Hassutteluketju – ei mielensä pahoittajille

  • 141 229
  • 974

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kyllä minä sen tiedän, että itsekin olen joskus äärettömän raskas luettava, mutta silti.

Huh huh. Oispa kaljaa.
Mulla on kaljaa täällä etelän palmujen alla. Siksi olenkin pystynyt pitkästä aikaa lukemaan palstaa jokusena päivänä. Ens viikolla ei enää pysty...
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kai ymmärrät (tai tietenkin ymmärrät), että "Iso Johtaja" ei ollut todellakaan ainut UTJ joka puhui kuivista markkinoista kauden aikana? Ja kun ei ollut, niin eikö olisi ihan luonnollista ajatella, että ne markkinat tosiaan olivat kuivat? Kukaan ei kai kuitenkaan ole sanonut, että markkinoilla ei ole yhtään pelaajaa vai olenko väärässä?

Tuntuu, että olemme käyneet tämän keskustelun useaan otteeseen aiemminkin mutta mikäs tässä on hyvässä seurassa turistessa.
Mutta kun EA Sportsin änärissä vaihdot onnistuu aina, senkun painaa vaan napista. Miksei siis Kalle siis vaan ota pelaajia tänne? Muita muuttujia tuskin kuitenkaan on kuin UTJ:n halu ottaa pelaaja joukkueeseen.
 

MäkisAtte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , O.Jokisen Jukurit, SJS
Mutta kun EA Sportsin änärissä vaihdot onnistuu aina, senkun painaa vaan napista. Miksei siis Kalle siis vaan ota pelaajia tänne? Muita muuttujia tuskin kuitenkaan on kuin UTJ:n halu ottaa pelaaja joukkueeseen.
Ollut ihan samat ajatukset jo jonkun aikaa. Vaihtaa sen GM moden aloittelija vaikeustason sinne vaikeimpaan, niin voi olla realistisempaa
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No, toivottavasti (jos on tulossa) tarttuu koppi paremmin kuin rapala. Pistin viestin kaverille, jossa toivotin tervetulleeksi Raumalle, mutta kehtasi olla vastaamatta.
Perkeleen kelmi osaa lukea nämä hommat.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230505_160702_Instagram.jpg
    Screenshot_20230505_160702_Instagram.jpg
    78,8 KB · kertaa luettu: 249

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli Westerholmeista mieleen, että kuinkahan paljon niitä Davidssonin veljeksiä vituttaa kun tuli vähän turhan aikaisin skriivattua nimi ja ympyröityä hymynaamat hitsarien lappuun? Loppukauden näytöillä olisi jostain lailisestakin jengistä voinut saada vakanssin.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Jos olisin Kallen saappaissa soittaisin eräällä entiselle liigan jäähykuninkaalle (lue Nickersson) että tuutko eläkkeeltä takasin kentille ottelukohtaisella sopparilla tietty, jossa pelaisi vaan 6 otteluakauden aikana ja nekin ässiä vastaan. Ja jos oikeen pröystäillä haluaa niin Siklenka vaikka samalla ovenavauksella
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Jos olisin Kallen saappaissa soittaisin eräällä entiselle liigan jäähykuninkaalle (lue Nickersson) että tuutko eläkkeeltä takasin kentille ottelukohtaisella sopparilla tietty, jossa pelaisi vaan 6 otteluakauden aikana ja nekin ässiä vastaan. Ja jos oikeen pröystäillä haluaa niin Siklenka vaikka samalla ovenavauksella
Jos Tommi Huhtala vielä jonakin päivänä pelaa Lukkoa vastaan, olen valmis merkittävään rahalliseen tukeen, että saadaan Nickersson ja Siklenka (tulisikohan Topo vielä kaveriksi) otteluun mukaan.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Jos Tommi Huhtala vielä jonakin päivänä pelaa Lukkoa vastaan, olen valmis merkittävään rahalliseen tukeen, että saadaan Nickersson ja Siklenka (tulisikohan Topo vielä kaveriksi) otteluun mukaan.
Eiköhän Topokin mukaan saada jos luvataan et Masa keittää sumpit hänelle
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Isolla Lukko logolla varustettu pakettiauto bongattu tänään aurinkoisesta Turusta. Liekkö ollut hakemassa laituria turun satamasta ;)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä ainakin toivon että joka joukkueessa pelaisi ensi kaudella joku numerolla 88. Harmi kun niitä ei voi olla kuin yksi per joukkue.

"Mesimäyrät" ja "Pesukarhut" olisi myös hyvä nimi jääkiekkojoukkueelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös