nettisivut, mutta yksinään ei tilastointi ja vastaava suju millään. Muita ehdokkaita mirasanen lisäksi, jotka voisivat auttaa tms?
Pelityypistä tulee tieto joukkuemäärän selvittyä. Aikaisemmin ollaan pelattu turnausmuotoisena, ja sitä kannatan itsekin tällä kertaa. Se tapa antaa myös mahdollisuuden ottaa kaikki halukkaat mukaan.Viestin lähetti gege dA mAn
Itse olisin halukas tulemaan tähän mukaan. Millos tämä turnaus alkaa mikäli järjestetään? ja monen joukkueen voimin viedään läpi ja pelataanko cup- vai turnausmuotoisena?
Saatan pystyä auttamaankin, riippuu mitä pitäisi tehdä?
Auttamiseen sisältyisi tilastojen laskemista ja minulle lähettämistä: laitan ne sitten myös nettiin samalla.
Tarkennan: tilastoja pitää myöskin kaivaa hattrickista, ja pistää html-koodin sisälle valmiille lomakkeelle. Sitten lähettää minulle sähköpostissa ne. Suunilleen samoja asioita on siis tarkoitus säätää, kuin mitä löytyy sivuilta http://nahkakuula.htfc.org/. Ottelukohtaiset tilastot jne.Viestin lähetti gege dA mAn
Eiköhän tuo onnistuisi ainakin näillä näkymin. Ilmeisesti tilastojen laskentaan kuuluu sarjataulukot ja maalintekijätilastot? Tuskinpa mitään muuta.
Viestin lähetti Ebbe
Onko tarkoitus aloittaa Nahkakuula jo tulevana tiistaina, 14.12.2004 vai vasta seuraavalla viikolla? Olisi kiva tietää, ettei vaan missään nimessä menetä harjoitusta. Tuleva maanantai on ilmeisesti viimeinen ilmoittautumispäivä.
Viestin lähetti Miklu the Hurricane
Itse ainakin sovin jo 14. päivän harjoitusmatsin aikaisemmin tällä viikolla. Niin ovat varmaan monet muutkin sopineet. Startti mennee siis 21. päivälle?
Kyllä kyllä, alkaa 21. päivä. Tarkoitus olisi julkistaa otteluohjelma samaan aikaan kuin harjoitusottelut ovat menossa, eli sanotaan vaikka että ilmoittautuminen loppuu 21.12 klo 21.00.
Ollut tässä säätöä, mutta tänään olisi tarkoitus viimeistellä uusi ulkonäkö (ei kauhean vaikeaa) ja laittaa mirasanen tekemät tilastot näkyville. Joku ylempänä myöskin lupasi ehkä auttaa tässä ottelukohtaisessa ruljanssissa, joten pyrin saamaan hänen ja mirasanen kanssa tilastot tulemaan mahdollisimman pian ottelun jälkeen...Tiedän, tämä on taas liian myöhäistä ja olisi pitänyt sopia asioita ennen alkua, mutta eipä sille taaskaan mitään voi.Viestin lähetti Kako-86
Millaisella aikataululla on Nahkakuulan tilastot ja tulokset tarkoitus tehdä ja ketkä tähän työhön osallistuvat? Satellite lupaili aikaisemmin uutta ulkoasua nahkiksen sivuille, mutta aika on tainnut mennä uuden nimilistan kanssa sählätessä.