Hassutteluketju – ei mielensä pahoittajille

  • 133 897
  • 932

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Ystävä sä lapsien on katsomossa tetsoneineen. Ei kylmää kaveria
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö teillä vieläkään ole Lämsälle kenkää ketjua?

Pingviinille monoa.
Totta kai on. Aukesi samana päivänä kun valmentajanvaihdoksesta kerrottiin, tosin melko myöhään.

 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Westerlund-Lämsä WhatsApp keskustelu kävi kuumana pelin aikana, sieltä tuli paljon ohjeita keitä peluuttaa milläkin hetkellä. Sahlstedt ohitettiin täysin.
En ole varma, mutta siinä HPK:n ekassa maalissa, mielestäni salaperäinen musta käsi ohjasi kyllä kiekon maaliin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ystävä sä lapsien on katsomossa tetsoneineen. Ei kylmää kaveria
Miten vitussa tää pedari saa olla Rauman Äijänsuolla yleisötapahtumassa, jossa on paljon lapsia ja nuoria paikalla? Ja todellakin pahoitin mieleni tästä asiasta.

@TMFS voisi konsultoida tästäkin asiasta Lukon johtoryhmää. Siellä saa ilmeisesti olla niin pedofiilit kuin väkivaltaisesti muutenkin käyttäytyvät ihmiset myös?
Antaa organisaatiosta helvetin hyvän kuvan ulospäin.
 

Bugiranne

Jäsen
Miten vitussa tää pedari saa olla Rauman Äijänsuolla yleisötapahtumassa, jossa on paljon lapsia ja nuoria paikalla? Ja todellakin pahoitin mieleni tästä asiasta.

@TMFS voisi konsultoida tästäkin asiasta Lukon johtoryhmää. Siellä saa ilmeisesti olla niin pedofiilit kuin väkivaltaisesti muutenkin käyttäytyvät ihmiset myös?
Antaa organisaatiosta helvetin hyvän kuvan ulospäin.
Myöskin Lukko mainostaa aivan loisteliaisuuttaan Ry:tä, joka ei ilmeisesti ole tehnyt elettäkään irtaantuakseen tästä, päinvastoin kyseinen hahmo liikkunut edelleen tapahtumissa mukana. Korjatkaa jos olen väärässä, sillä mieluusti olen.
 

TMFS

Jäsen
Miten vitussa tää pedari saa olla Rauman Äijänsuolla yleisötapahtumassa, jossa on paljon lapsia ja nuoria paikalla? Ja todellakin pahoitin mieleni tästä asiasta.

@TMFS voisi konsultoida tästäkin asiasta Lukon johtoryhmää. Siellä saa ilmeisesti olla niin pedofiilit kuin väkivaltaisesti muutenkin käyttäytyvät ihmiset myös?
Antaa organisaatiosta helvetin hyvän kuvan ulospäin.
Tätä asiaa on jo keväällä paikallislehdessä käsitelty: ★ Lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista tuomittu raumalaismies liikkuu urheilutapahtumissa uhriensa ikäisten joukossa – Länsi-Suomi kysyi, onko asialle tehtävissä jotain

Tiivistettynä (ja ettei kukaan jää maksumuurin taakse):

Eli vielä rautalangasta. Voiko urheiluseura estää näistä rikoksista tuomittua tulemasta ottelutapahtumaansa?

– Tämä riippuu siitä, millainen tilaisuus se on. Yksityistilaisuuteen kyllä, mutta yleisötilaisuuteen ei. Mikäli kyseessä on yksityistilaisuus eli yhdistyksen jäsenille tarkoitettu tilaisuus, niin silloin voi estää, mikäli henkilö on erotettu tai kurinpidollisesti osallistumisoikeutta on rajoitettu.

Eli lyhykäisyydessään, seuroilla ei ole oikeutta poistaa ihmisiä rikosrekisterin vuoksi katsomosta, ellei kyseinen henkilö itse ottelutapahtumassa aiheuta järjestyshäiriöitä. Yllä oleva sitaatti on siis yhdistysoikeuden asiantuntija, julkisoikeuden dosentti Matti Muukkosen suusta.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa, mitä arvon @TMFS. Eli suomessa kun henkilöä ei voi pitää poissa julkisista tilaisuuksista, kun itse tilaisuudessa ei ole ollut henkilöltä mitään laitonta käyttäytymistä.

Täytyy vain toivoa, että kyseisellä henkilöllä kolkuttaisi omalla tunnolla sen verran että ymmärtäisi jättäytyä pois peleistä, muuta tapaa tähän vaikuttaa ei ole
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olihan se siellä jo Pitsiturnauksessa sekä näkynyt CHL-otteluissa myös istumassa television kautta.

Tuskin on mihinkään katoamassa.

Itseasiassa itse pohdin ennen Pitsiturnausta, että tohtiiko kaveri saapua paikalle. Mutta siellä hän oli ja taitaa olla jatkossakin Lukon peleissä. Lajin helppous taitaa viehättää yhä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös