Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Kyllä minä sen tiedän, että itsekin olen joskus äärettömän raskas luettava, mutta silti.
Huh huh. Oispa kaljaa.
Huh huh. Oispa kaljaa.
Mulla on kaljaa täällä etelän palmujen alla. Siksi olenkin pystynyt pitkästä aikaa lukemaan palstaa jokusena päivänä. Ens viikolla ei enää pysty...Kyllä minä sen tiedän, että itsekin olen joskus äärettömän raskas luettava, mutta silti.
Huh huh. Oispa kaljaa.
Mutta kun EA Sportsin änärissä vaihdot onnistuu aina, senkun painaa vaan napista. Miksei siis Kalle siis vaan ota pelaajia tänne? Muita muuttujia tuskin kuitenkaan on kuin UTJ:n halu ottaa pelaaja joukkueeseen.Kai ymmärrät (tai tietenkin ymmärrät), että "Iso Johtaja" ei ollut todellakaan ainut UTJ joka puhui kuivista markkinoista kauden aikana? Ja kun ei ollut, niin eikö olisi ihan luonnollista ajatella, että ne markkinat tosiaan olivat kuivat? Kukaan ei kai kuitenkaan ole sanonut, että markkinoilla ei ole yhtään pelaajaa vai olenko väärässä?
Tuntuu, että olemme käyneet tämän keskustelun useaan otteeseen aiemminkin mutta mikäs tässä on hyvässä seurassa turistessa.
Ollut ihan samat ajatukset jo jonkun aikaa. Vaihtaa sen GM moden aloittelija vaikeustason sinne vaikeimpaan, niin voi olla realistisempaaMutta kun EA Sportsin änärissä vaihdot onnistuu aina, senkun painaa vaan napista. Miksei siis Kalle siis vaan ota pelaajia tänne? Muita muuttujia tuskin kuitenkaan on kuin UTJ:n halu ottaa pelaaja joukkueeseen.
Vähän joutuu sormien välistä katselemaan, mutta ihan mukavaa harmitonta viihdettä. Ei sitä Lukko-kontenttia liikaa koskaan ole.Onhan tää Late Night Show tän ketjun kamaa :D
Tykkään!
Perkeleen kelmi osaa lukea nämä hommat.No, toivottavasti (jos on tulossa) tarttuu koppi paremmin kuin rapala. Pistin viestin kaverille, jossa toivotin tervetulleeksi Raumalle, mutta kehtasi olla vastaamatta.
Jos Tommi Huhtala vielä jonakin päivänä pelaa Lukkoa vastaan, olen valmis merkittävään rahalliseen tukeen, että saadaan Nickersson ja Siklenka (tulisikohan Topo vielä kaveriksi) otteluun mukaan.Jos olisin Kallen saappaissa soittaisin eräällä entiselle liigan jäähykuninkaalle (lue Nickersson) että tuutko eläkkeeltä takasin kentille ottelukohtaisella sopparilla tietty, jossa pelaisi vaan 6 otteluakauden aikana ja nekin ässiä vastaan. Ja jos oikeen pröystäillä haluaa niin Siklenka vaikka samalla ovenavauksella
Eiköhän Topokin mukaan saada jos luvataan et Masa keittää sumpit hänelleJos Tommi Huhtala vielä jonakin päivänä pelaa Lukkoa vastaan, olen valmis merkittävään rahalliseen tukeen, että saadaan Nickersson ja Siklenka (tulisikohan Topo vielä kaveriksi) otteluun mukaan.
Jos tämä Topon veljenpoika saadaan joskus Raumalle houkuteltua, niin luvassa on kovaa jälkeä.Eiköhän Topokin mukaan saada jos luvataan et Masa keittää sumpit hänelle
Näyttäisi olevan vähän samanlaisia elkeitä kuin sedällään. Linkki vie teinipoikien nahisteluun, jossa on kieltämättä tunnetta mukana ja ei ole ihan pientä läpsyttelyä.Jos tämä Topon veljenpoika saadaan joskus Raumalle houkuteltua, niin luvassa on kovaa jälkeä.
Luke Toporowski
Näyttäisi olevan vähän samanlaisia elkeitä kuin sedällään. Linkki vie teinipoikien nahisteluun, jossa on kieltämättä tunnetta mukana ja ei ole ihan pientä läpsyttelyä.
Näyttäisi olevan vähän samanlaisia elkeitä kuin sedällään. Linkki vie teinipoikien nahisteluun, jossa on kieltämättä tunnetta mukana ja ei ole ihan pientä läpsyttelyä.
Nopeasti laskettuna sellaiset 3500min saanut urallaan. Aika safööri ollut kyllä.Isästä puhumattakaan. Shayne oli tiernapoika Kerry Toporowskin rinnalla.
Saiko muuten Jonne aikanaan? Ainakin P-Amerikassa pyörähtämässä ellen aivan väärin muista.Ei saanut "ikäluokkansa talenttikaan" koskaan sitä NHL-varausta. Kaikki GM:t ihan kalleja...