En minä sinuun tässä viitannutkaan.En valitettavasti tiedä mitään siitä, mutta olen käytettävissä jos on tarvetta lisäkäsille.
En minä sinuun tässä viitannutkaan.En valitettavasti tiedä mitään siitä, mutta olen käytettävissä jos on tarvetta lisäkäsille.
edit: vai laittaisiko virallinen taho Ukrainan flagaa salkoon. Hmm..
Ihan silkkaa sattumaa :DPaljastuiko tilin ylläpitäjä juuri, kenties?
Just näin ja sitä mietinkin, että haluavatko vittuilla. Vaikkakaan ei se mitään vittuilua olisi, normaalia länsimaalaista filosofiaa :DNythän sinne tuon lipun voi ihan vittuillakseen ”virallisesti” laittaa, kun halli ei ole enää Mordorin edustajien hallussa.
Täsmälleen mitä kiinni jäänyt sanoisi tuossa tilanteessa.Ihan silkkaa sattumaa :D
Massiivinen Klingberg-tiisaus heijastetaan jäälle ennen matsin alkua heti paluu-ottelussa?Ihan helvetin ihana kuitti Venäjän suuntaan.
Jokereilla on muuten käytössään myös jääprojisointilaitteet. Jännä nähdä, mitä Nakkimuusit saa niillä aikaiseksi, kunhan siirrytään halliin.
Jokereiden paluu kätelty viikkoja sitten. Karsinnoissa pelataan areenalla.En usko, että vahingossa on päätynyt Jokereiden lippu salkoon. Onkohan siellä virallisesti lyöty nyt kättä päälle Jokereiden paluun suhteen? Ja samalla tehty vähän osakekauppaa?
Se epämiellyttävä persoona ja vastatuuleen kuseskelija täältä taas nostaa päätään, mutta ensin pitäisi tosiaan sinne karsintoihin asti päästä. Tuskin mikään kovin kummoinen jobi on, mutta ei se montaa KeuPa-pelin haluttomuutta kestä, että koko hommasta tulee pannukakku.Jokereiden paluu kätelty viikkoja sitten. Karsinnoissa pelataan areenalla.
Jokerit on varsinkin lähihistoriassaan tunnettu siitä, että yleensä keväisin ei tule pannukakkua.Tuskin mikään kovin kummoinen jobi on, mutta ei se montaa KeuPa-pelin haluttomuutta kestä, että koko hommasta tulee pannukakku.
Meinasin kommentoida jotain perinteisen nohevaa tähän, kunnes iski vasten kasvoja, että edellisestä finaalipaikastakin on jo 18 vuotta.Jokerit on varsinkin lähihistoriassaan tunnettu siitä, että yleensä keväisin ei tule pannukakkua.
No heti perään tänä vuonna pelataan taas finaalissaMeinasin kommentoida jotain perinteisen nohevaa tähän, kunnes iski vasten kasvoja, että edellisestä finaalipaikastakin on jo 18 vuotta.
Toivottavasti ainakin Suomen ja Ukrainan liput jätetään salkoon jo nyt.Jokunen tekemä pilaa Saarnin mukaan.![]()
Jokerien lippu ilmestyi Helsinki-hallin edustalle
Salkoon ilmestyivät myös Suomen ja Ukrainan liput. Koko homma oli kiusantekoa.www.iltalehti.fi
Ja saahan tuo Jokerilippukin sinne myös jäädä.Toivottavasti ainakin Suomen ja Ukrainan liput jätetään salkoon jo nyt.
Huono huumorintaju Saarnilla.
Ei ole ihan lähellä vielä. 7 voittoa vajaana että kyllä vielä on töitä tehtävänä eikä Keupa pelin kaltaisia ulospuhalluksia tarvii tulla yhtään. Ei edes runkkarin lopuissa peleissä vaan tänä aikana pitää saada peli parempiin uomiin.No heti perään tänä vuonna pelataan taas finaalissa
Tässä mennään taas perinteisesti takki auki kohti poffeja. Kunnes ei enää mennä.Ei ole ihan lähellä vielä. 7 voittoa vajaana että kyllä vielä on töitä tehtävänä eikä Keupa pelin kaltaisia ulospuhalluksia tarvii tulla yhtään. Ei edes runkkarin lopuissa peleissä vaan tänä aikana pitää saada peli parempiin uomiin.
Kyllä minun puolestani.Ja saahan tuo Jokerilippukin sinne myös jäädä.
Ehkä Kaitsu on sanonut uusille omistajille, että liput alas.Lippuja ei enää aamulla ollut.
No ehkä hänen nyt pitää asemansakin puolesta olla "ei-tyytyväinen" tuohon, ehkä nauraa asialle suljettujen ovien takana. Mun mielestä myös ihan hauska tempaus.Toivottavasti ainakin Suomen ja Ukrainan liput jätetään salkoon jo nyt.
Huono huumorintaju Saarnilla.
Oletan että pitää olla "ei-tyytyväinen" ettei lietso mitään yliampuvaa seuraavaksi. Jos olisi että "Jes upea tempaus, lisää tämmöistä" ja sitten joku Arhinmäki käy maalaamassa jotain punakeltaista taidetta Hartwallin seinään tai jotain muuta typerää.No ehkä hänen nyt pitää asemansakin puolesta olla "ei-tyytyväinen" tuohon, ehkä nauraa asialle suljettujen ovien takana. Mun mielestä myös ihan hauska tempaus.
No ehkä hänen nyt pitää asemansakin puolesta olla "ei-tyytyväinen" tuohon, ehkä nauraa asialle suljettujen ovien takana. Mun mielestä myös ihan hauska tempaus.
Saarni ei sanallakaan mainitse olevansa tyytymätön, vaan toteaa ainoastaan, että ei ole Jokereiden tekemä tuo lippujen nosto. Kaikki tyytymättömyys on ainoastaan toimittajan sanamuodoissa.Oletan että pitää olla "ei-tyytyväinen" ettei lietso mitään yliampuvaa seuraavaksi. Jos olisi että "Jes upea tempaus, lisää tämmöistä" ja sitten joku Arhinmäki käy maalaamassa jotain punakeltaista taidetta Hartwallin seinään tai jotain muuta typerää.
Totta, meni itsellänikin toimittajan värikynän kanssa sekaisin.Saarni ei sanallakaan mainitse olevansa tyytymätön, vaan toteaa ainoastaan, että ei ole Jokereiden tekemä tuo lippujen nosto. Kaikki tyytymättömyys on ainoastaan toimittajan sanamuodoissa.